Azkaban İsyanı

574 84 36
                                    

BÜYÜCÜLÜK DÜNYASININ İLK YETİMHANESİ AÇILDI!

Doğru okudunuz sevgili cadılar/büyücüler! Büyücülük tarihindeki ilk büyülü yetimhane, Prens Harry tarafından, bizzat onun şahsi konutu olan Gryffindor Kalesi'nde açılmış bulunmaktadır. Tüm Sihir Bakanlarını kalede gezdirdikten sonra toplantı yapmak üzere Sihir Bakanlığına giden Prens, yakın zamanda çocukları nasıl alacaklarını duyuracaktır.

Bir diğer konumuz ise yetimhanenin yöneticisi olarak seçilen kişi. Prens Harry, yetimhaneyi yönetecek kişi olarak Marvolo Donovan Gaunt'u seçtiğini, yapılan basın toplantısında açıklamıştı. Bu seçimi yapma sebebini sorduğumuzda; Lord Gaunt'un büyü gücüne, eğitimine ve yetim büyücülerle ilgileneceğine güvendiğini açık ve net bir şekilde söylemişti.

Henüz üç büyük sihir okulu hakkında bir açıklama yapılmamış olması da dikkat çekici. Müfettiş olarak sihir okullarını gezen Lord Gaunt ve onun seçip belirlediği seherbaz ekibi henüz teftişlerini tamamlamadı.

Lord Gaunt, Prens Harry ile yaptığı çalışmalarında son hız devam etmekte sevgili okuyucularım.

Prens Harry'nin yapacağını tahmin ettiğimiz projeler hakkında makalemiz için sf 18 bknz.
Lord Gaunt'un ilk röportajı için sf 20 bknz.
Üç büyük okul hakkında makalemiz için sf 23 bknz.

Grindelwald elindeki gazeteyi bir kenara bırakıp çayını yudumlarken sırıtıyordu.

"Sırada ne var?"

"Marvolo işinin başında olduğuna göre sırada sen varsın Cyrus. Hazırlanmanı tavsiye ederim. Yakında ışıkların altına atacağım seni de."

"Benim ne işim var Potter? Rahat bırak beni."

Harry ona sırıtırken şömine canlandı ve Black Malikanesine Draco, yanında annesi ve babasıyla giriş yaptı. Harry yavaşça ayaklanırken fazlasıyla solgun gözüken üçlü onun önüne geldi. Draco direkt olarak oturup soluklanırken Lucius ve Narcissa, Harry'e reverans verdiler.

Harry onları başıyla selamladı ve reveranslarını kabul etti.

"Lord ve Leydi Malfoy, sorun nedir?"

"İsyan."

"Ne isyanı?"

Harry'nin yerine Grindelwald cevapladığında Lucius bu kez ona döndü.

"Azkaban'daki ölümyiyenler Bellatrix'in önderliğinde isyana başladılar, Karanlık Lordun ölümünü kabul etmiyorlar ve kaçma planlarına başladılar."

Harry'nin gözleri yavaşça kapandı, dudaklarını birbirine bastırıp ince bir çizgi haline getirdi. Derin bir nefes  alıp verdikten sonra gözlerini açtı ve fazlasıyla sakin bir ses tonuyla konuştu.

"Haber verdiğiniz için teşekkür ederim. Siz üçünüz de burada kalın. Draco, Neville gelirse benim birkaç saat içinde döneceğimi söyle. Cyrus, benimle geliyorsun."

"Gaunt nerede?"

Soruyu sorarken hızla ayaklanan adam avcunu kapıya uzattı ve asasız büyüsüyle cüppesi eline geldi. Harry direkt olarak gözlerini kapattı ve açtığında üstündeki cüppe simsiyah elegant bir cüppeyle değişmişti. Sert gözüküyordu. Öfkeli bakıyordu.

Lucius kabul etmeliydi ki Harry Potter şuan çok acımasız duruyordu.

"Yetimhaneyle ilgili çalışıyor. Onun yanına gidecektim Neville ile birlikte. İptal ediyoruz o programı. Patronus gönder, Azkaban'a gelsin, beş dakika içinde orada olsun."

Hemen ardından Harry hızla cisimlenirken Cyrus da kendisine emredileni yapıp patronusu gönderdi ve ardından o da cisimlendi.

"Hey, nereye gitti bunlar?"

Kral'ın Son VarisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin