Isabelle
"- Isabelle!"
Pașii mei se opresc în timp ce stau în picioare, cu mâinile pline de sânge pe tavă și cu capul coborât. Știam cine este doar după voce.
I-am auzit picioarele pe podea, sunetul respirațiilor lui grele, apoi iată-l, stând în fața mea, în timp ce mă privea îngrijorat.
Nu-mi mișc ochii de pe podea, doar mă uit la pământul de marmură perfect lustruit.
"- La naiba Isabelle, ai mâinile tăiate." Ace oftează, luându-mi mâinile în ale lui. Mă uit în jos la mâinile noastre împreunate, aproape că mi se pare amuzant.
Mâinile mele murdare împreunate cu ale fiul celei mai bogate familii din oraș.
"- N... nu, oprește-te." Abia șoptesc și mă uit cum Ace mă privește confuz înainte de a-mi da drumul mâinilor.
"- Nu am vrut să stau acolo, prietenii mei au venit la mine înainte ca Leslie să-ți facă ceva, habar nu aveam", spune Ace în timp ce se apropie de mine, privindu-mă cu atenție în timp ce scutur din cap.
Leslie
Ce a făcut-o să mă urască atât de mult? Fata aceea părea să aibă fiecare gram de ură din trup față de mine.
M-am gândit că ar putea fi cu Caden pentru că o văzusem mult cu el, dar nu pare să-i placă prea mult. De asemenea, nu pare să-i placă prea mult pe nimeni, așa că este greu de spus.
"- Eu... nu este vorba despre asta. Eu... nu aveam nevoie de nimeni să mă salveze." Mormăi, iar el oftează înainte să mă apuce din nou de mână și să înceapă să șteargă sângele cu un prosop.
"- Nu va mai veni niciodată aici." Ace mormăie în timp ce îmi curăță mâinile de sânge. Tăieturile mari se vedeau acum, deoarece mai mult sânge începea să se scurgă încet.
Îl privesc în timp ce rămâne concentrat asupra mâinilor mele, ochii lui cândva calmi păreau că ar avea o furtună puternică înăuntru, maxilarul îi era încordat și sprâncenele le avea încruntate. Cu toate acestea, mâinile lui erau încă blânde în timp ce ștergea sângele.
"- Ace,dragă, ce s-a întâmplat acolo? Am condus până aici cât de repede am putut când securitatea mi-a spus că se întâmplă ceva." Se aude sunetul unei voci blânde de femeie și ne întoarcem amândoi capetele către femeia superbă din fața noastră care se uita curioasă la noi.
Când Ace observă femeia, se dă repede înapoi de la mine și abia atunci îmi dau seama că este doamna Agosti.
"- Doamne, biata fată..." spune doamna Agosti înainte să se apropie de mine și să-mi inspecteze mâinile.
"- Iubito, ce s-a intamplat cu tine?" Se încruntă în timp ce ridică privirea la ochii mei. Un sentiment de confort mă inundă cu prezența ei în timp ce o privesc confuză.
CITEȘTI
The Mafia's Maid
RomanceIsabelle Hart nu s-a potrivit niciodată, a fi agresată zilnic la școală și a munci pentru a plăti datoria mamei tale din cauza drogurilor nu a fost cel mai bun lucru pe care o tânără de 17 ani și-a dorit să-l facă în ultimul an de liceu. Ce se întâm...