34. Bölüm

1K 61 42
                                    

" Alo abi!
...
Abi ben bugün arkadaşım da kala bilir miyim?
...
Ya lütfen!
...
İşte Gökhan'ın ablası Güneş ve Güneşin kuzeni Asya ve arkadaşımız Burcu
...
Evet Güneş abla
...
Yaaa teşekkürler öptüm" dedi Su ve telefonu kapattı.

" İzin koparıldı!" Dedi sevinçle elini çırparak Su. " O zaman parti başlasın!" Dedi Burcu. Evet, Burcu ve Su'nun ısrarla üzre evde pijama partisi yapıyoruz. Hemde benim evimde! Ben bu evi nasıl toparlıycam ya.
" Acaba partiden vaz mı geçsek?" Dedim. " Olur!" Dedi Asya. Burcu ve Su kaşlarını çatarak kafalarını hayır işareti gibi sağa sola salladılar. " Off. O zaman başka bir yerde?" Dedim. Yine kafalarını aynı şekilde salladılar. " Ya o zaman ben bu evi nasıl toparlıycam!" Dedim hafiften bağırarak. " Toplarız toplarız sen hiç merak etme" dedi Su. " Biz yardım ederiz!" Dedi Burcu. Asya onaylamaz mırıltılar çıkardı. " Bakın siz bana nah yardım edersiniz" dedim. " Yav neyse hadi eğlenmeye bakalım biz" dedi Su.

Şarkı açıp deli gibi zıplamaya başladılar. Arada masaya koyduğum cipslerden ağızlarına atıyorlar.

" Gıybet çekemiyorlar bizi,
Kıskanıyorlar bizi,
Deliyorlar sevdikçe seni
Sende, inanıp da bunlara
Yorma güzel kalbini "

Seçtikleri şarkıya bak ya! Hemen gidip şarkıyı değiştirdim. Evet işte bu!

" Despacito
Quiero respirar tu cuello Despacito
Deja que te dige casos al oído
Para que te acuerdes si no estás conmigo
Despacito "

" Bu ne ya? 2017'de miyiz?" Dedi Asya. Hemen gidip şarkıyı değiştirdi. Ve On the floor açtı

" Dance the night away
Live your life

" Yok ya bu ortama uygun değil " diyip şarkıyı değiştirdi. Bir kaç dakika bekledikten sonra " İşte bu!" Dedi. " Bakın hepinizin sevgilisi var. Benim dışımda tabii. Bu şarkı tam size göre!" Dedi. Ama benim sevgilim yok ki!

" Madem seni çok istiyorlardı
Öylece ortaya koymasalardı,
Aldım bir kere vermiycem
Aşığım mutluyum vaz geçmiycem"

" Ya ne alaka ne alaka!" Dedik hepimiz aynı anda. " Ne beğenmediniz mi?" Dedi Asya. " Herkes bir şarkı söylesin ortama en uygun olan şarkıyı seçicez." Dedim.

Not: yorumlara sizde bir şarkı yaza bilirsiniz.

Herkesin onaylayan sesler çıkardı. Burcu senden daha güzel şarkısını seçti. Su hey mama şarkısını seçti. Ben istanbul beyefensi şarkısını seçtim. Kızlar bana imalı bakışlar attı. Ben ise ne var trek bakışını yolladim hepsine. Asya ise Power şarkısını seçti. " e hepsi uymuyor ki!" Dedi Su. " O zaman hepsinden kısa kısa açalım?" Dedim. Herkes onaylan sesler çıkardı.

Evet arkadaşlar yazar hanım bölümü doldurmaya çalışıyor. Bölümü doldurmak için ise şarkı yazıyor. Mükemmel bir seçim yazar hanım. Sizi alkışlıyorum.

" Kimseyi görmedim ben
Senden daha güzel
Kimselere bakmadım ben
Senden daha güzel"

"  I love the dirty
Rythm you play
I wanna hear you
Calling my name
Like Hey mama mama
Hey mama hey mama"

".Ne Roma, ne madrid
Ne Madrid, ne Viyana
Bir istanbul beyefendisi gibi
Bir istanbul beyefendisi
Agresif ama oldukça nazik
Bir İstanbul beyefendisi gibi "

152 GÜN || YARI TEXTİNG ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin