Tizennegyedik fejezet

995 40 0
                                    

Haza értünk és azonnal a fürdőbe vettem az irányt.

-Még van rajtad ruha?-kopogott be Lando.

-Van!-feleltem majd benyitott.
-Mit szeretnél?

-Minden rendben veled honey? Ma láttam, hogy sírtál

-Csak Estie...-vágott bele a szavamba.

-Esteban miatt sírtál?

-Igen mert csak boldog akarok lenni, de ha ő így viselkedik akkor nem fog működni-magyaráztam az előttem álló srácnak.

-Megértelek-fogta meg a derekam.

-Lando mit csinálsz?-kérdeztem halkan.

-Mennyi idős is leszel kislány?-vigyorgott incselkedőn.

-16, szeptember 17-én

-Ellenedre lenne ha megszegnénk a szabályotokat?

-Gondolkoztam már rajta, de a szabály az szabály-sóhajtottam majd Lando hirtelen mozdulattal a fürdőszobában ami a szobámból nyílt. Felültetett a kézmosó pultra és a lábamat kezdte simogatni.

-Lando azt hiszem ez már sok-susogtam, de ő egyre közelebb jött hozzám.

-Megtenném, de nem tehetem hisz én vagyok a tiltott gyümölcs-suttogta az ajkamnak ami éppenhogy nem ért össze.
-Ma veled alszok!-jelentette ki majd ki ment.

A bent tartott összes levegőmet kifujtam majd a pulton fekvő telefonomért nyúltam és egy gyors csoportot hoztam létre Maxszel és Riaval.
Kikukucskáltam a fürdőből majd halkan kimentem és hallottam, hogy a fenti fürdőben folyik a víz ebből arra következtettem, hogy Lando fürdik tehát felbírom hívni a skacokat.

-Szia Emily! Mi a helyzet?-értem vissza a fürdőbe és Max azonnal belépett kicsire rá Ria is.

-Lando nagyon furcsa dolgot tett-rázott ki a hideg majd elmagyaráztam nekik mi történt.

-Ha tényleg hiszel nekünk akkor el kell hidd, hogy Lando beléd szeretett-magyarázta Max.

-Egyet kell értsek vele-mondta Ria.

Letettem a telefont és fürdeni kezdtem. Viszonylag gyorsan lefürödtem majd felvettem a pizsamámat és kijöttem a fürdőből.

-Jézusom Lando-fordultam meg mivel a srácon konkrétan csak egy alsó volt.

-Mondtam, hogy itt alszom-nevetett.

-Azt is közölhetted volna, hogy egy szál alsóban alszol-álltam neki háttal.

-Honey ugye nem hiszed azt, hogy bármi olyat tennék amit te nem szeretnél?-kérdezte aggodalmasan majd lassan felé fordultam.

-Nem nem-kalimpáltam a kezemmel.
-Tudom, hogy nem vagy olyan. Bár ami a fürdőben történt...-bámultam a földre.

-Sajnálom Lau...elragadott a hév-motyogott.

-Semmi gond-feküdtem be mellé az ágyba majd a srác bekapcsolta a tv-t. Egy darabig néztük a tv-t majd bealudtunk olyan kilenc óra körül. Felkeltem valami nesszre, de a szemeimet nem nyitottam ki csak picikét. Lando meztelen mellkasán feküdtem és Lewis halkan benyitott arra ébredtem fel. Kicsit sem félre érthető a dolog amit lát majd beszélgetésre lettem figyelmes.

-Alszik már-felelte Lewis.

-Lando?-kérdezte talán Esteban.

-Gondolom a szobályában-mondta Hamilton.

Halkan, de nagyjából hallottam ezt a kis párbeszédet és őszintén szólva nagyon hálás voltam Lewisnak ezért.

Másnap

-Jó reggelt!-jelentem meg a konyhában ahol csak Lewis állt még.

-Szép jó reggelt! Ilyen korán?-nézett az órájára ami négy órát mutatott.

-Landoval ez lett megbeszélve, de őt még fel kell keltsem-magyaráztam.
-Oh tényleg! Köszönöm

-Várj mit is?

-Tegnap felriadtam arra hogy benyitottál és hallottam a párbeszédeteket Estievel-támasztottam meg a fejem.

-Semmiség, de ha együtt vagytok szólj mert akarok beszélni a sráccal-mondta Lewis majd a kávémat elém tólta.

-Akkor inkább nem szólok-fogtam meg a kávémat és leszálltam a székről majd bementem a szobámba és Landot kezdtem el fel imádkozni.

-Lando kelni kéne mert le késsük a gépet

-Ahaaa-kalimpált.
-Milyen gép?

-Repülőgép New Yorkba-túrtam a hajába.
-De felkelthetem Estebant is ha nekem nem akarsz felkelni-vettem el a kezem a hajáról.

-Héj ez jó volt honey-kapta el a kezem.
-Felkelek csak simogass még

-Te egy nagy gyerek vagy és jelenleg 15 évesen nem volt tervben hogy gyereket válalok-jegyeztem meg.

-Itt mi történik?

Ig; rebs_iroioldal
Tiktok: reby_story
Vinted: rebs_cl16

Tiltott szerelemWhere stories live. Discover now