S3B4 - Karmaşa

1 1 0
                                    

Konseyin büyük kapısını Timur açtı ve içeri girip diğer üyelere selam verdi.

-Yüce baronumuz, Celal Karadağın infazı verildi.

+Güzel güzel, Karadağlar artık küçük mafyalıklarını yapmaya dönerler. Gücümüzü onlara gösterdiğimizi düşünüyorum.

-Yalnız bir sorunumuz var efendim.

+Nedir?

-El Chicagolar Celalin elindeki kanıtları aldı.

+Sorun değil kullanabilirler. Ceyhunu köpek gibi oynatmaktan başka bir işe yaramaz. Bu sırada sizde Ceyhunun aldığı mekanları ele geçirin, ekonomisini çökertin ve reddedemeyecekleri bir teklifte bulunmak için oraya gitmeni istiyorum Timur.

-Teklifiniz ne efendim?

+Konseyin uyuşturucu ve silah sevkiyatlarında çalışmasını istiyorum. Adamlarıyla beraber tırlara eşlik edecek veya tırları kendi sürecek.

-Yüce baronumuz, size saygım sonsuz ama Karadağların bunu kabul edeceğini sanmıyorum.

+Sözümün üstüne söz istemediğimi daha önce belirttiğimi düşünmüştüm. Git ve teklifimi ilet.

-Tabi efendim.

(O gün karakolda)

-Müdürüm konsey ve masa diye yerler varmış ve hiyerarşik olarak bir sürü çete ve aile var. Bunları almamız çok uzun sürebilir.

+Sana güveniyorum Ertuğ, yıllarda geçse bu işi çözebilirsin. En yetenekli polisimiz sensin.

-Umarım yapabilirim. İzninizle çıkıyorum.

+Çıkabilirsin.

Dışarı çıkıp koridorda yürürken etrafta dolanmak istedi ve bürolara göz attı. İçinden konuşmaya başladı.

-Cinayet bürodan kimsede bir şey olacağını düşinmüyorum. Fakat diğer bürolarda mafyalardan para alan polislerin olduğu aşikar... Öncelikle emniyetteki casusları temizlemem gerek, yoksa cinayetlerin üstü kapatılacak ve elimde Baronla alakalı bir şey kalmayacak.

Tarık, bütün emniyette Ertuğu arıyordu ki sonunda buldu.

-Amirim!

+Sakin ol anlat.

-Celal Karadağ öldü.

+Ne!? Hassiktir! İşler daha da kötüye bindi. Ceyhun masaya daha fazla yaklaşamaz, bizim başka birini bulmamız gerek...

-Amirim izin ver Ceyhunu takip edeyim biraz, neler olup bitiyor öğrenebilirim belki.

+Olmaz, benimle geliyorsun. Bir yere içmeye gidelim anlatacaklarım var.

-Tamamdır abi.

İkisi yan yana emniyetten çıkıp özel araçla oradan ayrıldılar. Rmniyetten birkaç dakikalık uzaklıktaki meyhaneye girip bir masaya oturdular.

-Ee abi? Anlat.

+Okan öldü biliyorsun ki, bu işi o olmadan yapamayız ama deniyecez bir şekil.

-Ne işi abi?

+Sen emniyeti iyice göz gezdir, diğer bürolarda bir casus var. Baronun adamları emniyete sızmış.

-Baron kim?

+En tepedeki kişi sanırsam, tam olarak bir bilgim yok ama makamı baronmuş. Emniyeti göz gezdirelim ve bazı şüphelendiğim ekipler var, uyuşturucu ticareti yapanlar var diğer bürolarda, mesela narkotik.

Ölümlülerin BaronuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin