9. část - Chci totiž, aby tento večer skončil co nejdříve

1K 30 7
                                    

Odskočil jsem rychle do koupelny, do sprchového koutu a už celý nahý jsem na sebe pustil dopadat horké kapky vody. Musel jsem si pospíšit, musím se stihnout vysprchovat a obléct do 15 minut. A přece nebudu smrdět! No jo, nestíhám, ale jen kvůli tomu, že i samotný Neymar odkládá každou věc na poslední sekundu. Pokud se ale jedná o mojí fotbalovou kariéru a o workout, tak to teda na poslední chvilky nenechávám a jen dřu a dřu. Jen můj osobní život trošku zanedbávám.

Kompletně vysprchovaný, navoněný deodorantem a mým nejoblíbenějším parfémem od Davida Beckhama, učesaný, upravený, oblečený do obyčejných džín a bílého trika, na to ještě černou koženou bundou, jsem vyrazil do garáže, ve kterém jsem měl mojí lásku - bílou Audinku R8 Spyder GT. (Obrázek v médiích)

Nastoupil jsem do ní, logicky strčil klíčky do zapalování a po čase vyjel na cestu ke Caře. Musím teda přiznat barvu – to auto nestálo jen tak něco.... Stálo to vážně něco!

Za 20 minut:

Zazvonil jsem na její zvonek a čekal před jejím domem. Trošku jsem poklepával nohou a "v hlavě si poslouchal" refrén písničky od Gustava Lima – Balada. ("Písnička" v médiích:D mimochodem Neymar na tohle na jeho koncertě tancoval a trošku i zpíval, tak když jste to neviděli, tak to máte rovnou v médiích :DDDDDD je to z roku 2012, ale i tak... :DDDD to nechcete:DDD ten Neymar a ty jeho 'taneční pohyby' :DDD) Nějakým záhadným způsobem jsem v patách neměl tolik paparazzi kolik mám normálně (je sice večer, ale i tak jsem těmi paparazzi často pronásledovaný). Možná jsem měl jen tak 10-15 dotěrných fotografů, ale jinak v pohodě, setřásl jsem je.

,,Juj, ahoj!" řekla a usmála se. Hned za sebou zabouchla dveře a otočila se na mě. Byla oblečená do bílých šat a kolem pasu měla černý pásek a na nohách co jiného než černé podpa... jehly. Nechci o ní teďka vyprávět, jak je namyšlená, rozmazlená nebo arogantní ale... Zase obyčejná taky není. Je to prostě další modelka do světa showbiznisu, to je vše.

,,Ahoj." řekl jsem si spíš pro sebe, jelikož kolem mě prošla a ani nečekala na moji odpověď. No fajn.

,,Tak už jdeš?" zeptala se po dvou vteřinách. Ta je ale nedočkavá.

,,Jasně, jasně." řekl jsem, nenápadně protočil očima a už ji klusem dohnal.

Ona vydechla. ,,Promiň že teď na tebe nějak, emmh.. tlačím? Ale i když jsem modelka, tak jsem moc na tyhle randěníčka nebyla a..." znovu vydechla. Zvedla na mě hlavu a usmála se. Asi se jí to nechce vysvětlovat.

Podíval jsem se na ní a usmál se. ,,Prosím tě, to je dobrý."

,,Teda.. já.. tohle není rande, ale.. to... neber to ani ty jako rande, jen... ani já to neberu jako rande, ale..." koktala. ,,Pff. To je fuk." zasmála se a mávla nad tím rukou.

Usmál jsem se a otevřel jí dveře. ,,Dámy mají přednost." řekl jsem hraným jemným hláskem a díval se na ní, jak se ke mě zničehonic přibližuje a jak mi dává pusu na tvář.

,,Děkuji." řekla taky jemným hláskem a nasedla do auta.

Jako v transu jsem za ní zabouchl dveře, ale za okamžik jsem se uvědomil a rychle odběhl na druhou stranu a pak jsem nasedl na místo řidiče. Snad mě nevykolejila ta pusa, nebo jo? Vždyť to bylo nic, bylo to schválně a jen tak. Nic to neznamenalo. A ona snad má přítele. (Kdyby to někdo nevěděl, tak Cara je lesba, ale v tomhle příběhu to berme, že je na kluky:D)

,,Nad čím přemýšlíš?" optala se, a i když jsem dával pozor na řízení, tak i tak jsem na sobě cítil její pronikavý pohled.

,,Nad ničím." pokroutil jsem hlavou a nepatrně se usmál.

V Caře to hrklo a pak svůj pohled stočila k oknu, ze kterého vykukovala.

,,Proti komu že to budete mít další zápas?" málem jsem jí nerozuměl, protože měla ruce u pusy. Ani jsem netušil, že se o fotbal zajímá.

,,Munchester United." řekl jsem. ,,Ale já nebudu hrát." zašeptal jsem zkroušeně a sevření a ty dlaně, které drželi volant, se zesilnili a já jsem tak volant mačkal v ruce.

,,Jak to?" nepřijde mi, že se o mě Cara nějak extra zajímá. Dívá se zamyšleně z okna a v tuto chvíli ke mně mluví jako kdyby tu se mnou ani nebyla a jako kdyby se mě na můj osobní fotbalový život musela ptát nuceně, a myslím si, že se mě teď na tuto otázku zeptala jen tak ze zdvořilosti. A možná že i tak trochu z té zvědavosti... No co, já se taky nezajímám o její modelingování a na něco takového bych se jí zeptal jen proto, aby bylo téma a aby nám tady neoxidovalo to trapné ticho.

,,Dlouhá story." odbyl jsem jí. Vážně jí teď nechci vysvětlovat, co se stalo mezi mnou a trenérem. Stejně jí to nezajímá a Garcíu ani nezná osobně.

Podíval jsem se na ní v tu chvíli, kdy kývla nepatrně hlavou, ale pořád se dívala zasněně z okna.

Zhluboka jsem se nadechl vzduchu a pak vydechl. Trošku jsem přidal plyn, chci totiž, aby tento večer skončil co nejdříve a já abych už mohl být doma v posteli a odpočíval.

________________________________

Tak ahoj! Chtěla bych vám asi jen oznámit, že nevím jak budu přidávat díly, protože budu mít prázdniny jako každý jiný, ale určitě díly BUDOU!:).. jen nevím, jak často:D :)

Doufám že se vám dílek líbil a v dalším bude zpověď Neymare a Cary... Máte se na CO těšit!

Promising reason     /Nemyar, CZ/Kde žijí příběhy. Začni objevovat