Yetimhane Hakkında

620 88 27
                                    

KİM OLDUĞUNU BİLİRSİN SEN'E NE OLDU?

İki gün önce, Baş Büyücü Albus Dumbledore tarafından casus olarak görev yaptığı söylenen ve on üç yıl önce aklatılan Severus Snape Büyü Bakanlığına geldi. Yanında Albus Dumbledore da bulunan iksir ustası, Madam Amelia Bones'un yanına gitti ve aldığımız bilgiye göre üçlü iki saate yakın gizli toplantı yaptılar.

Ardından yakaladığımız verilere göre, yalnızca zamanımızın Karanlık Lordu Kim Olduğunu Bilirsin Sen'in ölümüyle silinebilecek olan Ölüm Yiyen İşareti'nin silindiğini iddia eden Severus Snape üstünde Veritaserum ile ve Hayalbozan Kırıcı usta seherbazlar ile testler yapıldı. Gerçekten İşaret'inin yok olduğu açığa çıkan iksir ustası takip edilmek üzere bakanlığa alındı ancak iki gün geçtiği halde işaretin yeniden belirmediği açığa çıktı.

Bunun üzerine Prens Harry Potter tarafından, Bakanlık'a hainlerin isimlerini verip anlaşma yapmasıyla affedilen bir başka aklanmış ölüm yiyen olan İgor Karkaroff çağırıldı. Aynı testler onun üzerinde de uygulandı.

Bu Büyülü Britanya Sihir Bakanlığı tarafından verilen resmi bir duyurudur;

Yüzyılın Karanlık Lordu olarak bilinen Lord Voldemort'un ölümünün bilgisi kesinleşmiştir.

Harry makalenin kalanını okumakla ilgilenmiyordu. Gazeteyi bir kenara atarken kahkahası sınıfta yankılandı. Henüz ders başlamadığı için sınıfta üç beş öğrenci vardı. Minerva McGonnagal, öğrencisinin bu gülüşünü duyduğu zaman hafifçe irkildiğini asla itiraf etmezdi.

Yavaşça sınıfın dolmasıyla birlikte ders başladı. Harry anlatılan biçim değiştirme büyüsünü yalnızca McGonnagal'a olan saygısından ötürü dinledi ve izin verildiği anda büyüyü yaptı. Draco'nun da yaptığını görünce kendisini serbest bıraktı ve çantasından belgeler çıkardı. Ders zaten Ravenclaw ile ortaktı.

Cüppesinin kollarını kıvırdı ve tüy kalemini güzelce mürekkebe batırıp işine başladı. Marvolo dün öğleden sonra aniden Beauxbatons'a gitmiş ve tüm okulu gezmişti. Yaklaşık yirmi öğrenciyle ve tüm öğretmenlerle özel olarak konuşmuş ve gerekli görülen her şeyi belgeleyip, sabah Harry'e göndermişti.

Harry oradaki bilgiler ile kendisi turnuva için Beauxbatons'tayken aldığı notlardaki bilgileri karşılaştırıyordu. Çünkü kendisi oraya pek çok arkadaşı ve Dumbledore ile gitmişti, öğretmenler ve öğrenciler hazırlıklıydı. Ancak Marvolo oraya sürpriz ziyaret şeklinde gitmişti ve hiçbir hazırlık yoktu, okul tamamen doğal halindeydi.

Dolayısıyla turnuva için gittiklerinde gördüklerinin ne kadarı gerçek ne kadarı sahte diye karşılaştırıyordu.

Gördüğü kadarıyla Madam Maxime iyi iş çıkarmıştı.

Bu sırada asasının ısındığını hissetti ve hızla onu cüppesindeki kılıfından çıkartıp büyüyü durdurdu. Bu bir çeşit alarm büyüsüydü. Saatin 13.45 olduğunu söylüyordu. Harry'nin saat ikide Lucius Malfoy ve Amelia Bones ile buluşması vardı.

Ayağa kalktı, Profesör McGonnagal'a ilerledi. Herkesin büyüsünü tamamlamaya çalışmasını seyreden ve özellikle yapamayanlara yardım eden Profesör durdu ve gözlüklerinin üstünden ona baktı.

"Bir toplantı için gitmem lazım efendim. Büyümü tamamladım ve ödevimi masanıza bıraktım."

"Tabii, çıkabilirsiniz Bay Potter."

Öğrencilerin kulak misafiri olmaması için fısıldayarak konuşsalar da Harry onun hâlâ aynı davrandığını görmekten memnundu. McGonnagal onu küçümsemiyordu ama özelmiş, diğerlerinden farklıymış gibi de davranmıyordu ve Harry bundan sonsuz derece memnundu.

Kral'ın Son VarisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin