-Hogyhogy itt?-mosolyogtam rájuk.
-Csak gondoltuk hamarabb jövünk-felelte Lando majd a szemével vizsgálni kezdett.
-Inkább én gondoltam úgy ti csak szokásotokhoz híven könyörögni kezdtetek, hogy had jöhessetek-nézett rájuk Lewis mire kacagni kezdtem.
-Ki gondolta volna mi Lando-vigyorogtam.
-Jól van naaa-fonta egymásba a karjait kamu durcizásba kezdve.
-Nehogy már durcis legyél kicsi fiam-kezdtem el viccelődni vele.
-Rendben anyu-játszott kisgyereket.
-Kishölgy kilences szabály-szólt rám Ocon aki ugye a legjobb haverom. Egy napon születtünk és picurka korunk óta amióta világra jöttünk ismerjük egymást és vannak szabályaink. Sajnos.
-Tudooom-csavargattam a szemeim.
-Ezektől a szabályoktól ki vagyok-tette hozzá Lewis mire nevetni kezdtem.
-Úristeeen-szeppentek meg a lányok majd elkezdtek felénk szaladni.
-Ajajj-nyögte ki Lando.
-Anyu most védj meg-húzta még mindig az agyamat a srác amitől tökre zavarba ejtett.
-Nyugodj meg kisfiam nem bántanak-mosolyogtam rá, de a totális röhögőgörcs szélén álltam.
A lányok mind képet és autógrammokat kértek a fiúk pedig engedelmeskedtek.
-Jó ötlet volt ide hívni őket-fogta meg a vállamat az eddző.
-Maguktól jöttek-mutattam rájuk.
-Lányok!-emelte kicsit feljebb a hangját az eddző.
Mindenki felé fordult majd bele is kezdett.
-Amint láthatjátok a Barcelona foci csapatától jöttek-mutatott a mellette álló két pasasra.
-Megnézték kinek milyen tehetsége van és ami azt illeti az egész csapat elmehet egy hétre a Barcelona focicsapathoz többet tanulni a fociról.-A nőihez vagy a férfihez?-tette magasba a kezét Magen.
-Magen az én szemszögemből jobb lenne a női csak hogy ne kalandozzunk el-mosolyogtam.
-Hát pedig a srácokhoz mentek-fonta egymásba a karjait az eddző.
-Ez valami szivatás?-kérdeztem meglepődve.
-Nem az-szólt közbe az egyik pasas mosolyogva.
Kört alkotva ugrálni kezdtünk kivéve Magen mivel ugye a lába fájt.
-Na megyek egy hétre Barcelonaba-vigyorogtam Lewisre.
-Nemár anyu elmegy-nézett rám bociszemekkel Lando.
-Csak egy hét édesem-mosolyogtam kellemesen anyuka szerepet játszava.
Lando elmosolyodott és talán már kevésbé éreztem őt zavarónak. Nagyon jó barát!
Elmentünk átöltözni a lányokkal és persze éjjeneztünk nem is kicsit.
-Nagyon édesek vagytok Landoval-jegyezte meg Magen a barinőm akinek az ilyenekhez kibaszott jó szeme van.
-Barátok vagyunk-mosolyogtam miközben a táskámba gyürtem a cuccaimat.
-Barátok..ahaaa-húzta el a szót egy másik tag.
-Najó veletek nem lehet értelmesen dumálni-nevettem.
-Amúgy is sietek-tettem hozzá.Leértem az utcára és a kocsiba ültem ami már ott állt.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceEgy focista lány. Rossz családi körülmények. Forma-1-es pilóták és a focicsapat az egyetlen igazi "családja".