St. Mungos İle Anlaşma

717 121 44
                                    

İçeriye girdiklerinde odada beyaz uzun önlüğü ile Baş Şifacı Miguel Jose, Augusta Longbottom, tanımadıkları bir adam ve yine uzun beyaz önlüğü ile kadın bir şifacının onları beklediğini gördüler.

"Hoşgeldiniz baylar. Lütfen içeri buyurun ve oturun."

Harry profesörün arkasından içeriye girdi. Severus oturana dek ayakta bekledi ve o oturunca Harry de yanına oturdu.

"Şimdi, Bay Potter siz olmalısınız. Buraya neden geldiğimiz belli. Hazırladığınız iksir, Ustalar arasında büyük ses getirdi Bay Potter. Tüm testlerden geçti, geriye uygulamalı deney kaldı. Bunun için de hastanemize vereceğiniz bir set iksiri, sizin seçeneğiniz üç hasta üstünde, bir iksirin etki ettiği maksimum süreç olan beş gün boyunca düzenli olarak kullanacak ve etkilerine bakacağız. Tüm kimyasal testlerden tam başarıyla geçtiği için etkisinin olumlu olacağını düşünüyoruz. Testi Longbottom çifti ve onlar dışında iyileşme olasılığı en düşük hasta ile yapmak istediğinizi söylemiştiniz. Hastaların kendilerinden onay alınamayacağı için birinci derece aile üyelerinden onay alınması gerekiyor. Bu hanımefendi Augusta Longbottom, Bay Longbottom'un annesi. Bu beyefendi ise Mauro Lanuere. Onun oğlu Diego Lanuere de ne yazık ki aynı lanet ile zihinsel problemler yaşamaya başlamış bir hastamız. Üçü de iyileşme olasılığı en düşük olan ancak kötüye de gitmeyen, stabil düzeyde yaşama tutunmaya devam eden bireyler."

Harry Augusta'ya da Mauro'ya da anlayış ve saygı ile hafifçe tebessüm etti. Sonrasında Severus'un bakışı ile onlara dönerek konuşmaya başladı.

"Ailelerinizin başına gelenler için çok üzgünüm. Ne yazık ki ailesi hayatta olduğu halde onlarla yaşayamayan çocuklar, insanlar var. Bir insan için aile her zaman en önemli şeydir. Bazılarımızın (burada istemsizce durdu ve yutkundu.) onlarla zaman geçirme şansı kalmadı. Ama sizin oğullarınız ve kızınızın sevdikleri ile geçirebilecekleri çok zamanları var ve ben bu zamanları kurtarmak, onlara yardım etmek istedim. Belirtmem gerekir ki bu iksir tüm testleri geçmiş olsa bile tedavide işe yarar mı bilemem, ancak umarım işe yarar. Umarım size şifa olur, yardımı dokunur."

O bunları söyledikten sonra Severus elini cüppesinin iç cebine götürdi ve küçültülmüş iksir setini çıkarttı. Asasının ufak bir hareketi ile şişeleri büyüttü ve Baş Şifacıya teslim etti. Sonrasında önce Harry, ardından Severus, Augusta Longbottom ve Mauro Lanuere; Baş Şifacı Miguel Jose'un verdiği belgeleri imzaladılar.

Belgelerdeki maddeler genel olarak iksirin deney aşamasında olduğunu, herhangi bir sorunda sorumluluk kabul edilmediğini, başarılı  olunursa tedaviye kesinti uygulamadan hastalar iyileşene dek devam edileceğini belirtiyordu.

Harry Noel tatiline yedi gün kalmış iken Hogwarts dışındaydı ve yanında Severus Snape de vardı.

"Profesör, okula dönmeden önce Gringotts'a gitmemiz mümkün mü acaba?" diye masum bir sesle sorduğunda profesörü ona önce şüpheyle bakmıştı. Herhangi bir sorun görmemiş olacak ki başını hafifçe sallayarak onayladı ve geniş hastane binasından çıktıktan sonra çocuğa kolunu uzattı. Harry en sevmediği hisse kendini hazırlayarak, uzatılan kolu tuttu.

Bağırsaklarının geride kaldığını hissederken ayakları yere iniş yaptı ve bu sefer dengesini toparlayabilmesi için kolunu tuttuğu adamın ona destek olması gerekmişti.

"Özür dilerim efendim." diye mırıldanırken adamın yüzüne bakmıyordu. Severus sadece başıyla onayladıktan sonra ufak bir tereddüt yaşadı ancak konuştu.

"Kendini çok kasıyorsun. Vücudunu bu kadar kastığın sürece bu yolculuklarda sorun yaşarsın. Sakinleş ve kendine güven. O zaman dengeni kaybetmezsin."

Kral'ın Son VarisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin