19. BÖLÜM
Yalan mı, gerçek mi?★
Yine bir okul günü ve yine boş bir gün. İyi ki, artık yıl sonuna geliyorduk.
Dersin bitmesine son 2 dakika kalmıştı ama hoca hala bizi salmamıştı. İlla zil çalınca bırakıcaktı.
Aha zil çaldı. Şu anda beni hoca bile tutamazdı. Aklıma gelen şarkıyla sırıttım.
Bu akşam ölürüm,
Kimse beni tutamaz.
Sen beni tutamazsın,
Yıldızlar tutamaz.Burcu'yu görmemle hemen onun yanına gittim.
" Hadi gidelim, kantine" dedim.
" Şimdi olmaz. Az önce beni Mert çağırdı. Bakalım ne diyor" dedi.
Mert? Mert diğer sınıftan biriydi. Burcuyla da, öyle yakın falan değiller. Hatta Burcu ondan nefret ediyor.
" Tamam, görüşürüz" dedim.
★
Burcu gideli 10 dakika falan olmuştu. İçimde nedensizce kötü bir his vardı.
Artık dayanamadım ve Burcu'yu aramaya başladım. Okulda en fazla nerede ola bilirdi ki?
İkinci kata çıkıp sınıflara bakmaya başladım. Bir anda bir çığlık sesi duydum. Tanıdık birinin sesi.
Burcu! Burcu bağırıyordu. Hemen arkama döndüm ve sesin nereddn geldiğine baktım. Burcu koşarak boş bir sınıftan çıkıyordu.
Ama üstü başı normal bir halde değil...
Üstü yırtılmıştı. Saçı başı dağınık bir şekildeydi. Ağlıyordu. Gözleri kızarmıştı. Burcuya ne olmuştu böyle?
Ağlayarak yanıma geldi. Konuşmaya çalışıyordu ama konuşamıyordu.
Burcunun çıktığı odadan, Mertin'de çıkmasını beklemiyordum. Yüzünde tırnak izleri vardı.
Aklıma gelen şeyle durdum. Hayır Burcu'ya bunu yapmış olamazdı dimi?
Sonunda Burcu konuştu: " Güneş... O bana-" Hıçkırığı ile cümlesi yarıda kesildi.
" O bana dokundu" dedi cümlesini tamamlayarak. Deli gibi ağlıyordu.
Etrafıma baktığımda herkes buraya toplanmıştı. Muhtemelen seslere gelmiştiler. Herkes duydukları ile şoka girdi.
Mert okulun popüler çocuğuydu. Doğal olarak bütün kızlar onun peşinden koşuyordu.
" Yalan söyleme! Sana dokunmadım bile. Bir anda Kendi kendjne bağırmaya başladın" dedi Mert.
" Burcu aptal mısın kızım sen?! Mert neden böyle yapsın " dedi okulda bir kız.
" Aynen, insanlara iftira atmaya utanmıyor musun?" Dedi yine başka bir kız.
Burcu anlamaz gözlerle onlara bakıyordu. Ona nasıl olurda inanmazlardı?
" Yemin ederim doğruyu söylüyorum. Gerçekten. " Dedi Burcu.
" Hadi Burcu işine bak. Yalan söylüyorsun işte " dedi Eda.
Bu nerden çıkarmıştı ya? Maydonoz.
" Ya neden bana inanmıyorsunuz?! Gerçeyi söylüyorum işte." Dedi Burcu.
" Bizde bir şey oldu sandık hadi dağılalım artık. Bu kız çok boş yaptı." Dedi bir erkek.
Herkes dağıldı. Burcu hala hüngür hüngür ağlıyordu. Ben şoktaydım. Ağzımı açıp bir şey söyleyemiyordum.
Burcu bana dolu gözlerle bakıp dedi: " Sende mi, bana inanmıyorsun?"
★
Bölüm fotoğrafı:
★
Bölüm bitti ehe.
Sizce Burcu yalan mı yoksa doğru mu söylüyor?
Şimdiden söylüyorum ben her an her şey yapa bilirim. Aklımda başka haince planlar var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
152 GÜN || YARI TEXTİNG ||
HumorDeli dolu bir kız sevgilisine yazmak yerine yanlışlıkla yanlış bir numaraya yazarsa ne olur?... Oysaki sadece sevgilisine yazmak istemişti. Nereden bile bilirdi ki, yalanlarla dolu hayatında ki, doğruları bulmaya çalışacağını... ★ BU BENİM İLK KİTAB...