27. Bölüm

1.4K 56 17
                                    

Wattpad kafayı yediği için bölüm geç geldi sorry. Bu yüzden telafi için 1026

kelime yazdım! İlk defa 700+ kelime yazdım.

27. BÖLÜM
" Partner..."

1 ay sonra...

Ecrinin ölümünün üzerinden tam 1 ay geçmişti. Yavaş yavaş toparlanmaya çalışıyorduk. Bu bizim için biraz zor oluyordu. Özellikle Gökhan için. Şu 1 ay içinde hiç evden çıkm

amıştı. Kendini eve kapatmıştı. Acısını böyle dindirmeye çalışıyordu. Bende kendimce takılıyordum. Hala Ecrini unutamamıştım. Ama yinede toparlanmaya çalışıyordum.

  Bu 1 ayda komutan beyle yani Denizle de konuşmamıştım. Böyle olması biraz canımı sıkmıştı. Ona nedensizce bir anda bağlanmıştım. Ne o bana yazıyordu ne de ben ona. Sanırım beni unutmuştu. Buna biraz bozulmuştum. Ben onu hala unutamamıştım ama o beni hemencicik unutmuştu. Bu haksızlıktı!

Yatağımda uzanırken bir anda kapı çaldı. Aynı Ecrinin benim evime ilk geldiği günkü gibi... Bunu düşününce istemiszce gözlerim dolmuştu. Hemen gidip kapıyı açtım. Karşımdaki kişiye uzunca baktım. Sesimi yeni bulup hemen konuşmaya başladım.

" Asya senin burada ne işin var?" Dedim.

" Ne o, beni özlemedin mi?" Dedi her zaman ki rahat tavrı ile.

" Tabii ki, özledim gel buraya!" Dedim onu kendime çekip sarılarak.

Bu benimm en büyük kuzenim Asya. Asya benimle aynı yaştaydı. Ama karakterlerimiz tamamen bir birine zıttı. Ben komik, çatlak, utangaç, vurdumduymaz biriydim. Ama o, siyaha aşık, oldukça çekici ve çekici giyinen, umurzamaz, rahatdı. Ama yine de çok iyi anlaşıyorduk. Sadece kıyafet tarzımız nedeni ile kavga ederdik o kadar.

" Ee naber? Nasıl gidiyor?" Dedi.

" Her zaman ki gibi" dedim üzgün bir suratla. İkimizde Ecrinin ölümünü biliyorduk.

" E yeter ama artık hep böyle karalar mı bağlayacaksın. Haydi biraz neşelen. " Dedi Asya.

Yine somurtan yüzümle ona baktım. Uzunca düşündükten sonra hevesle dedi;

" Alışverişe gidelim!" Dedi Asya.

" Tamam ama o zaman tarzıma karışmayacaksın!" Dedim.

" Tamam söz " dedi

Elime bir eşofman takımı aldım. Ve yine Asya yanıma gelip elimdekini yerine koydu. Bu işlemi artık 3. Kere tekrarlıyordu. Ama evde bana tarzına karışmıycam demişti. Ama Asya tabii ki, tam tersini yaparak yine kıyafetlerime karıştı. Elime koyu yeşil, arkası uzun önü kısa yırtmaçlı, dar bir elbise sıkıştırıp beni kabine doğru itti. Elbise baya güzeldi ama bende güzel dururmu bilimiyordum. Elbiseyi hemen giyindim. Ama bu çok güzel.

 Ama bu çok güzel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
152 GÜN || YARI TEXTİNG ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin