~ Ace ~
•Trecut•
" - Caden? Ai fost acolo toată săptămâna, ce s-a întâmplat? Nu ai mai vorbit cu mine." Mă încrunt, cu capul rezemat de ușa camerei fratelui meu geamăn.
O ține încuiată, nu obișnuia s-o țină încuiată niciodată. Întotdeauna ne jucam împreună, dar acum era plictisitor și furios de fiecare dată când încercam să vorbesc cu el.
Nu știu cu ce am greșit, dar nu m-am putut abține să nu mă învinovățesc.
Îl auzeam plângând noaptea târziu și rămâneam chiar aici, lângă uşă, întrebându-l ce e în neregulă.
I-am pus pe părinții noștri să intre în camera lui într-o noapte pentru a-l verifica, după aceea Caden s-a supărat și mai tare pe mine și a fost dus la această doamnă care avea să poarte conversații cu el despre cine știe ce.
Cred că l-a făcut să se simtă mai bine, ei bine, cel puțin asta am crezut, pentru că nu a mai plâns niciodată.
Nu sunt sigur dacă a fost mai bine, pentru că de fiecare dată când îl vedeam la masă sau la școală arăta diferit.
Și nu o diferență bună.
La început am crezut că este din cauza figurinei Spider-Man pe care i-am furat-o acum câteva luni, așa că i-am dat-o înapoi.
Tot ce a făcut a fost să se uite la ea și să mă ignore când am încercat să i-o returnez.
Poate că nu mai vrea să fie fratele meu, iar asta m-a durut. Eram cei mai buni prieteni, nimeni nu se putea pune între mine și Caden.
Dar era atât de diferit acum....
Mama mi-a spus că trece prin ceva și ei încercau să-și dea seama de ce se comportă atât de ciudat.
Au trecut câțiva ani, Caden a rămas la fel. Mama mi-a spus că în cele din urmă i-a spus terapeutului de ce se comportă atât de ciudat.
S-a dovedit că totul a fost din cauza unui bătăuș care l-a bătut pe el, Caden nu a vrut să ne spună cine. Nu a vorbit prea mult despre asta.
Cred că părinții mei au înțeles că ar fi mințit în legătură cu tot scandalul de hărțuire, pentru că chiar și după ce a schimbat școala, el încă se comporta ciudat.
Medicii ne-au spus că are o boală mintală, sau cred că așa o numesc. Nu sunt sigur, dar mi s-a părut atât de sănătos.
La 13 ani, când tocmai începusem să joc în echipa mea de fotbal de juniori, Caden era la fel. El nu a vrut să vorbească cu mine sau cu părinții mei. Se comporta cu noi de parcă nu existam.
CITEȘTI
The Mafia's Maid
RomanceIsabelle Hart nu s-a potrivit niciodată, a fi agresată zilnic la școală și a munci pentru a plăti datoria mamei tale din cauza drogurilor nu a fost cel mai bun lucru pe care o tânără de 17 ani și-a dorit să-l facă în ultimul an de liceu. Ce se întâm...