S4B2 - Seneler Sonra

0 0 0
                                    

-Emre, Bahtiyar, Osman! Kalkın oğlum hadi!

+Biraz daha anne!

-Babanız gelecek şimdi!

Aniden kalkıp toparlandılar ve okul kıyafetlerini giyip malikanenin öninde içtimaya geçtiler.

Bahçenin kapısı açıldığında beyaz mercedes marka bir araba geldi. Arabadan gözlüklü, siyah gömlekli ve hafif göbekli bir adam indi.

-Rahat!

+Hoşgeldin baba!

-Hoşbulduk Emre. Okula hazır mıyız bakalım?

+Hazırız babalık.

-Amerikan filmi mi izlemeye başladın Bahtiyar?

+Hayır.

-Hadi arabaya.

+Baba!

-Efendim Osman.

+Bana günaydın demedin.

-Günaydın oğlum.

+Günaydın baba!

Çocukları arabaya bindirip korumalarla okula yolladı ve bahçede onları izleyen Özlemi gördü. Gidip karısına sarıldı ve öptü.

-Nasılsın güzelim?

+İyiyim, işin nasıl geçti canım? Bir sorun var mı?

-Bir sorun yok, herşey tıkırında. Uçaktaki yemekler hoşuma gitmedi, ne yemek hazırladın bana?

+En sevdiğinden!

-Tamamdır, sen geç bende üstümü değişeyim.

Kahvaltıyı yedikten sonra Ceyhun Özlemin yanına gelip elinden tuttu ve ayağa kaldırdı.

-Akşam bir yemeğe çıkmaya ne dersin?

+Tabii ki! Uzun zamandır bunun hayalini kuruyordum.

-En güzel elbiseni giyin ve güzel takılar tak. Bir mekanı kapattırıcam, çok özledim seni...

El ele odalarına çıkıp hasret giderdiler, Sadrettinden bir mesaj geldiğinde yataktan kalkıp üstünü giyindi ve tabancasını kılıfa koyup odadan çıktı. Bunu şaşkın şaşkın izleyen Özlem, Ceyhunun hareketlerinde ve tavırlarında bir değişiklik olduğunu anlamıştı.

Bahçede buluşan Ceyhun ve Sadrettin bir süre birbirlerine bakıp konuşmadılar. En sonunda Ceyhun kardeşine sarılıp geri çekildi.

-Görüşmen nasıl geçti?

+Karmaşık.

-Ne demek karmaşık?

+Celal yaşıyormuş.

-...

Birbirlerine uzunca baktılar ve konuşacak bir şey bulamadılar.

-Celali kendimiz yıkadık, toprağa biz gömdük. Neler oluyor?

+Bilmiyorum, haber barondan gelmiş. Paragon Celali saklıyor.

-Paragon, şu örgüt mü?

+Evet.

-Onca sene Celalin acısını çektik, kim oluyor onlar!? Yerlerini biliyor musun?

+Kimse bilmiyor, tek bilinen şey koca bir ülkeyi ele geçirmiş olmaları.

-Neresi?

+Japonya.

-Özel timleri denemek istiyorum, önce ajan takımını gönder. İçeri sızıp Celalin yerini araştırsınlar, bulduklarında bana haber ver özel timi yollayalım.

Ölümlülerin BaronuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin