17. Bölüm {Söz}

1.8K 66 8
                                    

17. BÖLÜM
" Söz "


Burcu bana dolu gözlerle bakıp dedi: " Sende mi, bana inanmıyorsun?"

Bilmiyordum. Bu sorunun cevabını bilmiyordum. Allah kahr etsin ki bilmiyordum!

Burcuya mı inanacaktım yoksa Merte mi? Bilmiyorum. Bir boşlukta gibi hissediyorumdum.

" Sana inanıyorum" birden ağzımdan çıkan cümleler ile şoka girdim.

Tabii ki Burcu'ya inanıyordum ama emin değildim. Çünkü Mert böyle biri değildi. Bunu asla yapmazdı. Ama Burcuda yalan söylemezdi.

" Yalan söyleme! Sende bana inanmıyorsunuz. Sende... Sende... " Dedi hıçkıra hıçkıra ağlayarak.

" Biliyor musun ben bunu ilk defa yaşamıyorum" dedi dolu gözlerle.

Ne? Hayır! Hayır, Burcu bunu daha öncede mi yaşamıştı?

" Bundan 4 yıl önceydi. Daha 16 yaşındaydım. Minibüse binmiştim, okula gidicektim. Minibüs çok dolu olduğu için ayakta kalmıştım. Yanımda bir amca vardı. Etek giydiğim için bacaklarım görünüyordu." Dedi Burcu.

" Ama yemin ederim çok kısa değildi. İnan bana kısa değildi. Normal okul etegiydi" Dedi kekeleyerek.

Derin bir nefes alarak konuşmaya devam etti. " Arada bir amcanın eli bacağıma değiyordu. Ben yanlışlıkla eli değiyor diye düşündüm. Ama hayır öyle değildi. Bilerek yapıyordu. Elini arada bir özel bölgeme degdiriyordu. Hatta dakika başı göğüslerime bakıyordu. Bundan daha fazlası oldu ama anlatamıycam. Bunu yapacak cesaret bulamıyorum kendimde. Daha bunu zor anlatmışken..." Dedi hıçkırarak.

Hayır, hayır bunların hepsini yaşamış olmamalıydı. Dimi?

"Ben yanımdakiler yardım isteyen gözlerle bakıyordum ama hiç biri beni anlamıyordu. Allah kahr etsin ki, anlamıyordular beni. Eğer orada bağırıp yardım isteseydim bunların hiç biri olmuyacaktı. Ama o an insan ne yapacağını bilmiyor. " Dedi.

" Sonra adam göz kırpıp minibüsten indi. O zamandan sonra hiç kimseyi sevemedim ben. Hiç bir erkeğin yakınına gidemedim. Korktum. Hepsinin bana aynısını yapacağını düşündüm." Dedi bana bakarak.

" Sonra ben Yağız'la tanıştım. Onu çok sevdim, hemde çok. Onun ben dış görünüşüne değil, içinin güzelliğine aşık oldum. O yüzden benim hiç sevgilim olmadı. İlk sevgilim Yağız oldu. " Buruk bir gülümsemeyle cümlesine devam etti.

" O, bana hep nazik davrandı. Yaşadıklarımı bilmemesine rağmen, bana bir şey verirken dokunmamaya dikkat ediyordu. Sanki bundan rahatsız olduğumu biliyordu. Bu yüzden onu sevdim" Dedi cümlesini sonlandırarak.

Gerçekten Burcu neler yaşamıştı böyle? Ona artık gerçek bir hisle inanıyorum.

" Burcu... Ben ne diyeceğimi bilmiyorum," dedim

" Sen gerçekten çok zor şeyler yaşamışsın. Ama bunlara rağmen hala hayata büyük bir zevkle devam etmen beni oldukça şaşırtıyor. Sen inanılmaz derecede güçlü birisin" dedim ona gurur dolu bakışlarla bakarak.

" Sana gerçekten inanıyorum. Ve seni haklı çıkarmak için elimden geleni yapıcam söz veriyorum." Dedim gülümseyerek.

" Sana gerçekten söz veriyorum ki, senin için elimden geleni yapıcam, senin haklı çıkmanı sağlıyacağım. En önemlisi ise sana söz veriyorum ki, her zaman senin yanında olucam." Dedim.

Yeni bölüm nasıldı?

Bu arada ben bir yandan bölüm yazarken bir yandan ise kitabı düzenliyorum. Merak etmeyin çok küçük değişikler yapıcam. Sadece yazım hatalarını duzelticem (Türkçem pek iyi değil bu yüzden yine de yazım hatası ola bilir) ve 1-2 tane cümle daha ekliyeceğim.

Oy ve yorum atmayı unutmayın!

152 GÜN || YARI TEXTİNG ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin