Emily Watson
Az iskolában ülök és próbálok nem elaludni törin.
Én tipikusan egy visszahúzódó lány vagyok, de velem sokan próbálnak barátkozni.
Eddig senkivel se barátkoztam mivel tudtam, hogy mindenki érdekből teszi ezt.
Hogy miért érdekből? Az én egyik családom a forma 1-es pilóták társasága.-Emily légyszíves felolvasnád a feladatot?-zökkentett ki a tanárnő.
Elkezdtem olvasni majd megszólalt a csengő.
A tanárnő elmondta a házit majd kimentünk mivel az utolsó óránk tesi.-Emily elakarsz jönni velünk a ligetbe délután?-kérdezte az egyik fiú osztálytársam.
-Nem-feleltem flegmán.
-Naa pedig eljöhetnél már végre velünk is valahová.-folytatta a srác.
-Nem tudok menni....programom van!
Mindenki nagyokat pislogott.
-Jó napot!-jelent meg a tanárúr.
-Jó napot!-köszönt ő is miközben a naplót rakta le egy zsámolyra.
Jézusom vajon mit akarhat a naplóval-gondolkoztam el és mintha az életem pörgött volna le előttem.
-Ma lefogom osztályozni a talajgyakorlatot!-jelentette ki.
Kicsit azért megnyugodtam mivel azt egész jól tudom.
-Oh és tényleg Emily ma jössz edzésre?-fordult felém a tanár.
-Persze, hogy megyek!-jelentettem ki mire néhányan oda kapták a fejüket.
-Szóval edzésre elmész, de velünk nem akarsz sehová sem jönni?-mondta ideggel a hangnemében az egyik lány.
Nem törödtem vele egyáltalán.
-Persze, hogy nem jön...megy edzésre aztán pedig a forma 1-es palijához.-szólalt meg nevetve az egyik lány.
-Tessék?!-kérdeztem vissza idegesen.
-Hát Ocon-folytatta a lány majd mindenki elnevette magát.
-Fejezzétek be most!-parancsolt rájuk a tanár.
A sírás szélén álltam, de erőt vettem magamon és elengedtem a dolgot a fülem mellett.
Elkezdtük a feladatot majd én következtem.
Megcsináltam a feladatot.
-Na mindenkinek így kellett volna! Ez gyönyörű volt...csillagos ötös Emily!-jelentette ki a tanár.
A többiek szúros szemekkel néztek rám mivel ötös rajtam kívül kettő embernek lett.
Az osztályba érve a táskámért nyúltam majd a hátamra dobtam és felkaptam a tesi cuccomat is.
Az iskolából kiérve a nap sütés és a madarak csicsergése fogadott ami boldogsággal töltött el.
Elindultam haza felé és csak próbáltam a gondolataimat elhesegetni és csak a tájra figyeltem.
Csicsergő madarak, zöldellő fák, illatos virágok a méhek zümmögése egyszerűen csak megnyugtatott.A házhoz érve a zsebembe nyúltam a lakáskulcsomért, de amikor elakartam forgatni a zárban a kulcsot észre vettem, hogy nyitva van az ajto.
Hirtelen minden gondolat lejátszódott bennem hiszen egyrészt nem "otthon" lakom, tehát nem anyukámmal és apukámmal, hanem Hamiltonnal.
Benyitottam a lakásba..semmi érdekeset nem találtam, de ahogy egyre bejjebb mentem megpillantottam a konyhában ülő Lewist, Georgeot, Ocont és nagy meglepetésemre Landot.
-Sziasztok!-mormogtam nekik mert erről nem volt szó, hogy Lando is jön vacsorázni.
tiktok: reby_story
ig: rebs_iroioldal
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceEgy focista lány. Rossz családi körülmények. Forma-1-es pilóták és a focicsapat az egyetlen igazi "családja".