27. SIĞINAK

47K 2.7K 716
                                    

Herrrrkeseee selammmmm,

Kısa bir vakitte yeniden bir aradayız, bu bölüm her anlamda özel benim için o yüzden oy verip yorumları eksik etmeyin lütfen

Oylamayanlar her bölümü oylayabilir mi rica etsem?

Bana motive olan şey sizin ilginiz, emin olun <3

Bölüm sonunda okunmadan geçme ihtimaline karşılık bu kısımda belirteyim, vize haftam geldiği için bölüm gelme süresi uzayacak, Sıfır Noktası için 3. Bölümü atıp buraya gelirim buluşuruzzz

Instagram'dan, Twitter'dan veya buradan benimle fikirlerinizi paylaşmayı unutmayın.

#ahzar

tw, instagram: izgocean

tw, instagram: izgocean

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

bird set free

sana dönmem imkansız

AHZAR-

27. SIĞINAK

KORHAN YAĞIZ ASRANER

Bir kalp, bir başka kalbe bağlandığı an kendi içine körelir, derler. Kim mi? Kimisi. Buna inanmadım hiç, kabul etmediğimden değil; daha Yağmur'a rastlamadığımdan.

Kampüsün bahçesinden geçmediğimden, o kar beyaz bir kedinin kırık bacağının sızısını kendi canında taşır gibi acı içinde yüzünü buruşturup o kedinin peşine düşmediğinden; her gün, kaderin varlığına yemin eder gibi gözlerimin önünde belirmediğinden, o anları kaburgalarımın altında zaman sayan bir saatli bombayla beklediğimi fark edemediğimden; onu uzaktan, uzun uzun izlemekten neden hoşlandığımı anlamadığımdan, çözemediğimden; alev alan ela hareli gözleriyle ağır bir zaman içerisinde karşı karşıya gelme fırsatı bulamadığımdan, bocaladığımdan; yüzü yüzüme yakın gelip, burnu üzerinde dağılan çillere hayran kalacak kadar karşısında duramadığımdan, bakamadığımdan; gülümsemeleri dudaklarından taşıp gamzelerini doldurmadığından belki... Aslında, onu sevmenin hayatımda kapladığı o zaman dilimiyle daha tanışmadığımdan.

Yoksa, kabul ederdim. Hayatım boyunca kabul edemediğim çoğu şeyden daha sabırsız bir hisle, kabul ederdim. İnanırdım, hiçbir şeye inanmadığım kadar.

Zamanı geldiğinde, kabul ettim bende. İnandım, sorgusuz. Bir kadını sevdim, daha öte bir tanımı varsa eğer, ötesi olup geldim.

"... hastane raporlarına ulaştık, gece yarısından yarım saat önce girişi yaptığına dair kayıtlar mevcut. İki gün kalmış hastanede, ikinci gece taburcu olup ayrılmış. Darp raporlarına ulaşabildik, fazla ağır... ezikler, çürükler, yazılı her biri... Aslan Demiralp her kayıtta var, yanındaymış o anlarda. Refakatçisi olarak kalmış..."

AHZARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin