A fiú focicsapat tagjai sokszor piszkáltak minket, hogy lányként űzzük ezt a sportágat szóval most itt a lehetőség arra, hogy megmutassuk kik vagyunk.
-Nagyon nevetnék ha legyőznénk őket-szólalt meg a mellettem ülő Magen.
-A sportszerűséget hagyd meg túl gúnyos lenne ha nevetnénk majd ha legyőzzük őket akkor az öltözőben nevethetünk-magyaráztam amit mindenki figyelmesen hallgatott.
-Nem bántam meg, hogy téged választottalak csapatkapitánynak-biccentett oda az eddző.
Mi a lányokkal a pályára mentünk egy kicsit megint bemelegíteni és gyakorlatozni amikor valakik jöttek.
-Ezek meg kik?-jöttek oda egy páran hozzám.
-Nézzétek az öltönyén a logót-mutatta Magen.
-Az Barca logó?-tették fel a lányok a kérdést.
-Attól tartok ez többre megy mint holmi meccs a fiúk ellen-szólaltam meg majd vissza mentem nyújtani.
Öt perc elteltével nagy hangzavarra lettünk figyelmesek.
-Jézusom jönnek-mondta unottan Magen.
-Gyerünk lányok mi harcosok vagyunk nem félünk tőlük hisz a Barca játékosai sem félnek a Realosoktól.
-Így van ez a beszéd!
-Hajrá lány csapat!!-kiabáltuk el magunkat mire a fiúk nevettek erre az eddzőre emeltem a tekintetem és a mellette álló Barcas ember valamit írkált egy füzetbe.-Nincs gond ha ti nyertek akkor se nevessetek-jött oda az eddző.
Bólintással jeleztük, hogy minden világos.
A meccs elkezdődött nem volt egyszerű mert a fiúk mindig megnehezítették a dolgunkat, de a tizedik percben Nessa belőtte a gólt.
-EZAZZZZ!!!-kezdtünk el csoportosan ölelkezni.
Ezután mindaddig viszonylag unalmas volt a meccs amíg Miguel ki nem gáncsolta Magent.
A bíró a sípért nyúlt és hatalmasat belefujt. Mivel már volt egy-kettő incidense Miguelnek így a bíró kérdés nélkül piroslapot adott.
Magen lement a pályáról mert nagyon fájt a lába.
Folytattuk a meccset majd hirtelen arra lettem figyelmes, hogy viszonylag messze, de Hamilton a srácokkal kijött a pályára.
-Mi a fasz...-álltam meg egy helyben.
-Hahó Emily itt vagy?-kiáltott oda Nessa majd ő is oda pillantott a forma 1-es pilóták felé.
Amire figyelmes lettem, hogy a lábam elé rúgták a labdát én pedig szaladni kezdtem vele és berúgtam a tizenhatodik percben.
-IGEEENN!!-jöttek oda a lányok és éljeneztek.
Ezután semmi sem történt a húsz perc amit a meccsre szántak letelt. A fiúkon látszódott az, hogy nagyon mérgelődnek, de nem volt olyan eset amivel ránk foghatnák a szabálytalanságot.
A lányokkal való beszélgetés után hatalmas lendülettel a forma 1-es pilóták társaságához szaladtam.
Ig: rebs_iroioldal
Tiktok: reby_story
Vinted: rebs_cl16
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceEgy focista lány. Rossz családi körülmények. Forma-1-es pilóták és a focicsapat az egyetlen igazi "családja".