-Miért voltál kíváncsi a nevemre?-kérdeztem nevetve.
-Rémlett, hogy nem simán Emily Watson vagy csak nem tudtam pontosan-méregetett a srác.
-Akkor mostmár ezt is tudod-mosolyogtam.
-Hmm Emily?-szólt hozzám egy kis gondolkozás után.
-Igen?
-Megígérsz nekem valamit?-tette fel a kérdést.
-Attól függ miről van szó-sandítottam rá.
-De akkor neked is meg kell ígérned valamit-gondolkoztam el mert amúgy az ahogy rám néz nem is rossz sőt jól esik.-Rendben-bólintott.
-Akkor mondd-mutattam rá.
-Ígérd meg, hogy amíg nem beszélek Lewis és Estie fejével nem leszel szerelmes-kezdett picit szomorkásan beszélni.
-Mivel mész az fcbarcelonahoz és ott könnyen-vágtam közbe.-Tudod mit mondtam a kocsiban-húztam fel a szemöldökömet megjátszva a nem meglepettet Lando kérése miatt.
-A tiltott gyümölcs. Tudom-mosolygott.
-Rendben megígérem-néztem rajta végig és talán leesett miért kéri ezt vagy csak túl gondolom.
-Te pedig ígérd meg...-vettem mély lélekzetet és bátorságot is egyben muszáj volt merítenem.-Igeeen?-húzta el.
-Ne hagyd abba azt ahogyan rám nézel...tudom ez random és fura, de azt érzem végre valakinek fontos vagyok és figyel rám. Mármint a srácok is figyelnek rám, de te akkor is figyelsz rám és felőlem kérdezel ha jó a kedvem és nem csak akkor amikor látszik, hogy rossz.-hadartam el az egészet.
-Ajha Emily-vigyorgott.
-Persze, hogy figyelek rád!
-És megvan az utastársam New Yorkba-kacsintott majd lélekzet elfojtva magamra nutattam.-Csak szorakozol?-nevettem.
-Neeem, komolyan rád gondolok. Jó társaság vagy és akármennyire is vagyok idősebb te nem mész bele annyi őrültségbe mint én-vont vállat mosolyogva.
-Igaz igaz
-Tudod Lando régen...najó nem is olyan régen még ma is zavart hogy folyton bámulsz, de legalább figyelsz rám és a kép amit feltöltöttem instára-vágott közbe a srác.-Le ne merd törölni! Csodás kép lett-mosolygott.
-Igen, de-néztem le magam elé.
-De a kilences szabály-nézett rám a srác.
-Tudod mi a kilences szabály?-néztem rá meglepődve.
-A kilences szabály kimondja, hogy csapattárssal nem jövünk össze és ez Estiere is és rád is vonatkozik vagyis hát pontosabban nem csapattárs-kavarodott bele picurkát Lando.
-A fociban csapattárs, de a Forma-1-ben hát a pilóták és ezzel összefoglaltam-mosolyodtam el.
-Igen!-jelentette ki.
-Ja és a tizes szabály-emelte magasba az ujját mire meglepődtem. Talán az összes szabályt tudja?-Na mi a tizes?-néztem rá vigyorogva.
-Soha ne szegd meg a kilences szabályt!-nézett rám dramatikusan.
-Te tényleg mindig feldobod az embert-nevettem majd egy ajtó csattanásra lettem figyelmes és mindketten kimentünk a szobámból.
-Anyu...-motyogtam a véres nőt nézve.
-Baszki...-fogta meg a vállamat Lando.
-Ti így közösen?-mutogatott George.
-George!-pirított rá Esteban.
-Mi történt?-szaladtam anyumhoz.
-Nem érdekes-ölelt át mire a könnyek kezdték el égetni az arcomat.
-Sajnálom most véres lettél-nevetett sírva anyukám.
-Nem gond a srácok is azok-mutattam Lewisra és Oconra.
-Anyudért megéri-tette hozzá a két srác amitől édesanyám teljesen elérzékenyült.
-Hol találom a fürdőt?-nézett Lewisra aki útba igazította.
Amint anya az emeletre ment hogy lefürödhessen én összeomlottam teljesen.
-Emily ne sírj hisz jól van-karolt magához a földön ülve Lando.
-Jól ez így igaz, de akkor is bántotta-szipogtam majd a fejemet a mellkasához nyomtam.
-Jól van nem lesz baj-simította végig a kezét a fejemen én pedig a szememt résnyire nyitva láttam ahogy Lewis és Ocon egymásra néznek. Nem ítélkezőn hanem kb úgy hogy "talán nem is olyan nagy baj ha barátok"
-Mi lett az apjával-kérdezte meg Lando Hamiltonra nézve.
-Amikor oda értünk már ott sem volt-sujtotta le a szemeit.
-Tessék?-akadtam ki.
-Legalább keresik?-ráncoltam össze a szemöldökömet.-Nem-motyogta Estie.
-Szóval nem keresik ezt a bántalmazó vadállatot?-emeltem fel a hangomat.
-Csak nyugi Lau megoldjuk-mosolygott rám Lando mire kicsit megnyugtatott.
-Te tudod a teljes nevét?-jelent meg a lépcsőn anyum mosolyogva.
-Ma mondta el-állt fel a földről a srác és engem is felsegített.
-A romantika közben a szobában-kuncogott George mire Lando és rajtam kívűl mindenki nevetett anyum csak megszeppnve állt ott.
-Ajajj George most fuss ez a gyilkos nézés-nevetett Estie.
-Hahaha de vicces-csavargattam a szemeim.
-Már nyugottabb vagyok és a kedvem is jobb-jegyezte meg anya mire mind elmosolyodtunk.
-Mikor lesz az esküvő Lando-törte meg a csendet ismét Russell.
-Most szaladhatsz-szóltam oda.
-Baszki-nyögte ki és felpattant a szélről.
Ig: rebs_iroioldal
Tiktok: reby_story
Vinted: rebs_cl16
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceEgy focista lány. Rossz családi körülmények. Forma-1-es pilóták és a focicsapat az egyetlen igazi "családja".