Ráno mě probudilo kokrhání kohouta.
... Kokrhání kohouta v takovém velkém městě jako je Barcelona? ...
Ne ne ne, to je můj budík na mobilu. Řeknu vám, že mě to celkem dobře probudí. Normální tóny třebas nějaké písničky ne, ale tohle vyzvánění? Z celého srdce doporučuju!
Posadil jsem se a zády se opřel o čelo postele. Šáhl jsem po mobilu a konečně vypnul budík. Hmm, skoro 7 hodin. Proč jsem sakra vstal v tolik ho.... A jo vlastně, ten den s Charlotte...
Vyskočil jsem jako blesk na nohy a zatřepal hlavou. Dnes se to musí povést!
Jak to uděláme... Samozřejmě teď se upravím, pak si rezervuju lístky do kina, pak zabalím na piknik a piknikový koš odnesu do auta, pak večer ji vezmu na večeři... No, moc toho teda není. A moc to nejsou nějaké extrasuper originální věci. Ale co já s tím nadělám, snad ještě na něco přijdu.
Vydechl jsem a řekl si, že si to vše nechám projít hlavou ve sprše.
Za 20 minut:
No, zas tak extra nových věcí mi na paměť nepřišlo, že kam nebo co bychom spolu mohli dělat (no, já o jedné věci vím, ale ona by mě určitě zfackovala a řekla, že jsem hnusnej úchyl). Furt jsem jen u toho pikniku, večeři, kino možná zrušíme... Jediné, na co nového jsem přišel, byla ještě jedna věc, ale ta... si myslím, že se jí líbit nebude (jako holce), není to zrovna nějaký zábavní park nebo nějaké takové místo, ale myslím, že to bude hezký okamžik. (Tohle bylo teď myšleno normálně a ne perverzně, jo?:D)
Natáhl jsem se pro klíče a s půlkou rohlíku v puse jsem vyrazil do garáže.
Odemkl jsem auto, nasedl, zavřel za sebou dveře, strčil klíčky do zapalování a spolkl rohlík. Klasika.
Za 5 minut jsem už jel podél silnice za Charlotte. Doufám, že už je připravená, protože jak se říká o holkách, tak jim dlouho trvá, než se připraví, a pokud bych přijel nevhod a ona by nebyla hotová, tak by na mě byla určitě hnusná a odpálkovala by mě, že "Abych se vrátil za hodinu a půl". Teda, takové věci jsem četl na netu na nějaké velmi divné stránce, že pak jsou i nepříjemné... a viděl ve filmech.
Za 40 minut:
Zaklepal jsem na její dveře a čekal. Do háje, vždyť bude teprv 8 hodin, jasně že nebude připravená, já jsem takový debil, teď mě odpálkuje, ale já nikam nepůjdu.
Když jsem už z toho ale chtěl vycouvnout a rychle odcupitat k autu, tak se otevřeli dveře a za nimi stála zabijácky mračící se Charlotte, která na sobě měla župan, a vypadala, že se právě teď probudila. Nekomentuju její vlasy.
,,Ty idiote, říkala jsem, že si pro mě můžeš přijet, ale ne v 8 hodin, kriple!" zařvala a promnula si oči.
,,Nezabilo by tě to, kdyby sis vzala po ránu třeba ty žvýkačky, nebo aspoň mentosky?" zatvářil jsem se 'mile hezky' a mával u mého obličeje.
,,Jsi blbej nebo dementní?" povytáhla obočí a pak si přendala žvýkačku mezi dva přední zuby. ,,Tenhle joke se ti nepovedl." mrkla.
Odfrkl jsem. ,,Tak se připrav." opřel jsem se rukama o futra dveří, načež jejíma rukama mi je z nich odendala, pak jsem se na ní podíval, ale ona ani nehla brvou (:DD) , jen tam stála. ,,No ták, šup šup!" přiblížil jsem se k ní a odstrčil ji do jejího vlastní domu. Pak za sebou zavřel.
,,Aggrh! Dovolil ti někdo, abys šel dovnitř?!" rozmáchla rukou a pak si s nimi zajela do vlasů.
,,Nemluv a jdi." ukončil jsem naši konverzaci a strkal ji nahoru po nějakých točitých schodech.
ČTEŠ
Promising reason /Nemyar, CZ/
Casuale,,Nikdy jsem nevěřil, že milovat dokážu i něco jiného krom fotbalu a dřiny. Například ženu. Která je drzá jak opice, neumí si udržet jazyk za zuby, odmítá se se mnou bavit a vidět mě je pro ní jen utrpení a bavení ztráta času. Myslí si o mě, že jsem...