Azi este vineri.
Pentru toți ceilalți de la școală, asta însemna să ieși cu prietenii, sau să petreacă timpul cu familia.
Pentru mine, însemna că aveam o săptămână până când trebuia să predau bani lui Andrew. Aveam o săptămână până când va trebui să risc să sper că va lua orice sumă de bani pe care am câștigat-o din muncă și să nu mă omoare.
Știam că nu sunt aproape de suma pe care trebuia să o plătesc . Așa că, mi-am făcut un plan în timp ce stăteam în pat aseară când nu puteam dormi.
Mi s-a arătat pe pungile de la ochi azi dimineață când m-am trezit să merg la școală. Și, de asemenea, în felul în care înecam fiecare cuvânt pe care îl spunea domnul Silas.
Planul era simplu, aveam să termin cu curățarea camerelor și să-mi îndeplinesc celelalte sarcini, apoi, de îndată ce sosea miezul nopții, mă furișam pe ușa din spate și mă îndreptam spre orașul principal, unde era un club de noapte numit Etheral, la 20 de minute de moșie.
Locul era prea elegant pentru ca să mă gândesc să lucrez acolo, dar când am văzut că se angaja personal pentru curățenie în tură de noapte plătită cu aproape 120 de dolari pe oră plus bacșiș, nu am putut ignora asta.
Per total, mi s-a părut prea frumos pentru a fi adevărat, dar nu am avut chiar timp să mă gândesc la logistică.
Nici aplicația nu a fost grea, a trebuit doar să trimit câteva informații de bază și o poză cu mine. Nu aveam prea multe, dar după o căutare bună am reușit să găsesc una rezonabilă.
Nu a trecut mult timp după ce cererea mea a fost aprobată și managerul a sunat, cu vocea răgușită și joasă, spunând că în seara asta voi începe primul meu schimb la ora 1 dimineața.
"- Domnișoară Hart, toată lumea și-a ales partenerii de proiect, de ce mai stați singură?" spune domnul Silas și simt că îmi bate inima în timp ce ies din gândurile mele.
Proiectul, uitasem de asta.
Domnul Silas mormăie frustrat înainte de a-mi arunca o privire dezamăgită. „- Nu mai are cineva nevoie de partener?" Se adresează spre întreaga clasă și îmi mușc buza de rușine când simt că toată lumea privește asupra mea judecându-mă.
Ca la un semnal, ușa se deschide brusc și Caden intră, cu 25 de minute întârziere la curs și fără nicio grijă pe față, când își aruncă geanta și se așează pe scaunul din spatele meu.
Curvă. M-a numit curvă aseară.
Am urât scânteia de durere pe care mi-a adus-o acel cuvânt când mi-a spus așa. Urăsc acel cuvânt în general.
Același cuvânt pe care îl primise mama după moartea tatălui meu, același cuvânt pe care mi-l spunea Evan după ce mă atinsese.
Încerc din răsputeri să-i ignor prezența, până când următoarele cuvinte care îi părăsesc gura Domnului Silas îmi aduc o gaură în stomac.
CITEȘTI
The Mafia's Maid
RomanceIsabelle Hart nu s-a potrivit niciodată, a fi agresată zilnic la școală și a munci pentru a plăti datoria mamei tale din cauza drogurilor nu a fost cel mai bun lucru pe care o tânără de 17 ani și-a dorit să-l facă în ultimul an de liceu. Ce se întâm...