Harmincharmadik fejezet

716 29 1
                                    

-Na mesélj nekünk-mondta Toto, s mind leültünk az ézkezőben az asztalhoz.

-Milyen titkod van?-kérdezte Pierre.

Vajon jó ötlet? Nem hiszem. Mindegy muszáj elmondjam! Ez egy rossz ötlet, ugye?

-Anyu levelében, amit Lewis behozott nekem abban volt egy olyan, hogy utóirat-sóhajtottam.

-Mi volt az utóirat?-kérdezték.

-Az, hogy ő úgy látta, hogy Lando az igazi-nyögtem ki.
-És kérlek Estie ne borulj ki, deee együtt vagyunk Landoval-mondtam ki végre és kissé megkönnyebültem, de a torkomban hatalmas csomó képződött. Síri csend lett, senki sem szólt egy szót sem mert mind arra vártak, hogy Estie mondjon valamit.

-Hányan tudták?-kérdezett rá.

-Sokan sejtették, de tudni csak Lewis, Ria és Max-feleltem.

-Vigyázz rá mert biztos kinyírlak, ha nem-szólt Landohoz.

-Mint a szemem fényére-felelte ami nem is kicsit beütött, de jó értelemben.

-Ajánlom is-felelte Ocon.

-Te komolyan jössz azzal, hogy ajánlod is miközben egy csomószor miattad nem tudta elengedni magát?-pirított rá Max mire Esteban semmit sem szólt.

Másnap

Egy ideig Landoval filmeztünk a szobámban és közben Magen haza ment, majd lefeküdtünk aludni.

-Jó reggelt!-mentem ki a szobámból.

-Jó reggelt!-szólalt meg Lewis.
-El ne felejtsd, hogy ma bulizni mész-tolta elém a kávémat.

-Hát sajnos nem tudom elfelejteni-sóhajtottam.

-Kicsit engedd el magad-mosolygott rám.

-Csak a te kedvedért teszem-mosolyogtam.

-Ezt már szeretem!

-Azt, hogy a te kedvedért megteszem?

-Nem. Azt, hogy mosolyogsz-ült le velem szembe mire hírtelen egy mukkot sem tudtam szólni.

-Hol van Esteban?
-Ilyenkor már ő is fent szokott lenni-tettem hozzá.

-Gondolom tovább alszik-vonta meg a vállait majd felkelt és a mikróhoz ment.

Ismerem már annyira Estebant, hogy nem szokott sosem tovább aludni, mert szereti, ha a napjai mozgalmasak.

-Most hová mész?-kérdezte Lewis amikor hírtelen felkeltem és felszaladtam az emeltre.

-Haho...Estie-kopogtattam az ajtaján.

-Jó reggelt!-jött ki a fürdőből Pierre.

-Jó reggelt!
-Láttad ma már Estebant?

-Nem-csóválta a fejét majd lement.

-Hát remek-mormogtam majd a kilincset kezdtem el rángatni.
-És ezt mi a lóf@sznak kell bezárni-morogtam tovább.

-Lewis-szaladtam el.

-Jézusom el ne ess-kerekedtek ki a srác szemei.

-Nem érdekes!
-Van pótkulcsod Esteban szobájára?

-Miért?-kérdezte feszülten.

-Mert zárva az ajtó!-sóhajtottam.

-Van igen, van pótkulcs-húzott ki egy fiókot majd a kezembe nyomott egy kulcscsomót.

-Hát ez egy kis ideig el fog tartani-csóváltam a fejemet majd fel siettem az emeletre.

-Héj te meg hová mész?-kiabált Lando.

Mit sem törődve vele tovább mentem és elkezdtem a kulcsokat belepróbálni a zárba és hála a jó istennek a harmadik kulcs jó lett.

-Estie itt va-akadt el a szavam-az ablak nyitva volt az ágy gondosan bevetve egy kis borítékkal rajta.
-Jajj még ez hiányzott nekem-sóhajtottam majd megfogtam a borítékot és kinyitottam. Lehetséges, hogy ezek az átkozott levelek kísértik majd az életemet?

A levélben

Kedves Emily!

Sosem gondoltam volna, hogy valaha megírok neked egy ilyen levelet, de úgy tűnik eljött ez a perc is. Mostanában sosem voltam ott neked és hosszas tanakodást követően arra jutottam, hogy lehet kell egy kis szünet...
Nem miattad vagy a kapcsolatod miatt Landoval! Csakis miattam. Mert gondolkoznom kell. Nagyon mélyen. Sajnálom, hogy olyan voltam amilyen és, ha többet nem találkoznánk akkor sajnálom, hogy szemtől szemben nem mondhattam el sosem, hogy mennyire fontos vagy nekem és, hogy valójában örülök nektek.

Szeretlek! 

Csakis a te Estie Bestie-d

Szóval egy búcsú levél...

-Hahó, minden okés?-kopogtatott Lewis mögötte pedig ott álltak a többiek is.

-Miért?-néztem fel rájuk és egy ártatlan könnycsepp folyt végig az arcomon.
-Egy kib@szott búcsú levél-kaptam fel a vizet.

-Lehet okkal teszi-sóhajtott Lewis.

-Ehhez még túl fiatal vagyok!-sírtam el magamat.
-Még túl fiatal vagyok egyszerre ennyi dologhoz...

-Estebant ismerve ezt is idővel meg fogja magyarázni-mosolygott Lando.

-Mi van, ha ez most más és nem?

-Charlesszal kellene beszélned-felelte Pierre.

-Miért is?-néztem hülyén.

-Mert habár én is sok időt töltöttem Estebannal kicsiként, de Charles többet, jobban ismeri őt.

-Én is sok időt töltöttem vele-feleltem.

-Akkor sem ártana vele beszélned, de csak egy ötlet-emelte magasba a kezeit védekezésül.

Ig & Tiktok: rebs_writer

Tiltott szerelemWhere stories live. Discover now