Emily Watson
-Dehogy te bolond-nevettem el magamat miután átvertem egy picit Landot.
-Hát jól van. Már azt hittem titokban van valakid-felelte incselkedve majd leült az ágyamra.
-Dehogy van. Csak anyukámmal beszéltem-felelte egy nagy sóhaj kíséretében.
-És mi van vele?-érdeklődött a srác.
-Egész jól meg van....-sújtottam le a szememet.
-Tudod, hogy elmondhatod, ha baj van!-nézett rám aggodalmasan Lando.
-Tudom...de ez más-fordultam vissza a szekrényem felé.
-Anyu kiakar lépni apukámmal lévő kapcsolatából, de apa nem engedi és ezért egyre rosszabbul bánik vele.-motyogtam el neki a dolgokat.-Basszus...-nyögte ki.
-Szóljunk Lewisnak?
-Sokszor mondta, hogy neki fontos anyukád mert nagyon aranyosan bánik vele meg ilyenek.-folytatta a srác.-Nem kéne ezzel terhelni és csak ideges lenne-tartottam egy szoknyát a kezemben.
-Ez jó lenne estére?-Akkor majd ha arrol van szó szólunk neki.
-Rajtad bármi tökéletes!-felelte Lando mire elpirultam.-Hány óra van Lando?-vetettem fel a kérdést.
-Mindjárt 4
-Baszki..mindjárt ott kéne lennem eddzésem-kezdtem el kapkodni.
-Szólok Lewisnak, hogy vigyen le-javasolta Lando.
-Köszi!-szóltam a szobámból ki sétáló fiú után.
Összeszedtem az eddzős cuccomat, majd kimentem az előtérbe és felkaptam a cipőmet.
-Lewis!-szólt oda neki Lando.
-Igen?
-Emilynek eddzése lesz.
-Szóval vigyem el?-kérdezett rá Lewis.
-Jó lenne-szóltam oda.
Mindenki elkezdett nevetni, hogy milyen erőszakos vagyok ezzel kapcsolatban.
-Megígértem az eddzőnek, hogy elmegyek!-emeltem fel a hangomat.
-Jó oké. Gyere!-indult meg a brit srác a kocsikulccsal a kezemben.
-Imádlak!-feleltem Lewisnak.
Ezzel a lendülettel megállt és visszafordult felém, majd egy hatalmas ölelést adott.
-Oké mostmár menjünk.-javasolta és kiléptünk az ajtón.
-Miért ilyen fontos neked a foci?-kérdezte Lewis az autóban.
-Kikapcsolok!-jelentettem ki.
-Szóval amikor felcseszik az agyadat és nekik akarsz menni. Az kikapcsolás?-kérdezte jogosan.
-Oké ez igaz-nevettem el magam.
-Azért kell hozzá idegrendszer. Nem mindig van.-húztam el a számat majd a mellettem ülő srác nevetésbe kezdett.10 perc utazás után oda értünk.
-Köszi, hogy lehoztál! Még pont időben vagyok-mosolyogtam rá.
-Szívesen! Szólj ha végeztél mert eljövök érted.-felelte.
Becsuktam a kocsi ajtót és elindultam az épület felé.
-Sziasztok!-léptem be az öltözőbe és mindenki az ablakra volt tapadva.
-Mit csináltok?-kérdeztem a lány csapattól nevetve.-Bejelentem! Megérkezett a kapitányunk akit Hamilton hozott el-kiabálta a csapatban lévő legjobb barátnőm.
Mindannyian kellemes nevetésbe kezdtünk még én is.
-Este megyünk vacsorázni a srácokkal és a szoknyáim között kutattam, amikor Lando bejött a szobámba elkezdtünk beszélgetni aztán az időről érdeklődtem, majd rájöttem hogy nem fogok ideérni és ezért Lewis lehozott-mondtam nekik és a táskámból kivettem a ruháimat.
-Szóval Lando-akadtak le az egyetlen kis részletnél.
-Most be lehet fejezni!-parancsoltam rájuk.
-És még meg sem kérdeztem, hogy vagytok?-tereltem el kicsit a témát.-Jól-felelték egyszerre.
-Ha valakinek van valami problémája akkor írjon rám vagy eddzés után jöjjön oda-folytattam.
-Ne tereld a témát!-szólt rám Megan a legjobb barátnőm.
-Nem terelem.-szóltam komoran.
-Köszi, hogy számíthatunk rád!-felelte a csapat egy másik tagja.
-Lányok. Gyertek!-nyitott be az eddző aki egyben a tesi tanárunk.
Elindultunk ki az öltözőből a pályára.
Eddzettünk és játszottunk egy pár meccset is.
-Pihenjetek egy kicsit!-szólt oda az eddző.
-De még van...fél óránk.-néztem rá az órámra.
-Igen ez így igaz erre mindjárt kitérek.
Leültünk a padokra majd mindenki ivott pár kortyot.
-Tehát lányok. Most jön a fiú focicsapat ide.-felelte a tanár.
-Egymás ellen fogtok játszani-folytatta.-De már nincs annyi időnk-feleltem a tanárnak.
-Rövidebb lesz. Csak kihívtak minket hogy egy húsz perces meccset egymás ellen csinálhatnánk.-felelte.
Ig: rebs_iroioldal
Tiktok: reby_story
Vinted: rebs_cl16
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceEgy focista lány. Rossz családi körülmények. Forma-1-es pilóták és a focicsapat az egyetlen igazi "családja".