Tizenötödik fejezet

1K 45 0
                                    

-Ez nem az aminek látszik-kalimpáltam a kezemmel az ajtóban álló vigyorgó Georgenak.

-Persze-bólogatott cinikusan.

-Tényleg semmi nincs-ült fel Lando.

-Ezért vagy meztelen?-mutogatott George.

-Hogy prezentáljam van rajtam alsó-kelt ki az ágyból Lando.

-Azt simán fevehetted miután...

-Najó ebből elég! Lando öltözz te meg menj ki-indultam meg George fele majd Lando felment az emeletre mi pedig a konyhába.

-Felkelt?-kérdezte Lewis majd a kávémat a pultra tettem.

-Fel-csavargattam a szemeim.

-Titkos szerelem mi?-vigyorgott George.

-Erről szó sincs-sóhajtottam.

-Na Emily szerelmes?-jelent meg Estie mire teljesen elvörösödtem.

-Nem-feleltem komoran.

-De!-szólalt meg Russell.

-Ki a szerencsés?-mosolygott rám Esteban mintha tegnap mi sem történt volna.

-Mintha sok közöd lenne hozzá-motyogtam mire Lewis felém fordult és még szinte a levegő is megfagyott.

-Oké. Jó reggelt neked is-felelte Ocon komoran.

-Te teszel úgy mintha semmi sem történt volna tegnap-vontam vállat.

-Te szóltál be nem én-emelte magasba a kezét a srác.

-Te tiltasz Landotól-emeltem fel a hangom majd mindenki csendben maradt és mögém néztek majd megfordultam. Lando volt az persze ő is jókor időzít.

-Nem akarok a kettőtök dolgába belefolyni, de igazat kell adjak Launak-símította meg a vállamat a srác majd elvett egy szenvicset amit Hamilton készített.

-Szóval már összejátszotok-nyugtalankodott Esteban.

-Erről szó sincs, de be kell vallanod, hogy nem igazán vannak barátai-mutatott rám Lando.

-A focicsapat?

-Egy igazi barátom van-sutyorogtam.
-A többiek érdekből barátkoznának mert ha áthívom őket találkozhatnának veletek-magyaráztam.

-És ki az az egy akivel jóban vagy?-kérdezte Ocon.

-Magen

-Magen aki mindig rosszba keveredik? Aki társkeresőn keresi az igazit?-kerekedtek ki George szemei.

-Azt már meg sem kérdem honnan tudod ezeket, de igen-feleltem.

-Emily egyél valamit-mondta Lando.

-Nem vagyok éhes

-Nem érdekel! Nem csináljatod ezt magaddal-aggodalmaskodott Lando.

-Mit csinál magával?-kérdezte Lewis.

-Semmit.-vágtam rá, de furcsáltam, hogy Lando ezt mondta lehet csak mert nem igazán eszem amiről ő tud, de a másik dologról csak Ria tud.

Tiltott szerelemWhere stories live. Discover now