IsabelleTrag aer în piept înainte de a bate la ușa lui Caden, ritmul cardiac crescându-mi pe măsură ce agitația îmi crește.
"- Intră." Vocea lui rece obișnuită mormăie și îmi mestec buza nervos în timp ce deschid încet ușa.
Camera era slab luminată și îmi învârt ochii peste cameră până când aterizează pe Caden, care era rezemat pe canapea, cu fața acoperită de sânge proaspăt.
Stau acolo, cu buzele întredeschise de șoc la vederea lui. Părea bătut, rău.
"- Corpul tău..." spun, ținându-mi lucrurile mai aproape de mine în timp ce stau la o distanță bună. Prin distanță bună mă refeream să stau lângă uşă.
" - Vino aici." Spune el, privindu-mă cu atenție.
Înghițind nodul din gât, mă apropii încet de Caden, oprindu-mă și stau în fața corpului său așezat pe canapea.
"- C.. ce vrei?" șoptesc, schimbându-mă în locul meu din cauza felului în care se uita la mine.
"- Curăță asta pentru mine." Spune el, arătându-și fața. Îmi strâng buzele, dar decid să fiu drăguță, văzând că trebuie să-l fii durând.
Dau din cap, mergand ezitant spre baie unde trusa de prim ajutor se afla in acelasi loc.
De asemenea, iau o cârpă mică, și o ud cu apă caldă înainte de a mă pregăti pentru ceea ce aș avea de făcut.
Mă apropii de Caden, care avea ochii mai întunecați decât de obicei, în timp ce mă privea.
"- Nu ai de gând să te așezi?" Mă întreabă și simt cum mă înroșesc când mă uit la locul de lângă el pe canapea.
"- O...pe canapea?" intreb eu agitată.
"- Poți veni în poala mea dacă nu vrei pe canapea." spune Caden, cu un zâmbet plin pe față. Simt că toată fața mi se încălzește la cuvintele lui înainte de a mă așeza rapid pe canapea lângă el.
"- N...nu, așa e bine." spun, evitând contactul vizual cu el în timp ce îndoi prosopul mic.
A trebuit să mă apropii ca să-i curăț sângele de pe față.
Mă uit în jos la prosopul din mâinile mele, inspirând adânc înainte să mă uit înapoi în sus și să mă așez mai aproape de Caden.
Îi simțeam ochii arzători pe ai mei în toate mișcările pe care le făceam, de parcă ochii lui ar avea magneți asupra mea.
CITEȘTI
The Mafia's Maid
RomanceIsabelle Hart nu s-a potrivit niciodată, a fi agresată zilnic la școală și a munci pentru a plăti datoria mamei tale din cauza drogurilor nu a fost cel mai bun lucru pe care o tânără de 17 ani și-a dorit să-l facă în ultimul an de liceu. Ce se întâm...