Tizenhetedik fejezet

1K 41 0
                                    

Talán nem csak én fagytam le mivel a szemem sarkából láttam ahogy Lando rám emeli a tekintetét és Lewis is sokkosan engem bámult.

-Toto, honnan tudod Emily középső nevét?-előzött meg a kérdésben a mellettem ülő srác.

-Oh hát a neten a fanok is tudják és videókból amiket tiktokkon láttam azokból is tudom-mondta látszólag zavartan a férfi.

-Mi elköszönünk-szólalt meg Lewis majd letettük a telefont.

-Ez érdekes volt-jegyeztem meg.

-Ez tényleg az volt-bámulta gondolkozva a padlót Lando.

-Min gondolkozol így Lan?

-Csupán csak próbálom feleleveníteni apukád arcát-motyogta.

-Kérlek ne-csavargattam a szemeimet.

-Emily ez most fontos-csóválta lassan a fejét.

-Tudsz róla képet mutatni?

-Tudok, de nem értelek-vettem elő a telefonomat.

-Tessék-adtam át a készüléket aminek a képernyőén egy kép volt apámról.

Nem értettem, hogy Lando mi a fenét csinál mert az én telefonomat és az övét maga elé emelte majd felváltva kezdte el nézni a saját telefonját majd az enyémet és engem.

-Köszi-adta vissza zavartan a telefont majd felpattant és a szobájába sietett én pedig utána.

-Lando magyarázatot kérek!-suhantam utána.

-Nincs mit magyaráznom-vont vállat

-Csak halucinálok-csapta rám a szobája ajtaját.

Nem kifejezetten zavartattam magamat csak fogtam és benyitottam a srác szobájába.

-Lando nagyon furcsa vagy kérlek magyarázd el mi van-suhantam be de a szobában nem láttam őt viszont gondoltam talán a fürdőben van.

-Lando itt vagy?-álltam a fürdő előtt és az ajtónak támaszkodtam.

-Mit szeretnél honey?-nyitotta ki a fürdő ajtót amin majdnem beestem viszont a szavaimat kellett összekaparni és nem engem mert Landon semmi sem volt. Vagyis de volt. A derekán egy törülköző.

-Szóval..-sóhajtottam.

-Furcsa voltál. Mit vettél észre?

-Semmit. Hülyeség lenne-legyintett majd annyiban is hagytam mivel ha valami Lando Norris szerint hülyeség akkor az nem fontos. Szerintem.

-Lefürdök-mutatott a fürdőbe.

-Csak miattam jöttél ki?-kerekedtek ki a szemeim.

-Igen-felelte nyugodtan majd mosolyt húzva a szájára megragadott és a fürdőbe húzott.

-Landooo-kuncogtam.

-Igeen?-nézett rám incselkedőn.

-Neked is le kell fürdened mert utána megyünk valahová-támaszkodott az egyik kezével a mosdó pultra a testünket összeérintve.

-Szóval megyünk valahová-sóhajtottam.

-Így van!

-Le is fürdök csak külön-néztem a srác szemébe.

-Nem értem miért félsz tőlem-suttogott majd megközelebb jött.

-Talán mert...-gondolkoztam, de én sem tudtam majd beugrott mit mondott Lando.

"-Amiről nem tud az nem fáj neki"

-Hallgatlak honey-mosolygott a srác.

-Talán azért mert-vettem mély levegőt majd mindent kiadva magamból belekezdtem.

Tiltott szerelemWhere stories live. Discover now