28. BÖLÜM
" Matchless..."★
Sabah uyandığımda gözlerimi, inanılmaz bir baş ağrısı ile açtım. Ah başım neden bu kadar ağrıyordu? Bir anda aklıma gelenlerle kafam dank etti. Ben neler yapmıştım böyle? Özellikle Komşum! Hemen telefonu elime alıp olanların gerçek mi yoksa hayal mi olduğunu kontrol ettim ve tabii ki gerçekti!
Güneş: Ben gerçekten özür dilerim, dün olanlar için.
Güneş: Gerçekten sana ayık kafayla yazmadım.
Komutan bey: Sorun değil güzelim ;)
Güneş: Yaaa gerçekten güzelin miyim?
Komutan bey: HKSNSKK Tabii ki.
Güneş: Ay randomunu yediğim teşekkürlerr.
Bana bu cesaret nereden gelmişti acaba? Daha doğrusu ben ne zaman Denizle bu kadar yakın olmuştum? Daha onun yüzünü bile görmedm. Sanırım.... Sanırım ben ondan hoşlanıyorum...
Hemen onun isminin üzerine tıkladım. Biraz düşündükten sonra ismini değiştirdim. İsmini 'Matchless' koydum. Bu bir ingilizce kelime. Türkçe karşılığı ise 'eşsiz' demek. Yani o benim için eşsiz, benzersiz biri...
Birden telefonumun çalmasıyla düşüncelerim bölündü. Arayan Burcuydu. Hemen açtım.
" Alo Güneş," dedi ağlayarak.
" Burcu, ne oldu?!"
" Güneş, ben... Ben Yağızla ayrıldım" dedi iç çekerek.
" Hemen geliyorum!" Dedim.
Ayol bir günümüzde olaysız geçsin!
★
Şu anda Burcu göğsümde iç çeke çeke ağlıyordu. Yagız'la neden ayrıldığını hala anlamamıştı.
" Burcu artık tam olarak ne olduğunu anlatacak mısın?" Dedim.
" Tamam anlatıyorum "
" Yağız benimle hiç ilgilenmiyor sanki iki yabancıyız. Beni hiç önemsemiyor benimle ilgilenmiyor. Hangi sevgili böyleki? Birlikte olduğumuz zamanlar hiç konuşmuyor. Ben soru sorduğunda cevap veriyor o kadar başka hiç bir şey yapmıyor. Beni seviyor musun dedim. Dedi ki evet. Bu kelimeden başka hiç bir şey söylemedi. İnsan karşındakine sevdiğini belli edecek haraketler yapar dimi? Ama o. O hiç bir şey yapmıyor" dedi.
" Aslında doğru söylüyorsun. Bende aynı senin gibi düşünüyorum " dedim. Burcu hala sakinleşmemişdi.
" Burcu ayrıldın işte neden hala ağlıyorsun ki?" Dedim
" Ama ben onu seviyorum" dedi.
" O zaman neden ayrıldın "
" Benimle ilgilenmediği için " dedi.
Güneş sakın side eye bakışı atma!
Olm seviyorsan neden ayrılıyorsun o zaman? Neyse iyi ve kaliteli bir arkadaş olduğum için Burcu'yu mutlu etmeye çalışıcağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
152 GÜN || YARI TEXTİNG ||
HumorDeli dolu bir kız sevgilisine yazmak yerine yanlışlıkla yanlış bir numaraya yazarsa ne olur?... Oysaki sadece sevgilisine yazmak istemişti. Nereden bile bilirdi ki, yalanlarla dolu hayatında ki, doğruları bulmaya çalışacağını... ★ BU BENİM İLK KİTAB...