Co to jest za te błogosławieństwo? Spytałam.
Odeszliśmy od ogniska. Byliśmy na plaży przed jeziorem.
Leno błogosławieństwo to dar od innego boga niż twój rodzic który daje ci talenty czy też umiejętności. Na przykład dziecko Hermesa oprócz darów od boskiego rodzica może mieć błogosławieństwo Hekate. Czyli da mu moc kontrolowania nad magią czy też tworzenia Mgły. Wyjaśnił.
Ok. A co ma to wspólnego ze mną? Spytałam ponownie.
Apollo westchnął.
Dałem ci błogosławieństwo jak byłaś mała. Atena jak to ująć wzięła mnie na ojca chrzestnego. Błogosławieństwo może dać tylko 1 bóg na 1 herosa. Pamiętasz jak pisałaś opowiadania? Rysowałaś piękne rysunki? Śpiewałaś w pokoju? Strzelałaś z łuku? To właśnie moje błogosławieństwa. Dałem ci dar natchnienia czyli dar który powoduje że nie możesz na przykład powstrzymać się od śpiewania ulubionego utworu narysowania przepięknego psa pisania własnych pamiętników oraz dar posługiwania się łukiem. Dzięki niemu tak dobrze strzelasz i łatwo doskonalasz tą sztukę. Wytłumaczył.
Czyli że od urodzenia mam jakieś tam błogosławieństwo? Znów spytałam.
No wiecie wparuje wam facet i gada że wszystko co lubicie robić to jego zasługa. No hello! Czy to nie normalne? Aaa no przecież w życiu herosa nic nie jest normalne.
No prawie. Jak twój tata wybrał ci imię a wtedy miałaś chyba 2 tygodnie powiedziałem mu on się zgodził no i ci je dałem. Oznajmił.
Ok. Może coś jeszcze? Może umiem latać? Powiedziałam z ironią.
No co? Skąd ma wiedzieć czy nie mam jeszcze czegoś? Może lubi tak samo jak ja jeść banany i powie że też to jego dar?
Jeśli chodzi o latanie to do Zeusa droga panno. On to rzadko kiedy daje. Odrzekł z powagą.
No to super. To wszystko prawda. Od dziś jestem Leną córką Ateny z błogosławieństwem Apolla. Super!
Mogę już iść? Spytałam.
Miałam już tego dosyć.
Tak... Odrzekł.
Nagle jego oczy zaszły zieloną mgłą. Z ust także się wydobywała. Straszne! Co z nim się dzieje?
Pan ciemności klucze swe straci
A 3 półbogów je zwróci
Sowy Konia i Młota najsilniejsze dziecię wyruszy
Inaczej świat wojna spustoszy.Powiedział. Na chwilę wrócił do normalnej postaci i znów zaczęło się.
Zgubionę dziecię Sznuru i mądre dziecię Sowy
Swą drogę zaczną od mowy
Lecz ona nie starczy
Blizn ojca nie uleczy
Dziecię Sowy i Sznura znajdą drogę
Która złączy co utracone.Wrócił z powrotem. Był znów normalny. Wiem już co się stało. Wypowiedział 2 przepowiednie. Pierwsza nie wiem o czym jest lecz druga napewno jest o mnie i Relivii.
Dwie przepowiednie. Jedna dotyczy misji związanej znów z ratowaniem świata a druga wyjaśni co łączy Relivię z Leną. Czekam na wszystkie komentarze.
*Mindalan
CZYTASZ
Z pamiętnika ateńskiej córki Berło Hadesa
FanficTo znów ja Lena Bridges Chase Jackson. Co dziwi was moje nazwisko? Tak jestem wnuczką Percy'ego Jacksona i Annabeth Chase. Ale to kiedy indziej o mojej rodzinie. Znów przepowiednia. Co tym razem? Hades zgubił berło otwietające wszystkie wrota w jego...