24. Bölüm

1.5K 69 31
                                    

24. BÖLÜM
"Beklenmedik kaza..."

Sabah gözlerimi kapanın deli gibi çalmasıyla açtım. Ne oluyor lan?! Hemen gidip kapıyı açtım.

" Ulan kim bu kapıyı alacaklı gibi çalan?!" Dedim. Fakat gördüğüm kişiyle olduğum yerde durdum.

" Kız senin ne işin var burada?" Dedim. Gelen kişiye.

" Sen ne zaman İzmir'den döndün" dedim.

" Dün döndüm önce Gönül ablanı ziyaret ettim. Bu gün de senin yanina geleyim dedim" dedi karşımda gülerek duran kız.

" Olanları öyrendin dimi?" Dedim.

" Evet, dün öğrendim. Meğersem bunu annemle babamda biliyormuş. Neyse sen canını sıkma. Zararın neresinden dönersen o kadar iyidir" dedi sesini mutlu tutmaya çalışarak.

Ah size yine söylemeyi unuttum dimi? Bu benim kuzenim. Yani üvey kuzenim Ecrin. Onu baya çok seviyoruz. Özellikle Gökhan. Ona çok düşkün. Gökhanla aralarında 1 yaş olmasına rağmen, Gökhan ona abi gibi davranıyor. Ecrin ne kadar bunu sevmiyormuş gibi gösterse de aksine çok seviyor.

" Neyse hadi gel seninle özlem giderelim" dedim gülerek.

Burcu, ben, Ecrin ve Gökhan oturmuş havadan sudan konuşuyordum. Burcu ve Ecrin daha yeni tanışmasına rağmen çok iyi anlaşmışlardı. Buna baya sevinmiştim.

" Gökhan bey, senin kız işleri ne oldu?" Dedi Ecrin göz kırparak.

" Oha sen biliyor muydun?" Dedim.

" Tabii ki" dedi Ecrin.

" Ulan var şerefsiz. Nasıl da bizden saklamış" dedim gülerek.

" E senden naber Ecrin" dedi Gökhan göz kırparak.

" Ne olsun öyle iş güç" dedi Ecrin.

" Onu demiyorum salak! Şu seninkini diyorum" dedi Gökhan.

" Ooo Ecrin hanım sende de az yok ha" dedi Burcu sırıtarak.

" He o mesele" dedi Ecrin.

" Evet o mesele Ecrin hanım" dedim onu taklit ederek.

" E işte benim okuldan hoşlandığım bir çocuk var. Ama çocuk öyle böyle değil. Okulun popüler, playbol erkeği. Ama maalesef bana yüz vermiyor" dedi Ecrin somurtarak.

" Sen göster onu bana. Gör nasıl iki dakika da seni seviyor " dedi Gökhan.

Doğruyu söylemek gerekirse Ecrin güzel olmasına rağmen her zaman kendini çirkin görmüş biriydi. Bu yüzden okulda çoğu zaman ezikleniyordu. Ama Gökhan hep onu korumaya çalışıyordu. Ecrin İzmir'e yerleştikten sonra maalesef Gökhan onu artık eskisi gibi koruyamadı. Ama yinede onu korumak için elinden geleni yaptı.

Ecrin okulda zorbalık gördüğü için özgüveni iyice düştü. Ve artık kendini iyice sevmemeye başladı. Bu yüzden hiç bir zaman kimseden hoşlanmadı. Sanırım bu ilk hoşlandığı kişiydi. Ama görünüşe göre platonikti. Ecrin için bu durum iyice zorlamaya başladı.

" Ecrin üzülme! Git ona açıl belki şans yüzüne güler ve teklofini kabul eder. Ne dersin?" Dedi Burcu.

" Sanmam. O benden gram hoşlanmıyor." Dedi Ecrin.

" Ah, hadi Ecrin! Üzülme zaten ne kaybedersin ki? En fazla seni reddeder. Eğer okulda eziklenmekten korkuyorsan, merak etme okulunu değiştirirsin olur biter" dedim.

" Aslında iyi fikir. Denemekten zarar gelmez. Zaten oda şu an İstanbulda" dedi Ecrin.

" Hadi yapalım şu işi" dedi Burcu.

" Şimdi mi?" Dedi Ecrin.

" Evet! Hemen şimdi. Zaman kaybetmeyelim. Belki bu gün belki de yarın sabah öldük? Kim bile bilir ki?" Dedi Burcu.

" Tamam o zaman ben gidiyorum!" Dedi Ecrin. Ecrin çıktıktan hemen 1 saat sonra Burcu ayaklanmaya başladı.

" Nereye?" Dedim.

" Yagız'la buluşmaya" dedi Burcu sırıtarak.

" Sevgilisi olunca hemen bizi sattı" dedim yalandan kızarak.

" Neyse bizde abla kardeş takılalım" dedim Gökhana bakarak.

Gökhanla biraz zaman geçirdikten sonra dizi izlemek için televizyonu açtım. Fakat gördüğüm haberle dikkatimi oraya verdim.

" Saat 18:00 civarlarında İstanbul caddelerinde bir araba kazası gerçekleşti! Arabanın çarptığı kişi 15-20 yaşlarında genç esmer bir kızdı. Kız hemen hastaneye kaldırıldı fakat durumu ağır. Şu anda yakınlarına ulaşmaya çalışıyor"

Televizyonda duyduklarımla şok olmuş bir vaziyetteydim. Fotoğrafda kızın yüzü tam görünmüyordu. Az önce Burcu çıkmıştı. Ya bu kız Burcuysa? Hayır bu olamazdı! Ah olamazdı dimi?!

Gökhanda haberi duymuştu hemen ayaklanıp hastaneye gitmek için arabaya bindik. Umarım Burcu değildir. Umarım....

E yeni bölüm nasıldı?
Biraz ekşın olsun dedim.

Birde kapağı birazcık değiştirdim nasıl olmuş?

Sizce kaza yapan kişi kim? Tahminlerinizi yorumlara bekliyorum!

Oy ve yorumu atmayı unutmayın!

152 GÜN || YARI TEXTİNG ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin