2. část - ,,Mimochodem - jsem Charlotte, bro!"

2.1K 56 4
                                    

,,Neumíš dávat pozor?!" jo, byl jsem nepříjemnej a možná že i ještě budu, ale ta zloba na Garcíu ještě nevyprchala, takže to nejspíš schytá tahle osoba. Myslel jsem si, že to bude nějaký další hráč nebo ten chlápek, který jen furt chodí touhle chodbou a myslím, že se jmenuje Daniel... ale když jsem na tu osobu, se kterou jsem se srazil, sklonil dolů hlavu (byla úplně malinká, oproti mě), tak to byla dívka. Uchechtl jsem se. ,,Promiň. Myslel jsem si, že jsi nějaký chlap." pokroutil jsem očima.

,,Vypadám jako chlap?" vyjela na mě a když se mi podívala do očí, tak hned zmlkla. Na nějakou dobu se jí dokonce v očích objevilo leknutí, ale pak už ten šok z jejích kukadel rychle zmizel a přitom řekla; ,,Do háje." pokroutila hlavou a začala se škrábat na čele. Divný.

Usmál jsem se. ,,Chceš fotku?" mrkl jsem na ní. Ona se na to ušklíbla.

,,Proč? Vypadám jako někdo, kdo se o tebe zajímá a jsem tvůj fanoušek?" ironicky se na mě podívala.

Tak teď mě dostala. ,,Myslel jsem si, že ano." pozvedl jsem pravé obočí a usmíval se.

,,Ne, nevypadám. Nejsem tvoje další mokrá fanynka, která by tě nejraději ojela." nakrčila obočí. Až teď jsem si všiml, že má v ruce mikrofon, nebo co to sakra je. Nevidím na to dost dobře díky osvětlení na této chodbě, které mimochodem už potřebuje opravit a některé žárovky vyměnit.

Zasmál jsem se. ,,Nemám jen já mokrý fanynky. Mají je i zpěváci, tanečníci nebo třeba klidně i reportéři a co já vím, třeba i reportérky." zacloumal jsem rameny.

Upřela na mě varovně své oči. Proč se chová jako totální blbka? Nic jsem jí neudělal, omluvil jsem se jí, že jsem do ní narazil a teď jsem řekl jen svůj názor, který je jen tak pro informaci pravdivý.

,,Dej si bacha na pusu." zkřížila si ruce na prsou.

Vykulil jsem na ní své oči a pak jsem dostal záchvat smíchu. Podařilo se mi ho uklidnit po necelé půlminutě.

,,Jako sorry, ale..." oddechoval jsem. ,,Nic jsem ti neudělal." pokroutil jsem hlavou. ,,A můžeš mi říct tvé jméno?"

,,Ne." odsekla tvrdohlavě.

,,Achh, tak." zašeptal jsem, podrbal se na zátylku a odtrhl od ní oči na strop.

Vydechla. Tím jsem si myslel, že mi už řekne potom své jméno, ale neřekla. Jen zvedla ruku a ukázala mi mikrofon v její levé ruce - samozřejmě s pozvednutým obočím a nudným výrazem. Na místě jsem ztuhl. A sakra.

,,Nemyslel jsem to tak..." začal jsem koktat. Bože, ona je reportérka... a před okamžikem jsem řekl, že i reportéři mají mokré fanynky. V duchu jsem se profackoval.

,,Héj, mladá reportérko, kde jseš?!" ozval se odněkud zezadu hlas nějakého kluka a hezky melodicky se místností ozýval.

Já jsem se celou tu dobu, jak sem k nám nějaký tmavovlasý kluk loudal, díval na tu holku. Která se neumí ani představit a budu jí teda nazývat jen "holkou".

,,Co jsi tady dělala? A proč mi jako utíkáš, počkej na mě, ne?" řekl ten tmavovlasý klučina a v jeho ruce jsem si všiml velkou kameru, kterou měl položenou na rameni, aby to pro něj nebylo tak těžké. Pak se podíval na mě a začal vyšilovat. ,,O můj bože, o můj bože, o můj bože! Neymar! Do hajzlu! Kurva! Ááá!" zakřičel až jsem musel pokrčit čelo. Ten ale umí křičet jak třináctiletá a to nepočítám, že se ten křik ozýval jako ozvěna po chodbě.

Přešel jako střela k té holce, chytil ji nemotorně jednou rukou za pravé rameno a pak nic nedělal. Pak s ní zničehonic mrštně zatřásl a ona se lekla. ,,Uklidni se, demente! Jáj." odstrčila jeho ruce z jejích ramen a kroutila naštvaně hlavou.

,,A... Ahoj, já.. Já js-em Jason." řekl stydlivě a s roztřeseným hlasem a pokusil se o úsměv. Skenoval jsem ho pobaveně očima.

Usmál jsem se zpět. ,,Já Neymar." ukázal jsem své bílé zuby. ,,Ale to už víš." řekl jsem a nečekal jsem, že se zasměje, jako kdyby to byl vtip roku. Podal jsem mu ruku a on na ní zíral s pootevřenou pusou, minimálně tak pět sekund. Pak mi jí taky podal a potřásli jsme si.

,,Chceš se vyfotit?" optal jsem se Jasona. On rychle zakýval hlavou, vytáhl si mobil a já vlastně taky svůj. ,,Vyfotíme se oba dva našima telefonama." zasmál jsem se lehce. Jason se zase rozesmál až moc. Nevím, proč mu takové věci přijdou vtipné. Asi proto, protože jsem ten známý fotbalista Neymar. Ale kdyby mu něco takového říkal někdo jiný, tak by měl určitě kamennou tvář. Jinak ta holka celou dobu jen kroutila hlavou, přitom ji měla složenou v rukách.

Zapnul jsem přední foťák a vyfotil tak 3 fotky. On snad 40.

,,Děkuju." řekl a usmál se klidně. No to je ale rychlost, už se uklidnil.

,,Nemáš zač. A teď 50 eur." (v přepočtu 50 eur je nějakých 1 400 korun:D) začal jsem se tomu smát, nastavil ruku a díval se na jeho tvář, jak zareaguje. Až teď měl kamennou tvář a nic nechápal. Povzdechl jsem si. ,,To byl jen vtip." vysoukal jsem ze sebe hned, jak vytahoval peněženku.

,,Ahá." zakýval hlavou a poťukal si na spánky.

,,Idioti." vzdechla ta holka a kroutila hlavou, kterou měla složenou v dlaních a dlaně měla složené zase na hrudi. (:DDD)

,,Co? Chceš se přidat do trojky?" zeptal jsem se jí perverzně. Moc teda tenhle hlas nepoužívám, takže nebyl takový, jaký jsem si ho představoval.

Podívala se na mě. ,,Jsi vážně kretén." pokrčila rameny a chytla Jasona za paži. ,,Pojď, jdeme. Musíme to co nejdřív vyřídit." řekla mu a už ho tahala druhým směrem, kterým jsem před chvilkou vycházel.

,,Chcete pak svést?" zeptal jsem se, když odcházeli a Jason se na mě otočil s rozzářenýma očima, jako kdyby viděl poklad. Ta holka ale pokroutila hlavou a řekla, že ne, že děkujou a že to není potřeba. Jason jí zpražil nevěřícným pohledem a také pohledem, jako kdyby ho zradila. Ta holka pokrčila rameny a vyplázla na něj jazyk. Možná že jsem jim to svezení nabídl proto, protože jsem chtěl, nebo z větší části proto, protože jsem tušil, že ta holka řekne ne a Jason by na ní byl tedy naštvaný. Chach, jak vidím, tak se povedlo.

,,Mimochodem, jsem Charlotte, bro!" zakřičela, když jsme od sebe byli tak 5-10 metrů daleko. Uchechtl jsem se a nějakou dobu tam stál jak socha a přemítal si v hlavě její jméno.

Charlotte.

____________

Na obrázku kdo jiný než Charlotte..:)

Promising reason     /Nemyar, CZ/Kde žijí příběhy. Začni objevovat