-Azt hitted, hogy eltűnök az életedből?-szólalt meg a telefonban egy férfi barátságtalanul.
-Elnézést, de ki maga?
-Kitudja-felelte lazán.
-Puszilom anyukádat-mondta gúnyosan majd letette.-A rohadék!-szökött ki a számon, majd kiszaladtam a kávézóból.
-Héj, Emily!
-Ki keresett?-jött utánam Charles.-Apám...vagyis anyu párja-javítottam magamat ki hiszen nagy eséllyel az apám az Toto.
-Aki, szóval aki megölte anyudat?-kérdezte a srác aggodalmasan.
-Igen ő-súlytottam le a szemeimet.
-Valahol tuti, hogy itt van-mérgelődtem.
-Meglátom akkor biztos, hogy neki megyek!-Ez nem hiszem, hogy jó ötlet, egy gyilkosról beszélünk-felelte Charles majd gyalog elindultunk hazafelé.
-Szóval már gyilkos is vagyok-jelent meg Charles mellett apám.
-Szóval már Leclerc-el vagy?-kérdezte ridegen.
-Ne-vágott bele Charles a szavamba.
-Igen velem van!-fogta meg a derekamat.
Nem teheti ezt velem! Az egyik legjobb haverjával vagyok együtt...illetve Landoval sem teheti ezt. Én bátyámként tekintek Charles és még véletlenül sem érzek olyan érzelmeket iránta, mint Lando iránt.
-Jobban teszed, ha elmész-mondta Charles apámnak.
-Én a helyetekben nem mennék haza-szúrta oda majd elsétált mi pedig Charlesszal egymásra néztünk és szaladni kezdtünk.
-Lewis-ütöttem a bejárati ajtót.
-A picsába!-mormogtam majd a testünkkel próbáltuk beütni az ajtót.-Emily vigyázz!-szólt a mögöttem álló srác mert az ajtó pont betört.
-Héj mit csináltok?-jött oda Magen és Piastri majd az ajtó pont kinyilt.
-Jézusom-gyökereztek le a lábaim az ajtóban.
-Hívom a 911-et-mondta Charles én pedig bementem a házba.
Senkinek sem kívánom! Még a legnagyobb ellenségemnek sem! A szeretteit vérbe fürödve találni...
-Lando, Lando-pofozgattam a srácot.
-Ébren vagy?-sírtam el magamat.
-Lando kérlek-kapkodtam levegő után.-Emily-szólalt meg halkan.
-Lando!
-Igen?-Apukád
-Tudom visszajött-súlytottam le a szemeimet.
-Nem, én Totoról beszélek-motyogta.
-Mi van Totoval?-sápadtam le.
-Charles!-kiabáltam.
-Nézd meg kérlek Toto-t!-Okés!-felelte.
-Emily-fogta meg Lando a kezemet.
-A holdig és vissza szeretlek!-nyögte ki nagynehezen.-Ne úgy mondd mintha egy búcsú lenne!-jelentettem ki a könnyeimmel küszködve.
-Te is tudod, hogy nem az-húzott egy picurka mosolyt az arcára majd oda értek a mentősök és a rendőrök. A rendőrök kikérdeztek minket, a mentősök pedig elvitték az áldozatokat. Rossz így belegondolni, hogy Lewis, Lando, Pierre és Toto is áldozat.
-Min agyalsz?-kérdezte Magen.
-Nyugodj meg, okés?
-Nem lesz baj!-nyugtatott.
-Erősek a srácok-mosolygott rám a lány.-Tudom...csak azon gondolkoztam, hogy felhívom Estebant-néztem magam elé.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceEgy focista lány. Rossz családi körülmények. Forma-1-es pilóták és a focicsapat az egyetlen igazi "családja".