•Isabelle•
Am stat ore în șir în cabina din baie.
Am așteptat până a sunat ultima sonerie, la 10 minute după clopoțel, așa că până am ieșit eu, școala ar fi fost aproape goală.
Se aude un clic al ușii și ies, uitându-mă la fața mea umflată în oglindă.
Îmi șterg toate lacrimile rămase pe față înainte de a mă îndrepta spre ușă și s-o deschid. Nu mai aveam energie să-mi pese de cum arăt.
Simt că îmi cade stomacul când îmi dau seama că Ace se află lângă uşă cu mâinile în buzunare, rezemat de un perete.
Merg mai repede, încercând să mă prefac că nu l-am văzut.
Vreau doar să fiu singură.
"- Isabelle, putem vorbi?" Mă întreabă brusc, apucându-mă de braț. Mă opresc în loc, privind în jos la pantofii mei.
Cum aș putea să mai vorbesc cu el? M-am simțit ca o idioată.
În loc să spun ceva, dau încet din cap, ridicând privirea la Ace care se uita surprinzător cu o privire îngrijorată în loc de una dezgustată.
Este tăcut pentru o clipă până când mă trage brusc într-o îmbrățișare, cu bărbia în vârful capului meu, în timp ce brațele lui mă înconjoară.
"- Nu asculta ce spune Caden, nu știu de ce e atât de supărat pe mine în jurul tău, dar orice ar spune este din pură furie." Ace spune.
Cum poate cineva să fie atât de amabil? Cum poate să mă îmbrățișeze după toate astea?
"- Ce-ar fi să mergem în mașină pentru a-ți lua mintea de la lucrurile astea ?" Spune brusc, trăgându-se din îmbrățișare cu un zâmbet pe buze în timp ce se uită la mine.
"- Eu... trebuie să mă apuc de treabă." mormăi, sperând că doamna Carmen nu-mi va pune la îndoială chipul cu aspect dezordonat.
"- O luăm pe scurtătură." Ace ridică din umeri, apucându-mă de mână. Mă uit în jos la mâinile noastre împreunate înainte de a mă uita înapoi la Ace care îmi zâmbește.
Fața mea roșie de la plâns, din fericire, m-a ajutat să acopăr nuanța roșie care mi-a tencuit obrajii din cauza gestului făcut de el.
Ace nu mi-a lăsat mâna, nici măcar în mașină. Avea o mână pe volan, iar cealaltă strânsă în a mea, în timp ce îmi arăta fiecare floare despre care credea că este frumoasă.
Orice a făcut mi-a fost de ajutor, pentru că toată călătoria cu mașina mi-a îndepărtat gândurile negative.
Lucrul terifiant cu timpul este că se întoarce mereu să te bântuie. Nu poți scăpa de asta, oricât de mult încerci.
CITEȘTI
The Mafia's Maid
RomantizmIsabelle Hart nu s-a potrivit niciodată, a fi agresată zilnic la școală și a munci pentru a plăti datoria mamei tale din cauza drogurilor nu a fost cel mai bun lucru pe care o tânără de 17 ani și-a dorit să-l facă în ultimul an de liceu. Ce se întâm...