-Ne!? Hamile misin?
Birbirlerine şaşkın şaşkın bakıp en sonunda sarıldılar ve ağlamaya başladılar.
-Ramazan usta şanslı çıktı.
+Neden?
-Sen çağırmadan önce çoluk çocuk konusunu konuşuyorduk.
+Artık yaptığın icraatlerin en iyilerinden olur bu, çocuğuna en iyi şekilde bakmak.
-Aslanlar gibi büyütücem!
El ele tutuşup bahçeye indiler ve bütün adamları toplayıp bir sofra kurdurdular. Akşam için büyük bir masa hazırlandı, en iyi aşçılar gelecek ve yemekler yapacaktı. Bir sürü de konuk vardı.
(Akşam saatlerinde)
-Bugün burada toplanmamızın amacı, sevgili eşimin çocuğuma hamile kalmasıdır! Ne denecek bilemiyorum, ancak şunu biliyorum, bugün en güzel yiyecekler, en lüks içecekler ve en taze meyveler yenecek! Oğlumun veya kızımın şerefine!
Herkes kadeh kaldırıp içkisini içti ve yemeğe oturdular. Sohbetler edildi, yemekler yendi ve mafya babaları bile çekirdek aile reisi gibi oturup günlük yaşamın muhabbetini ettiler.
-Nasıl hissediyorsun Özlem?
+Bilemiyorum, içimde kötü bir his var.
-Nasıl yani?
+Bir şey olacakmış gibi hissediyorum.
-Silahları kullanmıyoruz istediğin gibi, baronla ve masayla ilişkimi bu günden itibaren kesiyorum. Kimse bize dokunmayacak artık, düşmanımız yok. Rahatça yemeğini yiyebilirsin bebeğim.
+Korkuyorum Ceyhun, seni bir daha çağırırlarsa?
-Anlaşmam var, kimse bana dokunamaz.
+Umarım Ceyhun, umarım..
Yemeği yerlerken Ceyhunun aklında bu muhabbet dönüp durdu, en sonunda ayağa kalktı.
-Tuncay ve İzzet bey, benimle gelin.
Diğer mafya babaları ayağa kalkıp Ceyhunu takip ettiler ve toplantı odasında yerlerini aldılar.
-Buyur Ceyhun?
+İzzet, sizden bir isteğim olucak.
-Söyle bakalım.
+Çocuğum olacak biliyorsun ki, artık silah kullanmıyorum ve uyuşturucuyla masadan elimi ayağımı çekmeliyim.
-Uyuşturucu işini zaten durdurduk, silah kaçakçılığı yapıyoruz.
+Evet biliyorum, uyuşturucu makinelerini açık arttırmayla yurt dışında satmanı istiyorum, parası senin olabilir.
-Hallederiz kolay iş ama baronumuzla masadan ayrılma işini konuştun mu?
+O iş halledildi sen merak etme, sadece diğer masa üyelerine söyleyin. Karadağ ailesi barondan ve masadan elini ayağını çekmiştir, ona veya ailesine hatta şirkete dokunan olursa baron cezasını kesecektir.
-Tamamdır söyleriz. Gözün arkada kalmasın Ceyhun, iyi bir ortaktın seni kaybetmek bizi üzdü.
+Beni de üzer tabi ki fakat yapmam gereken bir şeydi artık. Bu geceden sonra bir daha bana ulaşmamanızı öneririm.
-Merak etme herkesi tembihleriz, gidelim o zaman.
+Hoşçakalın.
Babalar kalkıp toplantı odasından ayrılırken Ceyhuna son kez selam verdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümlülerin Baronu
AcciónSonunda başardım mı? Kavuşabilicek miyim sevdiklerime? Yeniden doğmak istemiyorum...