^ Charllote Randolph^
•Isabelle•
"- Aceștia sunt oaspeți foarte importanți, mă aștept să fiți profesioniști ca întotdeauna în timp ce servim cina de diseară." spune doamna Carmen.
A vorbit despre cum trebuia să ne facem cea mai bună impresie în seara asta. Se pare că acești oameni sunt importanți.
Cred că am auzit-o spunând familia Randolph, dar nu eram prea sigură.
Creierul meu nu era exact în starea potrivită pentru a se concentra prea mult pe ceva în prezent. Vreau doar să se termine cu munca.
Oftez în timp ce pregătesc băuturile înainte de a le așeza pe tava aurie.
Auzeam conversațiile din sala de mese, părea că oaspeții tocmai ajunseseră aici.
Primesc un semn de la doamna Carmen să aduc băuturile. Mâinile mele se țin strâns de tava în timp ce ies în încăperea unde cina era una liniștită.
Ochii mei scanează camera, observând că doar adulții vorbeau. Ace stătea pe un scaun, părând plictisit. O fată blondă superbă stătea vizavi de el, strângându-și unghiile în timp ce stătea ghemuită pe scaun.
Aproape că mă sufoc cu propria mea salivă când pentru prima dată la cină îl văd pe Caden stând pe scaunul care a fost mereu gol.
Era singurul care părea amuzat.
"- Charlotte, de ce nu vorbești despre multele limbi pe care le-ai învățat." Spune un bătrân în timp ce încep să torn băuturile în pahare.
Îi puteam simți privirile băieților pe mine. Asta nu m-a ajutat deloc în încercarea de a rămâne profesionistă.
"- Oh, am multe de spus despre asta." Ea zâmbește sarcastic înainte ca zâmbetul să dispară rapid. Se pare că nu se prind totuși.
"- Ei bine, e grozav! Vă rog, ne-ar plăcea să aflăm mai multe." Doamna Agosti zâmbește.
Soțul ei încearcă să-și ascundă un râs la adresa doamnei Agosti, probabil pentru că nu-și dăduse seama că Charlotte nu vorbea serios.
Mă apropii de paharul lui Ace, zâmbindu-i înapoi când îmi oferă un mic zâmbet.
Mama Charlottei îi dă un ghiont pe umăr când nu răspunde, iar ea își dă ochii peste cap, supărată, înainte de a ofta.
"- Ei bine, cel mai important lucru pe care l-am învățat este că ar trebui să scăpăm de limbi. De ce aș vrea să vorbesc cu oamenii, adică ce îmi pot oferi ei? O listă cu gândurile și traumele lor sinucigașe..."
"- Asta e destul iubito." Mama ei spune, punându-și o mână pe braț înainte de a râde nervos.
Mă blestem mental când mă îndrept spre ultimul pahar, al lui Caden. Mă privește ca și cum aș fi prada lui.
CITEȘTI
The Mafia's Maid
RomanceIsabelle Hart nu s-a potrivit niciodată, a fi agresată zilnic la școală și a munci pentru a plăti datoria mamei tale din cauza drogurilor nu a fost cel mai bun lucru pe care o tânără de 17 ani și-a dorit să-l facă în ultimul an de liceu. Ce se întâm...