Lucius oğlunun onu acil olarak Hogwarts'a çağırdığını söyleyen mektubunu okuyunca hızla kalktı ve şömineye ilerledi. Müdür odasını söyledikten sonra yeşil alevlerin içinde kayboldu.
Yeniden ayakları yere bastığı zaman kendini kestane saçlı, uzun boylu bir adam; Harry Potter ve Albus Dumbledore ile karşı karşıya buldu. Kestane saçlı bu adamı daha önce bakanlıkta ve Gelecek Postası'nda görmüştü. Lord Gaunt'tu. Lordu'nun uzaktan, annesinin kanından bir akrabası olduğu ortaya çıkmıştı.
Ne kadar yanıldığını tahmin bile edemezdi.
O gözlere baktığında gördüğü bakış çok tanıdıktı, daha ne olduğunu anlayamadan yakut kırmızılarına dönüştüklerinde nefesi göğsünde tıkandı. Soluğu kesildi.
Harry rengi atan adama karşı elini salladı ve tam adam arkaya doğru düşerken bir sandalye arkasına kaydı ve Malfoy Lordu sandalyeye düşüp oturdu.
Harry müdüre baktı ve daha önce konuştukları gibi Dumbledore ayaklandı. O ayrıldığı zaman Harry de Gaunt'a baktı. Adam başıını sallayıp onay verdikten sonra kendisi de müdürün arkasından ilerledi ve odadan çıktı.
Gerisini Marvolo halledecekti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~•••••••••••••••••••••••~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Lordum, Lordum ben bunların hiçbirini bilmiyordum! Tek amacım sizi geri getirmek ve size hizmet etmekti! Ben planlarınıza engel olduğumu bilemedim, size bedeninizi verdim sanıyordum! Emanetinize sahip çıktığımı sanıyordum!"
Lucius Malfoy, Lordundan olan bitenleri öğrendiğinde, şok üstüne şok geçirmişti. Günlük Voldemort hariç tüm hortkulukları birleştiren ritüeli yapıp kendisine yeni bir kimlik aldığını öğrendiğinde sarışın adamın bembeyaz kesilmesini ve çökük yanaklarının solmasını izlemek Marvolo için zevkli olmuştu.
"Sen artık sadece sana dediklerimi yap Lucius. Görev günü oraya gitme. Biz Voldemort ile ritüeli yaptıktan sonra ben sihrimi çekip hepinizden Karanlık İşaretleri sileceğim. Dumbledore Severus ile konuşacak. Adam aklanmış bir ölümyiyen olarak biliniyor. İkisi bakanlığa gidip işaretin silindiğini ve Voldemort'un tamamen yok olduğunu söyleyecekler. Seni ilgilendiren kısım sadece bu kadar. Gerisi benim bileceğim iş."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~•••••••••••••••••••••••~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Draco, sakin ol. Endişelenme, babana hiçbir şey olmayacak. Bizim tarafımızda olmasa bile, engel olmadığı sürece başına bir şey gelmeyecek. Engel olacak olursa bile sırf senin hatrına ona zarar gelmesine engel olurum ancak planlarımızı zedelemesine de asla izin vermem, bilesin. Yani başarıya ulaşana dek babanı kilitleyebiliriz ama en ufak bir zarar görmeyeceğinin sözünü verdim sana."
"Engel olamıyorum Harry, babam Karanlık Lord'a hayatı pahasına sadıktır. Şimdi iki tane Karanlık Lord olduğunu öğrenince ne yapacağını şaşırıp saçma ve tehlikeli bir harekette bulunmasını istemiyorum."
"Endişelenme Draco, anneni de babanı da koruyacağız. Harry verdiği sözü tutar. En kötü ihtimalde Harry'nin dediği gibi babanı bir yere kilitleyip, Voldemort yok olduktan sonra serbest bırakırız. Voldemort yok olduktan sonra zaten tüm tehlike geçmiş olacak."
Harry Neville'in dediklerini onaylayarak başını salladı. Slytherin yatakhanesinde, bağdaş kurmuş oturuyordu üçlü. Neville'in Slytherin yatakhanesinde olması öğrencilerin artık alıştığı bir durumdu. Birinci sınıfta, Draco ve Harry, Neville'i ilk kez getirdiklerinde Slytherin Öğrenci Başı itiraz etmişti ancak Harry ve Draco'nun sadece bakışları bile onu susturmaya yetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kral'ın Son Varisi
ФанфикHarry Potter... Her zaman normal olmadığını biliyordu. Büyücüler dünyasında bile diğerlerinden farklıydı. O zamanlar farkın kehanetten kaynaklandığını düşünürdü. Ama hayır... Farklıydı çünkü o Seçilmiş'ti. Sihrin ta kendisi tarafından seçilmişti. Kr...