Huszonegyedik fejezet

982 41 2
                                    

-Nem érdekel!-nyomtam ki.

-Nahát Emily! Kitőrsz a hámból?-mért végig Lando.

Nem is tudom talán igaza lehet. Őszintén igazából most csak nem voltam kíváncsi Esteban prédikálására a kilences és tizes szabályról. Magamtól is tudom. Az már más kérdés, hogy nem kifejezetten tartottam be, sőt kimondhatom, hogy megszegtem.

-Emily kitőrt a hámból-avatta be Riat és Maxet.

-Csupán csak kinyomatm Estebant ez még nem akkora dolog-vontam vállat.

-Együtt vagy Landoval. Már ez magában nagy dolog-vigyorgott Ria. Oké ez tény. Najó lehet mégis tényleg kicsit megváltoztam, de élvezem és boldog vagyok.

-Lewis hív-mutatta Lando.

-Ahj már mi a fene van-téptem ki a kezéből a telefont és Lewisnak felvettem.

-Igen?

-Nahát Lando telójáról? És Estienek már fel sem veszed?-értetlenkedett Lewis.

-Csak térj a lényegre mert Maxszel és Riaval vagyunk

-Mit csináltok?

-Jól érezzük magunkat-sóhajtottam majd néma csend lett.
-Lewis ne csináld ezt! Válaszolj!

-Csak a sztoritokra akartunk rá kérdezni-mondta remegő hangon. Mintha lenne egy olyan érzésem, hogy nem ez az igazság, de mindegy.

-Oh csak baráti fotók

-Baráti? Ez te sem hiszed el-folytatta a srác.
-Legalább nekem mond el, Esteban nincs itt épp mérgelődik, hogy nem veszed fel neki-tette hozzá.

-Nincs semmi-mondtam Lewisnak halkan mire Landora néztem. Nem tagadhatom le őt hisz ő sem teszi. Ha szeretem nem tagadhatom le.

-Nem hiszem el!-jelentette ki.

-Akkor jól teszed-feleltem még mindig Landot bámulva majd sóhajtottam.
-Jól látsz mindent.

-Azt akarod mondani, hogy megszegted a szabályt?-nevette el magát.

-Igen!-feleltem.

-Most egyben örülök és egyben van mókás kedvem, mivel ha Esteben-vágtam bele.

-Nem tudhatja meg!

-Tőlem nem fogja-felelte.
-De további jó szórakozást-folytatta majd letettük.

-Na?-nézett rám Lando.

-Csupán a sztorikról kérdezett.

-Akkor jól van!

-Elmondtan neki, hogy együtt vagyunk-avattam be.

-El mondtad Lewisnak?-kerekedtek ki a szemei.
-Tökre neheztel rám a srác.

-Nem neheztel csak engem félt-bámultam magam elé.

-Félt?-kerekedtek ki Max szemei.

-Igen! Már régóta nála lakom és ha Landonak igaza van Totoval kapcsolatban-sóhajtottam.
-Akkor méginkább félt engem.

-Ez érthető-felelte Ria.
-Viszont beszédem van veled-ragadta meg a kezem.

-Miről szeretnél beszélni?-léptünk a házba.

-Lando a legjobb haverom Emily! Ugye tudod?-kezdett bele a lány.

-Persze, hogy tudom!

-Tudom, hogy már mondtad, hogy sosem törnéd őt össze, de kérlek-vágtam bele.

-Sosem tennék semmi rosszat vele, hisz csodálatos srác!

-Köszönöm-mosolyodott el a lány.

-Emily!-suhant be Max.

-Igen?

-El kéne küldeni mindenkint és nem azért mert rossz a hangulat csak már kezdenek kötekedni egymással-avatott be a srác majd kimentünk és egy mondatomba került elhajtani a népet.
Összepakoltunk kint majd bementünk.

-Jó éjt skacok-szóltam a konyhában beszélgető Rianak és Maxnek.

-Szóval már mentek?-nézett Max incselkedő tekintettel Landora.

-Az életkorunkról ne feledkezz meg kérlek-felelte a mögöttem kullogó srác. Jól esett, hogy nem feledkezett meg az ilyenekről.

-Ma is nagyon szép vagy!-karolt át hátulról a derekamnál Lando amint beléptünk a szobánkba.

-Jaaajjj Lan-kuncogtam.
-Nagyon aranyos vagy!-fordultam felé.

-Mész fürdeni?-érdeklődött.

-Igen-mondtam majd a kezembe vettem egy törülközőt amit Ria készített ki és elmentem fürdeni, majd Lando is amint én végeztem.

-Esteban és Lewis mennyire örülnének, ha azt mondanád valamelyiküknek, hogy keresztapák lettek?-feküdt be mellém a srác mire az újságot amit olvasgattam elvettem az arcom elől.

-Hmm. Most lehet sokkolná őket, de később biztosan boldogok lennének-mosolyodtam el.
-Tudod, hogy amit megígértem azt megígértem.

-Tudom, de ne feled én is ígértem neked valamit mégpedig azt amire azt mondtad, hogy ne ígérjek olyat amit nem tudok betartani-magyarázta Lando majd az újságba kukkantott.

-Lehet csak hírtelen jött. Sajnálom. Felbolygatott a Totoval kapcsolatos dolog-sóhajtottam.

-Már aggódni is kezdtem, hogy ennyire nem hiszel nekem vagy tényleg nem rázott meg, de akkor csak eljátszod. Tudod, hogy Ria és Max társaságában nem kell magadat megjátszd. Csak légy önmagad-emelte rám Lando a gyönyörű szemeit.

-Ezt megfogadom!
-De nem is szeretnék az ilyen kaotikus dolgokra gondolni-folytattam.

-Amúgy itt vagyok-bökött Lando az újságra.

-Nem véletlen ezt olvasom-kuncogtam.

-Ez kedves! Nagyon jól esik-helyezkedett el közelebb hozzám.

Lando egy tökéletes gyerek az már biztos. Örök gyerek, de még tökéletesebb lesz majd apukának. A hülyeségeivel tényleg mindig mindenkit feldob és mi kéne egy kisbabának. Hát a bolondozás és Lando ebben tökéletes. Félreértések ne essenek nem csak ezért gondolom így, hanem mert most érzem magamat biztonságban sok év után először. Mert Lando az igazi!

Ig: rebs_writer
Tiktok: rebs_writer

Tiltott szerelemWhere stories live. Discover now