Reggel a kanapén ébredtem betakarva és az előző napi ruhámban.
-Jó reggelt csipkerózsika-szólt Lewis.
-Elmegyek lezuhanyozni-mondtam kómásan.
-Ma elmegyünk itthonról. Nem baj?-kérdezte Lewis.
-Nem baj! Megleszek
-Lando lehet átjön-mondta Pierre.
-Legalább nem leszek egyedül-sóhajtottam majd a szobámba léptem és az abból nyíló fürdőben lezuhanyoztam.
Amint végeztem a gyors fürdéssel kimentem a konyhába a többiekhez.
-Még mindig nincs eper-hunyorítottam Lewisra a hűtőbe bújva.
-Majd lesz, de mindig elfelejtem-mondta.
-Szerintem induljunk-nézett az órájára Estie.
Egyedül maradtam a nagy, de otthonos házban leginkább a gondolataimmal küzdöttem amit eddig elnyomtam hisz Lando mindig elterelte a figyelmemet. Gondolkoztam azon mi lehet anyuval és apa merre lehet majd kopogásra lettem figyelmes. Lehet csak halucinálok viszon nagyon megijedtem.
-Ki az?
Semmi válasz csak kopogtak még egyet majd kinyílt az ajtó és egy serpenyőt megragadtam védelezés képp.
-Te le akarsz ütni?-lépett be Lando a házba.
-Jézusom rám hoztad a szívbajt-fújtam ki a bent tartott levegőt.
-Te félsz itthon?-nézett aggodalmasan.
-Kicsit-susmorogtam.
-Szerintem pont jókor jöttél-bámultam magam elé.-Miért baj van?
-Csak anyun gondolkoztam és apán-sujtottam le a szemem.
-Ne is gondolj rá honey-felelte amitől a szívem hatalmasat dobbant.
-Nézd mit hoztam neked-tolta elém az epret.-Emlékeztél rá? De aranyos vagy!-pirultam el mire ő is.
Elkezdtem enni belőle és közben telefonoztam majd megnyitottam Lando insta storyját.
Jót mosolyogtam rajta hogy így kirakta majd megkértem hogy csináljon rólam egy képet.
@emilywatson
Strawberry🍓
Megjelölve: @landonorris*kommentek kikapcsolva
Lando elsőként likeolta a képemet majd feltűnt hogy majdnem az összes pilóta likeolta.
-Engem ismernek a pilóták?-kérdeztem Landotól.
-Miért?
-Mert majdnem mindenki likeolta-mutattam felé a telefonomat.
-Amikor race week van és neked meccsed van akkor a közösségi terembe összegyülekezünk és azt nézzük-avatott be Lando.
-Ez jól esik-mosolyodtam el.
-Tényleg nem tudtam, hogy ismernek-csóváltam a fejem.
-Mindig megkérdezik Lewistól hogy mi van veled mert nem mernek rád íri Lewis miatt-nevetett a srác.
-Szóval inkább rákérdeznek nála minthogy írnának-csaptam a homlokomra.
-Pedig nem mondanám el Lewisnak hogy valamelyikükkel írkálok-könyököltem az asztalra.-Majd mondom nekik-mosolygott.
-A forma 1-es pilóták közt sok tiltott gyümölcs van-nevettem.
-Mindenki-nevetett Lando is.
-Kilences szabály-jutatta eszembe.-Tényleg-csaptam a homlokomra.
-Akkor végkép hisz a tiltott gyümölcsömet meg kell ismerjem-mosolyogtam majd egy eperbe haraptam.-Így igaz-mondta Lan egy pillanatnyi gondolkozás után.
-Rosszat mondtam?
-Dehoogy, csak nem akarom hogy bajod essen-felelte, de valami azt sugallta hogy nem ez a teljes igazság.
Ig: rebs_iroioldal
Tiktok: reby_story
Vinted: rebs_cl16
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceEgy focista lány. Rossz családi körülmények. Forma-1-es pilóták és a focicsapat az egyetlen igazi "családja".