Bölüm 12 - Savaş Uzmanı

9 4 0
                                    

-Beyler! Hazırlanın, tatile çıkıyoruz!

Herkes masaya toplandı.

+Nereye başkan hayırdır? Ne tatili?

-Güvenilir biriyle anlaşma yaptım, silah kullanmak istemez misiniz?

+Evet! Eskisi gibi!

-Ama artık Tozcular çetesi değil Karadağ ailesi olarak yapıcaz bu işi.

+Aile mi?

-Evet, çete değiliz artık. Ezik birer sokak bekçisi olmayacaksınız, büyüyüp kartel olana kadar savaşıcaz. Birlikte!

+Sonunda bee!!

Çetenin bir kısmı sevinçle bir kısmı da kafalarındaki sorularla eşyalarını toparladılar.

-Benimle deponun çıkışında buluşun, size bisiklet ayarladım. Yedek kıyafete ihtiyacınız olmayacak, değerli eşyalarınızı alın yeter.

Herkes toplandı ve depo dışına çıktılar. Karşılarında son model bisikletler vardı, çok şaşırdılar ve meraklar içinde bisikletlerine bindiler. Hiçbir soru sormadan liderlerinin peşinden 1-2 saat yol gittiler ve Ceyhun herkesi durdurdu.

-Beyler, yeni evinize hoşgeldiniz. Şimdilik yani.

Çete üyeleri çok şaşırdılar ve Ceyhuna olan saygıları kat kat arttı. Köşkün büyük kapısına geldiklerinde onları korumalar karşıladı.

-Ceyhun bey ve ekibi, hoşgeldiniz.

+Hoşbulduk.

-Bahtiyar bey ve idman ekibi sizi arka bahçede bekliyor, buyrun.

Kapılar açıldı ve bisikletli çete hızla içeri girdi. Ön bahçede bisikletlerini bırakıp içeri girmeleri söylendi ve aynen yaptılar, içeri girdiklerinde hizmetçilerin verdiği gömlek, çelik yelek takımı, siyah kumaş pantolon, ve özel bileklikleri giyip taktılar. Arka bahçeye doğru giden 10 kişilik ekibimiz, bir ekip ne kadar karizma ve şık olabilecekse o kadarı olmuşlardı. Arka bahçeye vardıklarında Bahtiyarın güler yüzüyle karşılaştılar, ekibin en önünde yürüyen Ceyhun, hemen Bahtiyarınneline yapıştı ve öpüp başına koydu.

-Hoşgeldin evlat, ekibin tam bir ekip sayılmaz ama biz onları canavar edicez merak etme.

+Hoşbulduk amca, sana güvenim sonsuz, istediğini yapabilirsin bize. İlk olarak ne yapıyoruz.

-Sen benimle geleceksin, onların görevi ayrı. Onlar ilk önce göz altlarındaki morluklardan, uyuşturucu etkilerinden kurtulucaklar. Çocuklar, alın arkadaşları ve uyuşturucu idmanımıza başlayın.

Korumalar ekibi aldı ve çiftlik evine götürdü. Ekip birer mahkum gibi duruyordu çiftlik evine geldiklerinde.

Çiftlik evine girmeden önce korumalardan biri konuştu.

-Gençler, size yapacağımız bu idman biraz acılı olucak. Haftalar sürücek ve belkide burada yatıcaksınız. Odalarınızın dağılması, yıkılması ya da kan dökülmesi sizin sorumluluğunuzdandır. Eve girdiğimiz andan itibaren idmanımız başlayacaktır. Buyrun içeri.

Ekip siyah camlı evin ilk kapısını açtı ve içeri girdi. Karşılarında bir kapı daha vardı, tam kapıyı açacakken tamamen siyah giyimli adamlar tarafından başlarına siyah torba geçirilerek bayıltıldılar.

Ceyhun ve Bahtiyar eve geçtiler, tam basamaklardan çıkacakken Bahtiyar Ceyhunu durdurdu.

-Seni, senin için özel yaptırdığım idman sahasına götürücem Ceyhun.

+Gidelim amca da ne gerek vardı ki?

-Seni araştırdım, askeri eğitim almışsın ama dağ eğitimi. Modern savaş teknikleriyle eğitileceksin burda.

Ölümlülerin BaronuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin