Anılar ve Hazırlıklar

740 107 24
                                    

Harry çok gergindi. Şuan karşısında Sirius Black, Remus Lupin ve Albus Dumbledore oturuyordu ve üçü de kendisinden açıklama bekliyordu. Harry sabah kahvaltıdan sonra Sirius ve Remus'a haber verip müdürü çağırmış, anlatması gerekenler olduğunu söylemişti.

Şimdi üçü karşısında oturuyor, onun konuya girmesini bekliyordu. Ancak Harry o kadar gergindi ki anlatamıyordu. Neville ve Draco'ya anlatmaktan daha zordu bu. Çünkü karşısındaki üç kişi de anlatacağı anılarda ölmüş, daha önemlisi onun savaşında veya onu korurken ölmüştü.

"Harry, anlatacağın şeyler tahmin edemediğim şeyler değil. Sadece sakinleş. Anlatmak o kadar zor geliyorsa eğer, anıları izleyelim."

Harry Dumbledore'a baktı ve hafifçe başını salladı. Sonra seslendi.

"Kreacher, lütfen bir düşünseli getirir misin?" Ev cininin getirip masaya koyduğu düşünseline dikti gözlerini. Asasını şakağına dayadı ve upuzun ipliği çekerek kâseye doldurmaya başladı. O dolarken de konuştu.

"Lütfen bitene dek çıkmayın. Bitirdiğiniz zaman istediğiniz her şeyi söyleyebilirsiniz, bana saldırabilirsiniz, bağırabilirsiniz, sinirlenebilirsiniz. Hiçbirini engellemeyeceğim. Sadece, çok kötü olduğunu bilin ve ne olursa olsun bitirmeden çıkmayacağınıza söz verin."

Üç adam da başını salladı. Harry, Ginny ve Cho ile olan utanç verici anılar haricinde her şeyi içine koydu düşünselinin. Dursleyler ile birkaç anısı, mektuplarla yaşananlar, boa yılanı ile konuşması, Hagrid, ilk yıl, ikinci yıl, üçüncü yıl... Umbridge, Sirius'un ve Cedric'in ölümü... Harry'nin müdür odasını dağıtarak sinir krizi geçirişi, altıncı yıl, müdürün ölümü, hortkuluk avı, Ron'un ihaneti, Voldemort'u tamamen öldürmeleri ama hortkuluk olduğu için kendisinin de ölmesi... Ölüm'ün Efendisi ve Kral'ın Varisi oluşu, yedi yaşındaki bedene dönüşü, on bir yaşına dönüşü, Gringotts'tan öğrendikleri, Hogwarts'ta yaptıkları... Neville ve Draco'nun gerçeği öğrenmesi ve onlar öğrendiken sonra tüm planları konuştukları İhtiyaç Odası'ndaki o gün...

Şimdi düşünseline bakıyordu da, neler neler yaşamışlardı... Teknik olarak on bir, zihinsel olarak on yedi yaşındaydı ama neler yaşanmıştı...

Harry, diğerlerinin düşünseline girişini izledi. Ardından odasına gitti. Onlar gitmişken iksiri kontrol edecekti. Sabah Felsefe Taşı'nın özünü iksire katmıştı. Şimdi iksir hazır olmalıydı. İksiri iyice dinlenmesi için birkaç saat daha kaynatması gerekiyordu. Ancak rengi olması gerektiği gibi gözüküyordu.

Dolabını açtı ve şifreli sandığını çıkardı.

"Zümrüt" diye tısladığında hafif bir klik sesi ile açıldı sandığın kilidi. Harry sandığın içindeki hortkulukları teker teker aldı. Önce Rawenclaw'ın Diademi, sonra Hufflepuff'ın Kupası'nı çıkarttı. Ardından Kreacher'a seslendi.

"Kreacher!" Gelen ev cinine baktı ve devam etti.

"Gördüğün gibi yazın sana anlattığım planlara başladım. Şimdi bana Slytherin'in Madalyonu'nu getirir misin lütfen?"

"Majesteleri, küçük efendi Regulus'un istemeyeceği bir şey yapmayacak, değil mi?"

"Hayır Kreacher, onun istemeyeceği hiçbir şey yapmam."

Kreacher bir şaklama ile kayboldu. İki dakika sonra geri döndüğünde elinde siyah bir kutu vardı. Harry kutuyu ondan aldı ve teşekkür etti. Önceden teşekkür ettiğinde 'Majesteleri çok nazik, aynı küçük efendi Regulus gibi!' diyerek ağlamaya başlayan Kreacher bile gelişmişti. Teşekkür edince hafifçe gülümsüyordu.

Harry Grimmauld Meydanı 12 Numara'dan, gerçek bir Black Malikanesi'ne dönüştürdükleri eve baktı. Yazın Kreacher ile burayı temizlemek, geliştirmek, büyütmek ve eklenen odalara eşya almak için çok emek harcamışlardı. Ama artık gerçek bir Black Malikane'sine çevirmişlerdi.

Kral'ın Son VarisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin