Odayı boş bulan koruma, diğerlerine haber vermek için arkasını dönmeye yeltendi ki kafasına yediği tahta çark darbeyle bayıldı. Ceyhun kapının arkasına saklanmıştı. Öfkeden eli ayağı titreyen Ceyhun, baygın korumanın düşen tabancasını alıp öfkesinin verdiği kontrolsüzlükle bütün odaların kapısını tekmeleyerek silahı etrafa doğrultmaya başladı. Koridorun son odası dikkatini çekti ve hızlıca koşarak odanın kapısını açtı, gördüğü manzara o kadar korkunçtu ki, mide bulandırıcıydı. Mafya lideri, kardeşlerinin parmaklarını hangi kesici aletle kesmeyi planlıyordu ve Sadrettinin sağ elinin yüzük parmağını kesmişti bile.
-"Onlara bişey olursa seni öldürmeden bu dünyadan göçmicem bilesin!"
Silahını doğrultup üç adamını da indirdikten sonra liderin iki bacağına da son mermilerini boşalttı.
-Sana beni öldürme demiştim. Bana adını söyle!!
+Yapma! Yapma!! Tamam kardeşlerini de al git, katil değilsin masumsun sen hep çocuk kal git artık git!!
-Ne diyosun ulan! Bütün adamlarını öldürdüm, ne günahsızım ne de çocuğum artık. Siktiğimin adını söyle bana!
+B-ben. B-benn...
-Söyle lan!!
+N-nazım Şen!!
-Nazım yüzüme dikkatli bak gözlerimin içine bak. Ceyhun ben.. Sana mükemmel bi işkencem var hazır mısın?
+Hayır nolur yapma bırak beni git artık!!
-Bekle be Nazım işimiz var.
Kardeşlerini odadan çıkarıp kesici aletlerin olduğu masayı getirdi. Nazımı bağlayıp ellerini masaya yerleştirdi.
-Şimdi Nazım sana bi sorum var. Bir mi? İki mi? Üç mü? Dört mü? Beş mi?
+Ama ama-
-Soruma cevap ver sikerim dalağını!
+Üç
-Oooy en sevdiğim!
Bahçe budama makasını alıp Nazımın beş parmağının beşini birden tek hamleyle kesti.
-Aaağğhhhh!!!!
Yüzüne tokadı yedikten sonra susup acı içinde inlemeye başladı.
-Söylesene, zenginlik nasıl bişey Nazım? Huzurlu hissettin mi kendini hiç?
+Deli Fikret öldürücek seni piç velet! Ya şimdi kaç ya da kardeşlerini de seni de bundan daha kötü işkencelerle öldürücek!
-Bana neden yardım ediyosun?
+Çünkü isminden anlayacağın üzere bu adam hiç düşünemeyeceğin kadar deli. Kendi özel işkence odaları var ve biraz sapıktırda. Kardeşlerine tecavüz edilmesini izlemek ister misin Ceyhun?
-Kes sesini lan! Anlat bu adamı bana.
+Zamanın yok, Fikreti çağırdım çoktan. Leşlerinizi toplamak, eğlenmek için gelecekti. Birazdan burda olur, ölümden beteri Fikrettir. Sizi geberticek ve intikamımı alacak!
-Bu saatten sonra ben ölümün ta kendisiyim Nazım. Yanına göndereceğim arkadaşlarınla keyfine bak..
Masadan aldığı bıçağı Nazımın boynuna sapladı ve yana doğru çizdi. Artık katildi, ölerek yaşayacaktı.
- Gidiyoruz Sadrettin, Celali al gel hadi.
Sırt çantasını alıp içine adamlardan bulduğu ne varsa koydu. Silahlar para telefonlar ve değerli eşyalar.
Evden çıkıp anahtarını çaldığı arabayı aldılar.
- Abi sen araba kullanmayı biliyo musun ki?
+Eeh, sanırım şimdi öğrenicem.
Dura kalka aracı zar zor hareket ettirmeyi başardı. İstasyona vardılar ve çaldıkları parayla biletlerini aldılar. İstanbul treni nihayet geldi ve içeriden yolcular inmeye başladı. Hemen sağ vagondan bir ses geldi;
-Ceyhun, gel bakalım buraya.
+Sende kimsin?
-Gelirsen öğreniceksin, korkmana gerek yok bişey yapmicam.
+Senden korkan kim, geliyorum.
Vagona atlayıp tanımadıkları adamın yanına oturdular. Bu adamın yanında birkaç kişi daha vardı, hepsi takım elbiseli, yapılı, uzun boylu tiplerdi.
-Adımı nerden biliyosun?
+Ben herşeyi bilirim Ceyhun, sadece seni uyarmaya geldim. Seninle oyun oynicak biri var, ya ben ya da başkası. Seçim senin, ya kendini vericeksin ya da kardeşlerini.
-Neden biz? Neden başkaları değil? Bir kumar yüzünden mi bunlar başımıza geldi?
+Kumar değil bunun sebebi, sensin. Senin yeteneklerin, kendini tanıyamamışsın Ceyhun. Ama bir gün tanıyacaksın, işte bizde bundan korkuyoruz. Şimdi git istediğini yap İstanbullarda, ama ne yapıcaksan hızlı yap. Oyun beklemicek..
-...
Ceyhun, kardeşlerini tuttu ve başka bir yere geçip oturdu. Yol boyunca bu sözler aklından gitmedi, bu adam kimdi? Ne peşindeydi? Deli Fikret bu muydu? Ama Deli birine de benzemiyordu?
Eğer onu da öldürmesi gerekiyorsa öldürecekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümlülerin Baronu
ActionSonunda başardım mı? Kavuşabilicek miyim sevdiklerime? Yeniden doğmak istemiyorum...