-Lando! Ez nem fer-susmorogtam.
-Micsoda?-nézett rám csillogó tekintettel.
-Magen itt alszik és ha meglátja, hogy itt vagy...-ültem le mellé az ágyba és a göndör hajába túrtam.
-Mi lesz? A csaj a legjobb barátnőd
-Tudom, bár lehet, hogy már tud róla mivel a kis levél amit még anyu írt-sóhajtottam.
-Tényleg abban mi van?-kérdezte a srác majd a borítékért nyúltam ő pedig a könnyeivel küszködve elolvasta.
-Az utóirat-jegyezte meg mosolyogva.
-Mindig jó szeme volt az ilyenhez, ha másról volt szó
-Tehát a saját szerelmi életében kevésbé volt jó szeme
-Így van!
-Emily...kérdezhetek valamit?
-Persze-mosolyogtam annak ellenére is, hogy inkább üvöltve sírnék a fájdalomtól. Talán most ütött be az érzés.
-Ugye ha elmész Barcelonaba nem fogod elfeledni a mi kapcsolatunkat?-nézett bociszemekkel.
-Úristen Landooo! Ne butáskodj már!
-Szeretlek és ezen senki sem tud változtatni még Esteban sem-simogattam meg az arcát.-Én is szeretlek!-mondta megkönnyebbülve majd a pólómat megragadva magához húzott és csókot nyomott az ajkaimra.
-Az istenit! Rosszkor jöttem-takarta el a szemét Magen az ajtóban állva.
-Nem, én vagyok rossz helyen-kelt ki az ágyból Lando és én is.
-Jó éjszakát!-fordult vissza és egy hatalmas csókot adott.-Ez állat volt-ugrált megállás nélkül a lány mellettem.
-Várjunk csak-állt meg mint egy szobor.-Mit terveltél ki már megint?-nyavajogtam.
-Akkor Barcelonaban nem szivathatjuk a srácokat-huppant le az ágyamra.
-De a focistáknak megmutathatjuk, hogy jók vagyunk.
-A cseleiddel majd leesik az álluk-nevetett.
-Azt ugye tudod, hogy Pedri is remek cselekkel szokta elkápráztatni az embereket?-emeltem rá a tekintetem.
-Persze, hogy tudom!
-Egyáltalán tudod kik vannak abban a csapatban?
-Sejtem, de kétlem, hogy tényleg hozzájuk megyünk-nézett maga elé.
-Kételkedj csak-legyintettem.
-Majd meglátod és már most tudom, hogy szerelmes leszel!-Tudod, hogy már mondtam neked ezzel kapcsolatban valamit.
-Tudom! Nem vagy kapcsolatos típus-sóhajtottam.
-Ismersz!
-Még jó-nevettem.
-Visszatérve rád és Landora-vigyorgott.
-Ne gyere nekem borzasztó tanácsaiddal.
-Kikérem magamnak! Tényleg borzasztóak-nevetett.
-A lényeg, hogy a srácoknak nem szabad tudniuk erről!-mondtam.
-Tőlem nem fognak!-felelte Magen majd elment fürdeni és végül lefeküdtünk aludni.
Másnap
-Lányok ébredni kéne!-kiabált be Ocon.
-Korán reggel ne kiabálj már!!-mondta Magen.
-Korán reggel? Mindjárt dél-akadt ki a srác.
Azonnal kipattantunk az ágyból és már készülődtünk is.
-Ez az egy fekete szoknyám van-mutattam egy bőrszoknyát.
-Nem is értem mire jó ez az egész-csavargatta a szemeit a lány.
-Mármint fehér ing fekete szoknya kombó mintha valami tárgyalásra mennénk.-Engedd el-legyintettem.
-Kibírjuk.-Ez az egész olyan hülyén áll-néztük magunkat a tükörben.
-Inkább vennék teljes feketét-sóhajtottam mire Magen azonnal rám emelte a tekintetét.
-Most mi van?-És mi van, ha tényleg teljesen feketébe megyünk?-sandított rám.
-Hülyén néznénk ki
-Nem szólhatnak bele-vont vállat.
-Tényleg nem. Hihetik azt, hogy a történtek miatt-feleltem.
-Várjunk csak! Mi volt anyukád kedvenc színe?
-Világos kék és fehér, de a feketét is szerette-mosolyogtam.
-Kék ruha fehér cipő és fekete kis dzseki-vette ki a szekrényemből a ruhadarabokat.
-Inkább teljesen fekete ezt pedig majd az after partyra-mondtam majd valaki átkarolt hátulról.
Ig: rebs_writer
Tiktok: rebs_writer
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceEgy focista lány. Rossz családi körülmények. Forma-1-es pilóták és a focicsapat az egyetlen igazi "családja".