Ki mentem én is a szobámból a többiek közé és a hűtőben kezdtem el kutakodni.
-Nincs itthon eper? Hát milyen háztartás ez?-néztem Lewisra.
-Majd valamikor veszek-csavargatta a szemeit.
-A kedvenc gyümölcsöd az eper?-kérdezte Lando.
-Igen Lan, de ritkan van itthon mert valaki mindig elfelejti-néztem mélyen Lewis szemébe.
-Lan-bólogatott lassan George.
-Igen a becenevem-mondta Lando.
-Ja semmi csak fel sem tűnt hogy Emily Lannak hívott?
-De feltűnt, de végülis én meg Launak-magyarázta Lando.
-Mit szeretnétek ebédelni?-bújta a telóját Hamilton.
-Kínait-feleltem.
-Detto-mondta Lando.
-A tény hogy Emily kedvenc ételei a Kínai ételek és neked is Lando az egy picit ijesztő-gondolkozott George.
-A normális emberek szeretik. Aki nem az nem tudom mit szív-mondtam komoran.
-Látod ennyi-vont vállat Lando rám mutatva.
Lewis megrendelte a kajákat én pedig a szobámba mentem összeszedni amit majd New Yorkba viszek.
-Lau bejöhetek?-kérdezte kintről Lando.
-Miért kérded meg mindig csak gyere be-szóltam ki neki.
-Nem akarok zavarni ha lenne itt valaki-lépett be.
-Igen képzeld Lan most jut eszembe hogy a szekrényemben tárolom Charles Leclerct-komolytalankodtam.
-Na de jó-nevette el magát.
-Mi ez a nagy nevetgélés?-jött be Estie.
-Tudtad hogy Emily szekrényében lakik Charles-nevetett Lando.
-Nagyon jó ember mindig csöndbe van-bólogattam lassan és egy ruhadarabot a bőröndbe raktam.
-Mit szívtok?-nézett hülyen Ocon mire elnevettük magunkat.
-Csak okosan-mondta mielőtt kiment.
-A bőröndömbe pakolok te gyász-kiáltottam mire kintről a hangos nevetés beszűrődött a résnyire nyitva maradt ajtón.
-Mit kéne vinni New Yorkba?-néztem Landora.
-Azt a fekete bőr kabátodat-mutatott a szekrényembe.
-Nem árt ha hozol színes darabokat hisz kicsit kitűnsz a tömegből és jól néz ki képeken este a feketeségben persze a fények a városban csak mégszebbé teszik-magyarázta.-Azt hittem ilyen fekete fehérbe kéne menni-mosolyogtam.
-Abban is jöhetsz, de színt is vigyél bele édes-felelte mire azonnal rá kaptam a tekintetem.
-Édes?-kérdeztem kikerekedett szemekkel.
-Csak pakolj velem ne törődj-csukta be az ajtót teljesen majd a szobámban kezdett el szét nézni.
-Lando ne tőrj el semmit kérlek-könyörögtem a srácnak.
-Ez mi?-mutatott egy lefordított képre, de épp egy pólót próbáltam legbelülről kivenni.
-Emily ez apukád?-fogta a kezében a képkeretes képet.
-Tessék?-dobtam el a pólót.
-Ő itt?-mutatott rá mire mellé álltam.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceEgy focista lány. Rossz családi körülmények. Forma-1-es pilóták és a focicsapat az egyetlen igazi "családja".