Lando gyengéden megfogta az arcomat mint aki megcsókolni készül, de nem tehetem ezt. Nem lehetek olyan aki megszegi a szabályokat.
-Azok a fránya szabályok-suttogta a fülembe.
-Ha nem lennének akkor megtennémA szívem egyre hevesebben kezdett el dobogni és azt hittem menten szívrohamot kapok.
-Bár ha Estie nem tudja...-sutyorogta a srác.
-Estie mindent tud-sújtottam le a szemeimet.
-Nem tőlem, hanem csak rájön magától-Azt furcsálom, hogy nem ellenzed a dolgot-távolodott el tőlem majd a hűtőből egy üveg vizet vett ki.
-Esélyem sem volt-ültem fel a székre majd magam mellé mutattam ahol ez az egész történt.
-Ja láttam, hogy lefagytál, mint őzike a reflektorfényben-kuncogott Lando.
-Ez nem fair-csaptam az asztalra.
-Tudom!-mondta öntelten.
-Csak megnehezíted a dolgomat-sóhajtottam.
-Most miért?-akadt ki picit.
-Pontosan tudod, hogy Estie mitől borul ki teljesen és te húzod az agyát. Emellett ha te akarsz a tiltott gyümölcsöm lenni akkor mond el nekem face to face-hadartam el mindent Landonak aki nagyokat pislogva halgatott végig.
-Na erre nem számítottam-jegyezte meg majd elém tolt egy pohár vizet.
-Én sem gondoltam, hogy elmondom-kortyoltam a vízbe.
-De gondolhattam volna hogy én vagyok a tiltott gyümölcsöd-vette ki a kezemből a poharat majd beleivott.
-Ezt egy szóval sem mondtam-ráncoltam össze a szemöldökömet.
(Nem mondtam, de tényleg te vagy...)-Lehet csak én látom másképp-vont vállat.
-Ezt most nem értem-csóváltam a fejemet.
-Hát csak lehet én értem félre azt, hogy elpirultál, azt hogy nem ellenzed a dolgot, azt hogy nem kiabáltad le a fejemet amiért a te poharadból ittam, azt hogy kérdés nélkül a zsebembe nyultál. Lehet rosszul gondolom-számolgatta az ujjain.
Oké az tény, hogy ez mind igaz és az is, hogy tényleg Lando egy csodás ember emellett ő a tiltott gyümölcs, de mégis hogy a fenébe tud ennyire nyugodtan beszélni erről? Mellesleg úgy, hogy amikor a játékteremben beszélgettünk akkor mondtam neki, hogy csak gondolom, hogy együtt lehetünk, hisz nem zárhatom ki ennek a valószínűségét, mire ő azt mondta, hogy bármikor. Ja és ne feledkezzünk meg arról, hogy megpuszilta a homlokomat. Na és a kis gesztusai mint pl kiáll mellettem és megnyugtat, folyton figyel rám és persze az epres dolog is milyen aranyos volt tőle. Itt nem csak ő a tiltott gyümölcs hanem én is neki.
-Itt vagy honey?-csettintett az ujjával Lando.
-Persze-tértem vissza a gondolataimból.
-Elkalandoztam.-Hát rendben-vont vállat.
-Felhívom Lewist, hogy itt vagyunk-vettem elő a telefonomat.
-És érdeklődök anyu felöl is-Ez jó ötlet!-ült le mellém mosolyogva a srác.
-Sziasztok!-mosolygott Lewis. Estie, Pierre és George társaságában.
-Hali-mosolyodtam el.
-Itt vagyunk! Csak gondoltam felhívlak, hogy tudd-Köszönöm! Így biztosan nem aggódom-felelte Hamilton.
-Anyu hogy van?
-Viszonylag jól, de még vizsgálják-sóhajtott a srác.
-Legalább már jobban van-jegyezte meg Lando.
-Eddig mi jót csináltatok?-kérdezte Ocon mire kicsit mindketten lefagytunk majd Landora néztem aki full elpirult. Persze és még én pirulok el...
-Semmi különöset-vontam vállat.
-Beszélgettünk-Ahaa én is ezt mondanám-kiáltott a háttérből George.
-Tennétek nekem egy szivességet?-kérdeztem a kamerában látszódó Ocont és Lewsit.
-Persze!
-Mire haza érünk eltemetitek George William Russellt?-emeltem ki hangosan a nevét.
A srácok nevetni bírtak csak, egy szót sem szóltak talán mivel Geogre-al mindig egymás vérét szívjuk.
-Nagyon vicces vagy Emily Lauren Watson-állt a két srác mögé Russell összefont karral.
-Tudom!-mondtam öntelten.
-Sziasztok!-hallottam meg a facetimeban hogy valaki csatlakozott a többiekhez.
-Kivel beszéltek?-Emilyvel-mosolygott Lewis majd Toto jelent meg a képernyőn.
-Sziaaa-vigyorogtam.
-Szia Lau-mosolyodott el a férfi. Mégis honnan tudja a középső nevemet?
Ig: rebs_iroioldal
Tiktok: reby_story
Vinted: rebs_cl16
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceEgy focista lány. Rossz családi körülmények. Forma-1-es pilóták és a focicsapat az egyetlen igazi "családja".