Ağağağ yeni kitap yazmaya başladım ama daha taslakta. Hemen bu kitabı bitirip ona geçmek istiyorum. Çünkü kurgusu müthiş. Görünce sizde bayılıcaksınız.
Bu arada merak etmeyin daha bu kitabı bitirmem ben. Çünkü aklımda bu kitap için aklımda daha ne tilkiler dönüyor.
Bu bölüm ddaphnie benden sana askm<333
★
21. BÖLÜM
Bir kapı meselesi★
Kafe bitmişti, okul bitmişti. Ve sonunda tatildi. Oh, oh yandan yandan. Oyna yavrum oynaa. Aslında kafe tam bitmiş sayılmazdı sadece 2 gün tatilim vardı o kadar. Ama okul... Okul kökünden bitmişti. 3 aylık tatilim başlamıştı.
Böyle düşüne düşüne evin kapısının önüne gelmiştim. Kapıyı açmaya çalıştım ama olmadı. Yeniden açmaya çalıştım ama yine olmadı. Aa bu kapı neden açılmıyor.
Kapı komşum olan Ayşe teyze kapıyı açıp bana baktı.
" Noldu kızım bir sorun mu var?" Dedi Ayşe teyze.
Valla bu teyzeyi çok seviyorum. Zaten eskiden beri tanıyorum bu teyzeyi oda beni seviyor.
" Teyze kapı açılmıyor. Bur saattir açmaya çalışıyorum ama olmuyor" dedim.
" Dur ben bizim oğlanı çağırayım, o açsın" dedi.
İçeriye girip oğlunu çağırdı. Gelen kişiyi görmemle, bir an ufak çaplı şok geçirdim. Bu marketde gördüğüm, turşu tiki olan çocuktu. O da beni görmesiyle duraksadı.
" Noldu oğlum? Git yardım etsene kıza" dedi Ayşe teyze.
" Tabi, ederim" dedi imalı bir ses tonuyla.
Yanıma gelip kapıyı açmaya çalıştı.
" Umarım kapıya da tikin yoktur" dedim sessizce.
En son ondan yardım istediğim de turşuya tiki vardı.
" Merak etme yok" dedi gülerek. Sonunda kapı açılmıştı.
" Buyurun geçin küçük hanım" dedi.
" Küçük hanım? Aynı yaştayız bence" dedim.
" Bence değiliz " dedi oda beni taklit ederek.
İçeri girip kapıyı yüzüne kapattım. Uyuz adam!
İçeri girip resim yapmaya başladım. Bir kaç ay sonra staj için bir şirkete gitmek istiyordum. Zaten okulum biter bitmez mutlaka bir şirkette çalışıcaktım. Ama daha okulumun bitmesine 1 yıl var!
Zaten çok güzel resim yapıyorum, neden okuyorum ki? Hemen bir şirket beni alsa olmaz mı? Tabii ki olmaz!
Hemen çalışma masama oturup aklımdaki düşünceleri bir kenera çektim. Ve çalışmaya başladım. Eğer düzgün bir işte çalışmak istiyorumsa, bunun için okumam lazımdı. Bu yüzden çalışa bildiğim kadar ders çalışıyordum.
Özellik ingilizcem aşırı kötü. Ama eğer moda tasarımcısı olmak istiyorumsa mutlaka İngilizce bilmem gerek. Belki yurt dışına giderim. Orada channel'in tasarımcısı olurum. Kim bilir? Eğer ben istersem her şeyi yaparım!
Çünkü benim inanılmaz bir gücüm ve sevgim de var!
Düşündüğüm son şeyle gülümseyip önüme döndüm. E motivasyon konuşmamızı da yaptığımıza göre ders çalışmaya başlayalım.
★
Bu bölüm baya boş bir bölüm oldu. Ama idare edin
Oy ve yorum atmayı unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
152 GÜN || YARI TEXTİNG ||
ComédieDeli dolu bir kız sevgilisine yazmak yerine yanlışlıkla yanlış bir numaraya yazarsa ne olur?... Oysaki sadece sevgilisine yazmak istemişti. Nereden bile bilirdi ki, yalanlarla dolu hayatında ki, doğruları bulmaya çalışacağını... ★ BU BENİM İLK KİTAB...