1. Bölüm {Başlangıç}

8.3K 163 31
                                    

Bu benim ikinci hikayemm.
O yüzden kötü ola bilir.
İlk hikayem benlik değildi. Ama bu tam benlikkk.

Umarım beğenirsiniz. Oy ve yorum atmağı unutmayın!

1. BÖLÜM
"Başlangıç"

Ohaa lan. Gız bu Çağla ne giymiş öyle. Iyyy. Birde zengin olucak. Ayol zengin olan öyle mi giyinir?

Ben zengin olsaydım kesinlikle öyle giyinmezdim. Neysee.

"Güneş gelsene buraya. Dams edicez!" diye Burcu bana seslendi. Ayol gelmez miyim? Tabii ki gelirim. Bir saattir bu anı bekliyorum.

Tam gidicektim ki, aklıma biricik sevgilim Burak geldi. Acaba nerde ya. Etrafıma bakındım ama hiç bir yerde yoktu. Telefonu mu elime alıp onun numarasını yazdım. Çalıyordu!

"Ulan kurbağa Burak gelsene buraya. Bir saattir seni bekliyorum. Çabuk gel dans edicez. 2 dakikaya gelmezsen kendini ölmüş bil!"

Konuşmasına izin vermeden telefonu yüzüne kapattım. Dansın edileceği yere gittim. Kafamı çevirdiğim de Burak'ın benden 6-7 adım ileride olduğunu gördüm. Hemen yanına gidip dedim

" Ben sana 2 dakikaya gel demedim mi? Bak 4 dakika olmuş"

Kaşlarını çatıp dedi " Sen bana öyle bir şey söylem-"
Sözünü keserek hızlıca dedim:

"Sus şarkı başlıyor"

Bir az sonra sahneye bir adam çıktı. Herhalde şarkıcıydı. Aman hiçte yakışıklı değil. Götüm bundan daha iyi.

" Şarkı ne zaman başlayacak amina koy-"

"Birazcık sabret!"

Evet Eda da benim en yakın ve tek arkadaşım. Okulda ki, kimseyle nedensizce arkadaş değildim. Yani anlayacağınız pek sosyal biri değilim.

Sonunda şarkı başladı ve herkes kendiyle dans ede bilecek biri buldu. Ne alaka ki? Bu romantik bir muzik değil. Neden mal gibi eş arıyorlar anlamıyorum. Bende hoplaya zıplaya sahneye doğru gittim. Amma yolun yarısında yüzüm yere yapıştı.

Başı yavaşça kaldırdım. Ve bana çelmek atan Burcuya bakmaya başladım. Bana sırıtarak bakan Burcu'ya baktım. Kızım sen şimdi bittin.

"Ulan Burcu seni öldürdüm" sinirle tısladım.

" Aa ben ne yaptım ki?" Diye gülerek bilmemizlikten geldi.

"Sen çok iyi biliyorsun"

"Bilmiyorum hadi söylesene ne yapmışım?" Bak hala bilmemizlikten geliyor.

"Ben söylersem kötü olur"

"Kötü mü olur?" Dedi gülerek. Bu kız birazdan elimde kalıcak demedi deme.

"Ama hadi söylesene ne yapmışım? Bende bilmek istiyorum." Diye yine o iğrenç sesiyle dedi. Benden günah gitti...

Üzerine atlayıp saçlarını elime doladım ve dedim:

"Ben demiştim kötü olucak diye"

Umarım beğenmişsinizdir :))

152 GÜN || YARI TEXTİNG ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin