-Ilyen szépet már rég láttam-mutogatott Oliver.
-Jó látni, hogy boldog vagy-mondta a srác Landonak.-És a látszat tényleg az ami-tette hozzá a mellettem ülő srác.
-Gondolom Emily is boldog. Ugye?-nézett rám Savannah.
-Persze-bólogattam mosolyogva.
-Minden rendben?-susmorgott Lando.
-Aham
-Figyelj Mila egy picit beszélek Emilyvel és utána vissza jövök. Addig ne rosszalkodj!-mondta a pici lánynak egy kis csend után.
-Miről szeretnél beszélni?-vonultunk félre, de olyan helyre mentünk ahol még láttak minket a többiek és mi is rájuk látunk.
-Látom, hogy van valami gond-helyezte a kezet a derekam köré.
-Van hát-sújtottam le a szemeimet.
-Naaa héj Emily mond mi van-tette a fülem mögé a hajamat Lando.
-A srácok valamit eltitkolnak. És Esteban akkor akarja elmondani amikor haza értünk-sóhajtottam.
-Lehet rájött a kapcsolatunkra
-Azt mondta nem rólad van szó
-Minden rendben?-kérdezte Oliver.
-Igen-feleltem.
-Nem-mondta velem kórusban Lando.
-Akkor melyik?-nevetett Savannah.
-Nincs rendben semmi-felelte Lando.
Nem értettem miért csinálja ezt, de talán jót akar. Remélem.
-Na gyertek ide-legyintette Oliver.
-Mi a baj?-sandított rám a srác.
-Esteban és Lewis nem mond el valamit, valamit titkolnak-sóhajtottam.
-Kétlem, hogy szülinap mert az Estievel van egy napon.-Pedig ez lett volna a tippem-jegyezte meg az idősebbik Norris.
-Ti beszélgessetek. Próbálok figyelni csak Milaval is szeretnék minőségi időt tölteni-vágott bele Lando.
-Bármi is van tudnod kell, hogy mi mindig itt vagyunk neked!-mondta Savannah.
-Pontosan!-erősítette meg Oliver.
-Lando nem akarsz valamit nekem elmondani?-fordítottam felé a fejemet hisz alig ismernek ezek az emberek. Tény, hogy nagyon kedvesek meg minden, de még csak most ismertük meg egymást.
-Drágám, nem azért teszem mert neked rosszat akarok hanem, hogy biztonságban legyél! Mármint...úgy értem, hogy ha többen tudják a múltadat akkor több emberhez fordulhatsz a bajban-magyarázta ki Lando amiben egyet kell vele értsek. Ismét igaza van a srácnak. Eszméletlen, hogy tényleg mindig reális választ tud adni.
-Jó ebben igazad van-sóhajtottam.
-És köszönöm-fordultam a mellettem ülő két személyhez.-Mégis mit?-értetlenkedtek.
-Hogy nem éreztettétek velem a történteket és, hogy tényleg ennyire kedvesek vagytok velem-mosolyodtam el.
-Semmiség-legyintett Oliver.
-Nem fogjuk veled sosem éreztetni a dolgokat.Savannah, Oliver és Mila még egy órát voltak ott majd úgy döntöttek inkább elmennek mert még van néhány dolguk.
-Nincs meleged?-emelte rám a tekintetét Lando.
-Nincs-nyeltem nagyot majd sóhajtottam.
-Te tudod
-És azt is tudod, hogy mindennél jobban szeretlek?-csúsztatta a kezét a derekamra.-Persze, hogy tudom! És te azt, hogy ugyan így érzek?
-Tudom!-mosolygott.
-Nagyon aranyos voltál Milaval-jegyeztem meg.
-És ez a kislány egy csoda!-Tényleg egy csoda. És ezek akár mi is lehetnénk. Egy picurka gyerek és mi ketten-mosolygott a srác.
-Majd egy kemény 5-10 év múlva-sóhajtottam.
-Akkor ebben egy a véleményünk!
-Savannah ma azt mondta, hogy jó anya lennék-mosolyodtam el és az arcom pirulós lett.
-Igaza van! Na de nekem pedig van mára egy tervem.
-Igen?
-Igen
-Indulhatunk?-Induljunk-vigyorogtam.
Lando egy nagyon szép helyre vitt ahonnan nagyon jól be lehet látni New Yorkot. Aztán elmentünk kajálni egyet.
-Mindenki tudja, hogy együtt vagyunk New Yorkban?-kérdezte Lando.
-Nem-feleltem az étlapot lesve.
-Nagyon bele bújtál-nevetett.
-Nagyon rég ettem ennyire drága ételt.
-Sokat fogsz ezen túl
-Nem kell Lando nekem tökéletes egy normális árban lévő étel-támasztottam meg a fejemet.
-Megérdemled!
Kikértük a kajánkat majd megbeszéltük melyik képet rakjuk ki.
-Nem fogod ki találni kik írtak rám-kezdett bele a srác.
-Fogadjunk?-vigyorogtam.
Ig: rebs_writer
Tiktok: rebs_writer
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceEgy focista lány. Rossz családi körülmények. Forma-1-es pilóták és a focicsapat az egyetlen igazi "családja".