7 évvel később
A 22 éves Emily Lauren Wolff vagyok akinek napra pontosan 7 évvel ezelőtt fordult föl az egész élete.
Az édesapám Toto Wolff ami a brit nagydíjon derült ki teljesen. Lando akkor mondta el, hogy igen ő az édesapám.
Most keltem fel épp megyek le az emeletről.
Lando már a reggelijét eszi.-Gyere reggelizni-felelte teli szájjal miután egy puszit nyomtam a fejére.
-Mindjár jövök-indultam a fürdőszoba felé.
-Mit kérsz?
-Szerintem eperlekváros pirítóst-mosolyogtam rá.
Amikor felkeltem eléggé rosszul éreztem magamat szóval a tegnapi estére tekintettel lehet nem ártana egy terhességi tesztet csinálnom.
Végeztem a tesztel, nagy stresszben vártam az eredményt, ami viszonylag gyorsan megjelent.
-Kettő csík-sóhajtottam.
-Baszus, most ezt közölnöm kéne Landoval?-beszéltem magamban.A kezemben a tesztel kijöttem a fürdőből. Lando azonnal rám nézett, még a falat is megállt a szájában.
-Minden okés?-kérdezte teli szájjal.
Meg sem szólaltam csak a tesztre néztem. Hogy kéne közöljem vele, hogy apa lett? Na jó akkor csak simán elmondom. Semmi kertelés!
-Terhes vagyok-sóhajtottam.
-Micsoda?-kerekedtek ki a szemei.
-Igen-bólintottam ijedten.
-Apa leszeeek!-ölelt meg és éljenzett.
-Igen, pont anyu halálának az évfordulóján-mosolyogtam.
-Ezt így akarta a sors!-tette a hajamat a fülem mögé majd az ajtó nyílására lettünk figyelmesek.
-Sziasztok!-lépett be apa az ajtón.
-Mi a helyzet?-jött oda elém majd a kezemben tartott terhességi tesztre nézett.
-Ez meg mi-vette ki a kezemből.-Ez egy teszt-nyeltem nagyot mire meglepetten rám nézett.
-Terhes vagy?
-Igen-bólintottam mosolyogva.
-Úristen gratulálok!-ölelt meg mindkettőnket.
Délután nagy meglepetésemre Lando áthívta Carlost, Oscart, Pierret, Ocont, Lewist és Georgeot, Max Verstappent, Riat és Maxet illetve Charlest.
Elmondtuk a nagy hírt majd épp akkor toppant be Pedri, Gavi és Magen.
Beszélgettünk és jól éreztük magunkat.
Landonak több milliószor elmondták, hogy mostmár hatalmas felelőség van a vállán.Este pedig elmentünk Lando szüleihez ahol ott voltak a tesói is a srácnak és velük is megosztottuk a remek hírt.
Az elején megijedtem, hogy majd nem fog neki örülni senki, de végül mégis.
Féltem, hogy a tiltott gyümölcs végül örökké tiltott lesz, de baszki most közösen leszünk szülők.
Talán megtanultam, hogy néha kell kockáztatni!
Ig & Tiktok: rebs_writer
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceEgy focista lány. Rossz családi körülmények. Forma-1-es pilóták és a focicsapat az egyetlen igazi "családja".