30. Bölüm

1.2K 56 24
                                    


30. BÖLÜM
" Yazacak bir şey bulamadım..."

Şu anda ne mi yapıyordum? Şu anda Burcu beni azarlıyordu. Çünkü birazdan sahilde hepimiz takılıcaktık ama ben yanlışlıkla Yağızı da çağırmıştım. Ve Yağızla Burcu kavga edip ayrılmıştı. Ve bende bunu unutmuştum.

" Ya sen nasıl böyle bir şeyi unutursun?!" Dedi Burcu beni azarlıyarak. "Ya ama her insan hata yapa bilir " dedim kendimi savunmaya çalışarak. Ama bu söylediğim Burcunun sinirini azaltmak yerine artırdı.

" Hemen onu arayıp gelmemesini söyle " dedi Burcu. " Ama-" Burcu sözümü keserek konuşmaya devam etti. " Aması falan yok! Hemen!" Dedi Burcu.

" Ya burcu sakinleş. Elinde sonunda karşılaşacaksınız ha bu gün ha yarın ne farkı var?" Dedim. Bu söylediğime azda olsa sakinleşleşmişti. " Tamam ben aşağı iniyorum, biraz hava alıcam. Sende hazırlanıp gel" dedi.

" Baş üstüne komutanım " dedim elimi alnıma koyup asker selamı yaptım. Bu yaptığıma Burcu gülerek gitti. Bende hemen altıma açık mor renginde bir şort üstümede bebek mavisi, kolsuz bir crop giydim. AbuzerSu'nu da, alıp evden çıktım. Asansöre binip 1 kata bastım. Asansörün kapısı tam kapanmıştı ki, bir el buna engel oldu. Gelen tabii ki, turşu tiki olan komşuydu. Sahi bu gizemli adamın ismi neydi.

" Kedi mi? İyiymiş" dedi kedime bakarak. " Çok bakmayın nazarınız gelir" dedim. Bu söylediğime içten bir kahkaha attı.

Ne kadarda güzel gülüyor kurban olduğum.

" İsmi ne?" Dedi. " AbuzerSu" dedim gururla. " Sen mi koydun?" Dedi. " Tabii ki" dedim yine gururla. " Belli" diyerek bana laf sokup asansörden çıktı. Bu suratsız şimdi bana laf mı soktu?

Binadan çıktığımda Asya, Su, Burcu ve Gökhan'ı görmemle gülümsedim. Kadro tamamdı. " Hadi gidelim" dedim. " Biraz daha kalsaydık sıcaktan eriyecektim" dedi Asya isyan ederek.

Sahile sonunda varmıştık. Hepimiz gülerek eğleniyorduk. Bir anda Yağızı görmemizle Burcunun gülüşü soldu. " Merhaba" dedi Yağız yanımıza gelerek. " Selam Yağız " dedim gülümseyerek.  Yağız hemen Burcuya baktı fakat Burcu başka yere bakıyordu. Belli ki Yağız hala onu seviyordu.

" Naber Burcu" dedi Yağız. Burcu sonunda bakışlarını Yağız'a çevirdi. " İyi" dedi Burcu soğuk bir sesle. " Belli ki, bazıları benim burda olmamı istemiyor en iyisi ben gideyim" dedi Yağız. " Kalsaydın birazda" dedi Gökhan. " Zaten beni de çocuklar bekliyor, gideyim ben" dedi Yağız Burcu'ya bakarak.

Diyerek 3 erkek ve 2 kızdan oluşan bir grubu yanına gitti. Yağız ayağına onların yanına basar basmaz bir kız hemen Yağızı boynuna asıldı. " Yaaa Yağız" diyen cırnak sesi buraya kadar gelmişti. " Şuna baksanıza benden ayrılar ayrılmaz bulmuş kendine birisini" dedi Burcu. " Burcu kız ona asılıyor Yağız ona değil" dedim. " Bana ne oda ona yüz vermesin" dedi Burcu surat asarak.

" Neyse hadi denize gidelim." Dedim. Herkes onaylayan sesler çıkartınca denize girmeye karar verdik. Telefonumun bildirim sesini duyduğumda telefonu mu elime aldım.

Matchless: Ne yapıyon?

Güneş:

Matchless: Siktir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Matchless: Siktir

Güneş: Ne oldu?

Görüldü ✓

Ne oldu ki şimdi? Aman boş ver. Anın tadını çıkarayım ben. Bir anda üstüme gelen suyla şoka girdim. Suyu atan Gökhan şerefsiziydi. Şimdi bittin olum. Gökhanın başını alıp suya soktum sonra beline bindim. Bir anda beni belinden atıp suya atmasıyla şoka girdim. " Allahın belası boğulup gebere bilirdim" dedim. " Ama gebermedin" dedi gülerek. Asya Gökhan'ın arkasında gelip önü iteleyerek suya attı. İkimizde ona güldü. " Hadi çak bakalım" dedi gülerek. Bende onun eline vurdum.

Gökhan suyun altından yüzerek Su'nun ayaklarına gelip bir anda sudan çıktı. Su korkarak çığlık attı. Hepimiz onun bu haline güldük. Gökhan Su'yu bir anda kucağına aldı. Burcu ben ve Asya ikisinide ıslatmaya başladık. Sonra da suda voleybol oynayıp denizden çıkıp evimize gittik. Günümüz eğlenceli ve baya yorucu geçmişti. Ama aşırı iyiydi. Bir gün buluşup bunu tekrarlamalıydık.

Haftalar sonra yb geldiii.

Yeni bölüm hakkında düşünceleriniz?

Burcu?

Deniz?

Asya?

Gökhan?

Su?

Hepinizin yorumlarını bekliyorum!

Oy ve yorum atmayı unutmayın!

152 GÜN || YARI TEXTİNG ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin