Isabelle
"- Bine"
Mă întorc, șocată , în timp ce mă uit înapoi la el.
"- M...Multumesc, apreciez foarte mult, eu..."
"- Nu ai de gând să intri? Întreabă el nerăbdător, întrerupându-mă. Mă uit la uşă, simţindu-mi agitația crescând la gândul că mă aflu într-o cameră cu un băiat atât de târziu în noapte.
"- Poate ar trebui să o facem în bibliotecă." spun eu, sperând că va fi de acord. Moșia Agoști avea propria bibliotecă în casă și era imensă. Locul părea că ar costa milioane, ceea ce sunt sigură că este un nimic pentru ei.
Caden oftează , ieșind din tocul ușii în timp ce închide ușa în urma lui și merge înainte spre biblioteca de la ultimul etaj.
Încerc să-l ajung din urmă, dar picioarele lui lungi îmi îngreunează situația și simt că încep să-mi pierd respirația din cauza ritmului rapid. Îl observ că începe să meargă mai încet, simțindu-se ușurat, când în cele din urmă îl ajung din urmă și merg lângă el, încercând să-mi trag respirația.
Îi simțeam ochii pe mine în timp ce mergeam în tăcere, dar îl ignor. Ajungem la ușa bibliotecii și Caden o deschide, iar eu îl urmăresc în timp ce el se îndreptă spre o masă înconjurată de rafturi pline cu cărți.
Biblioteca era luminată de mai multe felinare în fiecare loc și era un șemineu uriaș împins de un perete, ceea ce făcea ca locul să arate mai confortabil.
Sunt emoționată în timp ce ne așezăm la masă, nefiind obișnuită să folosesc biblioteca, deoarece tot ce puteam face era să o curăț.
"- Eu... este atât de frumos aici , îmi place." Mormăi practic pentru mine în timp ce îmi fac timp să mă uit la toate rafturile căptușite cu cărți .
"- Este doar o bibliotecă ". Caden mă batjocorește, lăsându-se pe spate în scaun în timp ce derulează telefonul.
Oftez la răspunsul lui, deschizându-mi dosarul în timp ce scot foaia de instrucțiuni, două coli de hârtie și creioane.
"- Eu... nu este un proiect prea greu, trebuie doar să facem o scurtă biografie unul celuilalt punând fiecare câte trei întrebări și obținând cât mai multe informații din răspunsuri." spun eu, dându-i o foaie de hârtie și un creion lângă el.
"- Sună stupid." El mormăie, privindu-mă în timp ce citesc din nou instrucțiunile în tăcere.
"- Ei bine, domnul Silas a spus că este pentru că atunci când colectezi informații despre trecut, uneori, primești doar o cantitate atât de limitată de informații, așa că vrea să vedem cât de mult am..."
" - Taci."
Îmi strâng buzele înainte de a pune jos foaia cu instrucțiuni. Îmi plănuisem deja întrebările pe care voiam să i le pun și speram doar să-mi răspundă serios.
"- Bine, începe tu." Spun eu, prea speriată ca să încep.
"- Cum a fost viața ta când ai crescut?" Întreabă el după un scurt moment de tăcere, iar eu ridic privirea spre el, cu sprâncenele încruntate, când mă gândesc la o modalitate de a răspunde la întrebare.
Abia atunci îmi dau seama cât de groaznic a fost pentru mine, că nu era nimic bun de spus și am urât asta. Urăsc că va trebui să-i spun despre o viață despre care voiam doar să uit complet.
"- Nu poți să întrebi ceva diferit?" îi șoptesc, evitându-i ochii.
" - Nu." este tot cu ce îmi răspunde și eu înghit nodul din gât în timp ce mă joc cu degetele.
"- Ei bine, am avut un tată și o mamă, care obișnuiau să mă iubească foarte mult, și... și am mers la școala Riverford, copiii nu erau chiar drăguți... eu... doar am trăit pe cont propriu până acum și asta e tot." Merg mai departe cât de repede pot, sperând că viteza cu care am vorbit l-a făcut să nu audă nimic.
Îmi mușc buza nervoasă în timp ce ridic privirea, doar pentru a-l vedea rezemat în scaun și privindu-mă cu atenție, fără emoții pe față.
"-Trebuie să-ți notezi răspunsurile." mormăi, uitându-mă la hârtia lui goală.
"- Îmi voi aminti". Este tot ce spune, încă se uită la mine. Mă mișc nervos pe scaun în timp ce îmi dreg glasul.
"- Pe cine apreciezi?" Îi pun întrebarea mea dintr-o dată, dorind să schimb subiectul. Mă uit înapoi la Caden, privind cum își învârte o lamă în jurul degetelor fără efort.
" - Tatăl meu." Este tot ceea ce răspunde el care nu este foarte informativ pentru un răspuns de predat.
"- De ce tatăl tău?" Întreb. Sinceră să fiu, eram cu adevărat curioasă, deoarece tatăl lui era atât de terifiant. M-am întrebat la ce era cu adevărat de privit.
"- Se pricepe în meseria lui". Spune el și îmi încrunt din nou sprâncenele. Toate răspunsurile lui aveau să fie atât de scurte?
"- Ce... ce fel de meserie?" Continui, sperand sa scot mai mult de la el.
Ochii lui Caden îi găsesc pe ai mei, limba lui împingându-i obrazul în timp ce mă privește cu atenție. "- Una cu multă putere implicată". Spune el, iar eu îmi strâng nervos creionul în timp ce îmi îndepărtez ochii de el și înapoi pe hârtie.
Ce ar trebui să însemne asta? Tatăl lui era un fel de gangster? Un traficant de droguri?
Îmi simt corpul înțepenit în scaun când îl aud pe Caden apropiindu-se de mine lângă masă. Numai prezența lui m-a făcut să mă simt și mai agitată în timp ce umărul lui l-a lovit pe al meu. Îmi simțeam inima bătându-mi în piept în timp ce continuam să notez răspunsul.
"- Ce e cu telefonul antic?" Spune deodată, luându-mi telefonul de pe masă. Îmi fac ochii mari în timp ce încerc să iau telefonul înapoi, dar el continuă să-mi ocolească mâna.
"- Dă-mi-l înapoi, nu este antic." Spun, întinzând din nou mâna după el, dar nu are rost. Începe să tasteze ceva și mă întind încă o dată spre el, de data aceasta împiedicându-mă accidental de propriul meu picior și aterizând deasupra lui pe scaun.
Îmi simt obrajii roșii din cauza aproprierii , buzele mi s-au întredeschis de șoc, în timp ce îl văd pe Caden doar privindu-mă, ochii lui coborându-se spre buzele mele pentru o clipă.
Îi simțeam pieptul lângă al meu și îi auzeam ritmul inimii accelerându-se la fel de mult ca și al meu. Este singurul semn de viață pe care l-am văzut cu adevărat la el, arăta mereu atât de lipsit de emoții.
Nu îl văzusem niciodată atât de aproape și nu observasem niciodată micile cicatrici de pe fața lui de la tăieturi, fără să includă pe cea proaspătă încă pe fața lui. M-am întrebat de ce s-ar băga în atâtea lupte.
"- Ce faceți voi doi aici?" O voce familiară se aude de la ușa bibliotecii și îmi întorc capul în timp ce îl văd pe Ace stând acolo, cu o privire întunecată când se uită la noi.
~~~~~~
Ace sau Caden?
CITEȘTI
The Mafia's Maid
RomanceIsabelle Hart nu s-a potrivit niciodată, a fi agresată zilnic la școală și a munci pentru a plăti datoria mamei tale din cauza drogurilor nu a fost cel mai bun lucru pe care o tânără de 17 ani și-a dorit să-l facă în ultimul an de liceu. Ce se întâm...