"- Proiectele pe tavă, orice lucru predat târziu este un zero automat." Domnul Silas mormăie în timp ce marchează prezența.Nu părea chiar în cea mai bună dispoziție azi, și nici eu.
Aproape că nu am dormit aseară. Capul mi se tot umplea de gânduri despre Caden, sărutul, atingerea lui, distanța mică dintre noi.
Am fost menită să uit de toate. Nu am știut că va fi atât de greu să-mi țin mintea departe de asta.
Orice am simțit aseară, a fost diferit. Nu sunt sigură ce simțeam cu adevărat.
Oftând, mă uit în jos la scuza mea tristă pentru un proiect în timp ce mă ridic de pe scaun.
Chiar dacă am avut o singură întrebare făcută acolo, era mai bine decât nimic.
Îmi întind mâna pentru a pune hârtia în tavă până când Leslie trece cu viteză pe lângă mine, împingând cu putere proiectul înaintea mea.
Mă privește urât de sus în jos înainte de a se întoarce la locul ei.
Care este problema ei?
Din fericire, Caden nu venise încă în clasă. De obicei venea târziu, prin întârziere vreau să spun că vine când mai sunt doar 25 de minute de curs.
Știam că a sosit în clasă după privirea dezamăgită a domnului Silas și un chicotit din partea lui Leslie.
Mâinile mele doreau să ia rucsacul și să fug de la școală, dar îmi păstrez calmul și mă uit doar la birou.
„- Vă dau o temă pe care mă aștept să o terminați înainte ca cursul să se încheie." Domnul Silas mormăie după ce se uită încă o dată la Caden.
Mi se dă un teanc de hârtii pentru rândul meu, așa că iau unul înainte de a mă întoarce ușor pentru a preda teancul lui Caden să le dea mai departe.Îi simțeam ochii asupra mea, dar îi ignor, știind că probabil că aș regreta dacă aș ridica privirea la el. El ia hârtiile, trecând ușor degetele lui pe lângă degetele mele.
Acțiunea nu face decât să îmi curgă fiori pe brațe și orice gând rațional din capul meu să se topească.
Nu sunt sigură cum a făcut-o, dar orice s-a întâmplat aseară, am vrut mai mult. Nu mi-am putut explica exact de ce sau la ce mă gândeam, dar nu l-am putut scoate din cap.
Era o problemă pe care trebuia s-o rezolv rapid înainte de a scăpa de sub control.
Când mă întorc spre birou, încerc să-mi calmez inima în timp ce țin strâns creionul din mână.
*
Prânzul este partea mea preferată a zilei.Aveam propriul meu loc în colțul unde nu stătea nimeni altcineva. Era la o distanță bună de masa la care stătea Ace și, de obicei, nu m-am întâlnit niciodată cu Caden.
CITEȘTI
The Mafia's Maid
RomanceIsabelle Hart nu s-a potrivit niciodată, a fi agresată zilnic la școală și a munci pentru a plăti datoria mamei tale din cauza drogurilor nu a fost cel mai bun lucru pe care o tânără de 17 ani și-a dorit să-l facă în ultimul an de liceu. Ce se întâm...