Isabelle
"- A fost cea mai proastă jumătate de oră din viața mea." Charlotte respiră în timp ce se apropie de noi la coadă. Mă întorc către Ace, care o privea, de parcă ar fi vrut să știe ce s-a întâmplat pentru ca drumul să fie atât de rău.
"- Ce s-a întâmplat?" Întreb îngrijorată, întorcându-mă de la Ace în timp ce mă uit înapoi la Charlotte. Speram că nu a accelerat cu ea în mașină.
Nu pot să nu fiu distrasă când Caden se îndreaptă spre zona personalului și niciunul dintre ei nu se obosește să spună ceva în timp ce trece, trecând pe lângă toți cei aflați la rând și intrând în locație.
Probabil că nu avea bilet, oricum nu i-ar cere unul dacă tatăl lui este proprietarul școlii.
"- Ei bine, încercam să stau de vorbă cu el, ca să nu fie atât de liniște în mașină." Începe ea, oftând.
"- Și apoi, de îndată ce am început să vorbesc, a pornit radioul la volum maxim." Spune ea, dându-și ochii peste cap de enervare.
Râsul lui Ace ne face pe amândouă să ne întoarcem capul spre el pe măsură ce ne apropiem de prima linie. "- Ce este atât de amuzant cap de lămâie?" Ea se încruntă, arătând de parcă ar fi fost pe punctul de a-l sugruma.
Încercam să-mi țin râsul din cauza lor cum se certau ca un cuplu de bătrâni căsătoriți, dar nu am reușit după ce am auzit-o spunându-i cap de lămâie. Trebuia să-i ajut să fie mai drăguți unul cu celălalt, nu să suport asta.
Ace se uită la corpul ei scurt cu o sprânceană ridicată. "- Spune-o din nou, aproape că m-am intimidat de data asta." Spune el sarcastic, iar eu trebuie să o trag puțin înapoi pe Charlotte când văd că în ochii ei se aprinde furia.
Îi înghiontesc ușor umerii, încercând să o fac să se calmeze. Charlotte oftează înainte de a-și pune un zâmbet fals pe față. "- Ce zici să ne faci poze? ". spune Charlotte, împingându-și telefonul în mâna lui Ace.
El ia telefonul, uitându-se la Charlotte în timp ce ne scoate din zona în care toți ceilalți făceau poze.
Ace putea încă să stea la coadă și să facă pozele de unde se afla, așa că ridică telefonul în timp ce eu și Charlotte pozăm împreună în rochiile noastre roz, cu vedere la uriașul castel din spatele nostru.
Când ne întoarcem spre coada, Ace îi dă telefonul înapoi, uitându-se la Charlotte de parcă ar fi nebună când îi smulge telefonul din mână.
" -Care e problema ta?" El se încruntă la ea, iar eu oftez , pregătită pentru următoarea ceartă dintre ei, până când ajungem în prima linie și începem să ne scanăm biletele.
"- Nimic nu a fost problema mea până nu te-ai hotărât să fii un nenorocit cu mine." Charlotte se uită la Ace când intrăm în sala.
Eram singura care admira decorațiunile frumoase pe măsură ce mergem mai departe, deoarece erau prea prinși în ceartă.
CITEȘTI
The Mafia's Maid
Roman d'amourIsabelle Hart nu s-a potrivit niciodată, a fi agresată zilnic la școală și a munci pentru a plăti datoria mamei tale din cauza drogurilor nu a fost cel mai bun lucru pe care o tânără de 17 ani și-a dorit să-l facă în ultimul an de liceu. Ce se întâm...